Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2005, 12:26   #21
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Ja, DIE moslims die overal kwijt willen dat ze begrip hebben voor terroristen, DIE doen mij kotsen. En als ik de krant opensla, wat zie ik dan? Moslims die zich aangevallen voelen omdat men onmiddellijk dacht aan moslimterrorisme bij de aanslagen in Londen. Jezus, w?*t een gelul. Laat die achterlijke groepseer toch eens achterwege en beken gewoon dat de moslimgemeenschap met een groot probleem zit.
En ook steeds dat slachtoffer-spelen. Alsjeblieft zeg. En veroordeel die aanslagen toch eens deftig in plaats van 'dit is niet waar de islam voor staat'. Het lijkt wel alsof de moslimgemeenschap wìl dat alle westerlingen een pest aan hen krijgen. Enfin, ik snap die mensen in elk geval niet.

Maar 't gaat dus over d?*e groep en niet over het geheel eh.
Hier ga ik voor 100% mee akkoord.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 12:27   #22
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het lijkt wel alsof de moslimgemeenschap wìl dat alle westerlingen een pest aan hen krijgen. Enfin, ik snap die mensen in elk geval niet.
En eens dat dat zover is, is het islamprobleem in het westen meteen opgelost. Doe dus maar rustig voort, mosliempjes.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 12:29   #23
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ja, DIE moslims die overal kwijt willen dat ze begrip hebben voor terroristen, DIE doen mij kotsen. En als ik de krant opensla, wat zie ik dan? Moslims die zich aangevallen voelen omdat men onmiddellijk dacht aan moslimterrorisme bij de aanslagen in Londen. Jezus, w?*t een gelul. Laat die achterlijke groepseer toch eens achterwege en beken gewoon dat de moslimgemeenschap met een groot probleem zit.
En ook steeds dat slachtoffer-spelen. Alsjeblieft zeg. En veroordeel die aanslagen toch eens deftig in plaats van 'dit is niet waar de islam voor staat'. Het lijkt wel alsof de moslimgemeenschap wìl dat alle westerlingen een pest aan hen krijgen. Enfin, ik snap die mensen in elk geval niet.

merkwaardige stelling. De moslimgemeenschap en de moslim-leiders staan juist al een heel stuk verder in het bekennen van hun verantwoordelijkheid voor dit conflict dan wijzelf.

Heb je Bush of Blair nog maar een HINT horen geven dat we MISSCHIEN ook eens een keertje de hand in eigen boezem mogen steken?

Voor een conflict heb je altijd 2 partijen nodig!

Maar nee hoor, voor u is het niet genoeg. We zullen maar content zijn als ALLE moslims in het slijk zullen kruipen en onze complete morele superioriteit zullen erkennen. En dat is wat MIJ doet kotsen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Flippend Rund on 28-07-2005 at 13:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:

merkwaardige stelling. De moslimgemeenschap en de moslim-leiders staan juist al een heel stuk verder in het bekennen van hun verantwoordelijkheid voor dit conflict dan wijzelf.

Heb je Bush of Blair nog maar een HINT horen geven dat we MISSCHIEN ook eens een keertje de hand in eigen boezem mogen steken?

Maar nee hoor, voor u is het niet genoeg. We zullen maar content zijn als ALLE moslims in het slijk zullen kruipen en onze complete morele superioriteit zullen erkennen. En dat is wat MIJ doet kotsen.[/size]

[size=1]After edit by Flippend Rund on 28-07-2005 at 13:31
Reason:

Citaat:

Heb je Bush of Blair nog maar een HINT horen geven dat we MISSCHIEN ook eens een keertje een beetje de hand in eigen boezem mogen steken?

Maar nee hoor, voor u is het niet genoeg. We zullen maar content zijn als ALLE moslims in het slijk zullen kruipen en onze complete morele superioriteit zullen erkennen. En dat is wat MIJ doet kotsen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Heb je Bush of Blair nog maar een HINT horen geven dat we MISSCHIEN ook eens een keertje een beetje de hand in eigen boezem mogen steken?

Voor een conflict heb je altijd 2 partijen nodig![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 28 juli 2005 om 12:31.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 12:30   #24
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:

Tja, ik heb juist het gevoel dat de media juist degenen die iets ''schokkends'' te zeggen veel aandacht geeft.

