![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Heb je Bush of Blair nog maar een HINT horen geven dat we MISSCHIEN ook eens een keertje de hand in eigen boezem mogen steken? Voor een conflict heb je altijd 2 partijen nodig! Maar nee hoor, voor u is het niet genoeg. We zullen maar content zijn als ALLE moslims in het slijk zullen kruipen en onze complete morele superioriteit zullen erkennen. En dat is wat MIJ doet kotsen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 28 juli 2005 om 12:31. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als de krant vol zou staan met de molsims die het afkeuren zou het ook niet echt interessant zijn. Verder heb ik niet veel begrip voor mensen die begrip voor terroristen hebben, het zou net zo goed hun kind kunnen zijn die om het leven zou komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch Wreker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Edit: enfin ja, let maar niet te veel op mij hoor, ik vond dat gewoon zo eventjes...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Musketo : 28 juli 2005 om 12:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() men klapt tegenwoordig over niks anders meer dan over moslims en al wat die mannen uitspoken.Ze zijn overal: in de medias, in de straat en als het zo verdergaat, binnen kort in ministerzetels.Politieke macht begint altijd op de straat, als ge daar de baas bent, heb je het een tijdje daarna overal te zggen. Kijk maar eens een beetje achteruit, naar het nazi-duitsland.Dat is daar ook zo begonnen: eerst troefden de nazis op straat alleman af wie hen niet beviel, en daarna bouwden ze kampen om ze daar gewoonweg uit te roeien. Maar een fascist moet niet persé blondharig met blauwe ogen zijn, vandaag de dag hebben ze eerder zwart krulhaar en/of een tulband. De manieren zijn echter dezelde, en dat moet in een democratie niet aanvaard worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatste bericht uit De Telegraaf:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind, zeker met het oog op een toekomstige demografische meerderheid, dat er een einde moet komen aan al dat veronschuldigend gedrag van publieke moslims. Maar dat de mening van gewone moslims niet strookt met dat van deze multicul-SP-A moslims is al vaker bewezen. Dan denk ik aan de 0.0 representativiteit van mensen als Mohammad Chakar (Antwerpen), voorzitter van een ledenloze vereniging.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() VB slogans zoals 'eigen volk eerst', 'baas in eigen land' etc doen me sterk aan deze situatie denken....
maar ook 'aanpassen of terugkeren'... Wat echt verschrikkelijk is dat het aantal moslims in Nederland op 11 jaar tijd VERDUBBELD IS!!!!!!! van 500 000 naar miljoen... op 11 jaar tijd!!! wat zou deze evolutie doen stoppen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom "wijzelf" volledig identificeren met Blair en Bush? Is dat niet even dom als alle moslims met terrorisme vereenzelvigen? Citaat:
Maar de oorlog in Irak is nu al twee jaar bezig. Wordt het misschien niet eens eindelijk tijd om erover te denken hoe we eventueel concreet kunnen helpen om dat land uit de anarchie te krijgen i.p.v. langs de kant te staan roepen wat voor leugenaars Bush en Blair zijn? Die kerels zijn over een paar jaar weg, maar het conflict nog niet. Het "wij tegen zij" discours maakt iedereen medeplichtig aan het geheel en daardoor niemand meer verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Door in abstracte en collectieve termen te redeneren, help je in feite mee om het conflict te bestendigen.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Men kan heus stellen dat over 8 jaar het aantal moslims opnieuw is verdubbeld naar 2 miljoen. Over 14 jaar is dat 4 miljoen, en over 18 jaar is dat 8 miljoen. En dat terwijl de nederlandse bevolking constant blijft... Ja, waren we maar 20 jaar verder. Ik ben er zeker van dat een van ons 2 op een beestentrein zou geplaatst worden ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blanken zullen over vroeg of laat in de minderheid zijn. en dan jagen die moslims ons buiten. de zee in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Nee nee Raven. Het westen sleurt uw moslimkiddies gewoon mee in de decadentie.
Ik vind dat tof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() ik vraag me af waarom links gespuis het allemaal niet niet wil zien en alles probeert te relativeren en goed te keuren. zelfde gespuis liet die moslims binnen
|
![]() |
![]() |