Als de krant vol zou staan met de molsims die het afkeuren zou het ook niet echt interessant zijn.

Verder heb ik niet veel begrip voor mensen die begrip voor terroristen hebben, het zou net zo goed hun kind kunnen zijn die om het leven zou komen.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 12:31   #25
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
En eens dat dat zover is, is het islamprobleem in het westen meteen opgelost. Doe dus maar rustig voort, mosliempjes.
Hoe meer aanslagen hoe rapper dat we van het achterlijk moslimgespuis verlost zijn. Die doden nemen we er graag bij.

Toch Wreker?
Oud 28 juli 2005, 12:31   #26
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund

Ikzelf kan anders best toegeven dat het westen waarschijnlijk heel die zeik in gang heeft gestoken.

Edit: enfin ja, let maar niet te veel op mij hoor, ik vond dat gewoon zo eventjes...[edit]
[size=1]After edit by Musketo on 28-07-2005 at 13:33
Reason:

Citaat:

Ikzelf kan anders best toegeven dat het westen waarschijnlijk heel die zeik in gang heeft gestoken.

Edit: enfin ja, let maar niet te veel op mij hoor, ik vond dat gewoon zo eventjes...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ikzelf kan anders best toegeven dat het westen waarschijnlijk heel die zeik in gang heeft gestoken.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Musketo : 28 juli 2005 om 12:33.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 12:33   #27
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Tja, ik heb juist het gevoel dat de media juist degenen die iets ''schokkends'' te zeggen veel aandacht geeft.

Als de krant vol zou staan met de molsims die het afkeuren zou het ook niet echt interessant zijn.

Verder heb ik niet veel begrip voor mensen die begrip voor terroristen hebben, het zou net zo goed hun kind kunnen zijn die om het leven zou komen.
Het is spijtig genoeg zo. Die met de grootste mond, worden gehoord. Onze journalistiek is er één geworden van sensatie op te roepen ipv te informeren.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:01   #28
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Het is spijtig genoeg zo. Die met de grootste mond, worden gehoord. Onze journalistiek is er één geworden van sensatie op te roepen ipv te informeren.
Inderdaad, het is allemaal de schuld van de media en van Bush en van Blair. Wat een gezever, ik heb nog niemand zich weten opblazen in de naam van Bush, maar waarschijnlijk is dat iets dat de medeplichtige media natuurlijk verzwegen hebben.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:05   #29
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Das nu eens een van de eerste keren dat ik het 100% met u eens ben Neem hier maar een voorbeeld aan mensen, Musketo heeft het licht gezien. (y)
Oud 28 juli 2005, 13:07   #30
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

men klapt tegenwoordig over niks anders meer dan over moslims en al wat die mannen uitspoken.Ze zijn overal: in de medias, in de straat en als het zo verdergaat, binnen kort in ministerzetels.Politieke macht begint altijd op de straat, als ge daar de baas bent, heb je het een tijdje daarna overal te zggen. Kijk maar eens een beetje achteruit, naar het nazi-duitsland.Dat is daar ook zo begonnen: eerst troefden de nazis op straat alleman af wie hen niet beviel, en daarna bouwden ze kampen om ze daar gewoonweg uit te roeien. Maar een fascist moet niet persé blondharig met blauwe ogen zijn, vandaag de dag hebben ze eerder zwart krulhaar en/of een tulband. De manieren zijn echter dezelde, en dat moet in een democratie niet aanvaard worden.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:12   #31
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Laatste bericht uit De Telegraaf:

Citaat:
Politie onderzoekt incidenten zoon Van Gogh
AMSTERDAM - De politie Amsterdam-Amstelland heeft donderdag laten weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh in het televisieprogramma NOVA onderzoekt. Zij vertelden in de uitzending dat de zoon van de vermoorde regisseur twee keer in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

De politie heeft "met zorg kennis genomen" van de beschuldiging van vader en moeder Van Gogh. Rechercheurs nemen donderdag nog contact op met mevrouw Van Gogh. De politie geeft aan het verhaal "bijzonder serieus" te nemen en onderzoekt momenteel wat er binnen de organisatie van de incidenten bekend is.

Volgens de ouders van Van Gogh was er geen directe aanleiding voor de belaging. "Hij liep met de hond buiten en toen zeiden ze: heet jij Van Gogh? Toen zei Lieuwe nee natuurlijk, maar toen hebben ze hem toch gepakt" , vertelde de moeder.

Ook in de straat waar Theo van Gogh woonde, kwamen Marokkaanse jongeren vragen waar Lieuwe woonde. De buren hebben toen de politie gewaarschuwd, maar die kwam niet, aldus de moeder van de vermoorde filmmaker. Op school is Lieuwe aan het einde van het jaar volgens haar man naar een andere klas in een ander gebouw overgeplaatst, omdat hij werd gepest met opmerkingen als " maar goed dat je vader dood is".

Het Tweede-Kamerlid Wilders (Groep Wilders) heeft de ministers Remkes (Binnenlandse Zaken) en Donner (Justitie) inmiddels om opheldering gevraagd. Hij wil weten of het klopt dat Lieuwe door Marokkanen is geslagen en dat de gewaarschuwde politie niet is gekomen en geen actie heeft ondernomen. Als dat zo is, zou dat "volstrekt onacceptabel" zijn, aldus Wilders.

Het Kamerlid wil dat de ministers een onderzoek instellen naar de gang van zaken, dat de Amsterdamse autoriteiten hun excuses aanbieden en dat de politie de daders alsnog opspoort om hen te kunnen straffen. Ook wil Wilders weten of het waar is dat de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in de maanden voorafgaande aan de moord op Van Gogh heeft geweigerd het Openbaar Ministerie ambtsberichten te geven over Mohammed B., die de moord heeft gepleegd, en dat relevante telefoontaps zijn vernietigd.
Citaat:
Politie: Lieuwe van Gogh niet mishandeld
AMSTERDAM - Onderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de zoon van Theo van Gogh inderdaad melding heeft gedaan van bedreiging en mishandeling in Amsterdam, maar dat deze incidenten in werkelijkheid niet hebben plaatsgevonden. Dat maakte de politie donderdag bekend.

Ze reageert daarmee op het verhaal van de ouders van de vermoorde regisseur woensdagavond in het televisieprogramma NOVA. Zij vertelden dat hun kleinzoon in elkaar is geslagen door Marokkanen en dat de politie niet kwam opdagen.

De politie Amsterdam liet in een eerdere reactie weten dat ze het verhaal van de ouders van Theo van Gogh bijzonder serieus neemt. Rechercheurs hebben donderdag contact gezocht met meneer en mevrouw Van Gogh. Volgens de politie is er na de moord op de regisseur veelvuldig contact geweest met de moeder van Lieuwe en heeft hij ook enige tijd beveiliging gehad.

Uitgebreid rechercheonderzoek heeft echter aangetoond dat van bedreiging en mishandeling door Marokkanen geen sprake is geweest, aldus een woordvoerder. Hij kan over die uitkomsten verder geen mededelingen doen.

Gijs van de Westelaken zei donderdag namens de familie Van Gogh het te betreuren dat "één zinnetje in een interview zo'n grote affaire is geworden". "Misschien hadden de grootouders van Lieuwe het wat subtieler moeten verwoorden, maar die mensen zijn ook niet gewend om in de media te verschijnen", aldus Van de Westelaken.

Hij zegt dat er wel degelijk twee incidenten zijn geweest. Kort na de moord op Theo is Lieuwe tijdens het uitlaten van de hond mishandeld door een paar jongens en hield daar blauwe plekken aan over. Hij durfde dat pas later aan zijn moeder te vertellen. "Er is ook geen aangifte van gedaan", vertelt Van de Westelaken.

Het tweede incident betreft twee jongens die met een pistool, of iets wat leek op een pistool, aan buurtbewoners vroegen waar Van Gogh woonde. De buurtbewoners belden de politie, maar de jongens waren al gevlogen. Twee weken later zagen bewoners de jongens weer in de buurt. Een politiewagen werd halverwege teruggeroepen, omdat leidinggevenden vonden dat er een arrestatieteam naar toe moest. Bij aankomst waren de jongens wederom al weg, aldus Van de Westelaken.

De familie Van Gogh is niet boos op de politie, zegt Van de Westelaken. Ze betreuren het alleen dat alles zo is opgeblazen en willen graag met rust gelaten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:17   #32
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met dat verschil dat Islam net wél staat voor het vermoorden van de weerspannige ongelovige die strijd voert tegen haar (Islam's) bestaan.

Ik vind, zeker met het oog op een toekomstige demografische meerderheid, dat er een einde moet komen aan al dat veronschuldigend gedrag van publieke moslims. Maar dat de mening van gewone moslims niet strookt met dat van deze multicul-SP-A moslims is al vaker bewezen. Dan denk ik aan de 0.0 representativiteit van mensen als Mohammad Chakar (Antwerpen), voorzitter van een ledenloze vereniging.
Oud 28 juli 2005, 13:25   #33
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
En ik die dacht dat de moordenaar van Van Gogh tot levenslang was veroordeeld!
Misschien eerst de topic volledig lezen vooral je belachelijk te maken met domme opmerkingen?
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:28   #34
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Met dat verschil dat Islam net wél staat voor het vermoorden van de weerspannige ongelovige die strijd voert tegen haar (Islam's) bestaan.

Ik vind, zeker met het oog op een toekomstige demografische meerderheid, dat er een einde moet komen aan al dat veronschuldigend gedrag van publieke moslims. Maar dat de mening van gewone moslims niet strookt met dat van deze multicul-SP-A moslims is al vaker bewezen. Dan denk ik aan de 0.0 representativiteit van mensen als Mohammad Chakar (Antwerpen), voorzitter van een ledenloze vereniging.
Jij kan het weten.
Oud 28 juli 2005, 13:47   #35
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

VB slogans zoals 'eigen volk eerst', 'baas in eigen land' etc doen me sterk aan deze situatie denken....

maar ook 'aanpassen of terugkeren'...

Wat echt verschrikkelijk is dat het aantal moslims in Nederland op 11 jaar tijd VERDUBBELD IS!!!!!!!

van 500 000 naar miljoen... op 11 jaar tijd!!! wat zou deze evolutie doen stoppen ?
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:49   #36
Morduk
Parlementsvoorzitter

Morduk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Waarom "wijzelf" volledig identificeren met Blair en Bush?

Is dat niet even dom als alle moslims met terrorisme vereenzelvigen?

Citaat:
De oorlog in Irak is inderdaad totaal onterecht en gegrond op leugens.

Maar de oorlog in Irak is nu al twee jaar bezig. Wordt het misschien niet eens eindelijk tijd om erover te denken hoe we eventueel concreet kunnen helpen om dat land uit de anarchie te krijgen i.p.v. langs de kant te staan roepen wat voor leugenaars Bush en Blair zijn?
Die kerels zijn over een paar jaar weg, maar het conflict nog niet.

Het "wij tegen zij" discours maakt iedereen medeplichtig aan het geheel en daardoor niemand meer verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Door in abstracte en collectieve termen te redeneren, help je in feite mee om het conflict te bestendigen.
Oud 28 juli 2005, 13:51   #37
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
VB slogans zoals 'eigen volk eerst', 'baas in eigen land' etc doen me sterk aan deze situatie denken....

maar ook 'aanpassen of terugkeren'...

Wat echt verschrikkelijk is dat het aantal moslims in Nederland op 11 jaar tijd VERDUBBELD IS!!!!!!!

van 500 000 naar miljoen... op 11 jaar tijd!!! wat zou deze evolutie doen stoppen ?
Volksgroei is exponentieel. En dan is er nog eens immigratie (familiehereniging, regulariseringen in Spanje, enzoverder)

Men kan heus stellen dat over 8 jaar het aantal moslims opnieuw is verdubbeld naar 2 miljoen. Over 14 jaar is dat 4 miljoen, en over 18 jaar is dat 8 miljoen.

En dat terwijl de nederlandse bevolking constant blijft...

Ja, waren we maar 20 jaar verder. Ik ben er zeker van dat een van ons 2 op een beestentrein zou geplaatst worden Wie van de 2 laat ik in't midden.
Oud 28 juli 2005, 13:52   #38
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie

niets.
blanken zullen over vroeg of laat in de minderheid zijn.
en dan jagen die moslims ons buiten.
de zee in.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:52   #39
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Nee nee Raven. Het westen sleurt uw moslimkiddies gewoon mee in de decadentie.

Ik vind dat tof.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2005, 13:56   #40
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

ik vraag me af waarom links gespuis het allemaal niet niet wil zien en alles probeert te relativeren en goed te keuren. zelfde gespuis liet die moslims binnen
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be