![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Meer allochtonen bij politie en staatsveiligheid ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 33,33% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 66,67% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En, beste, spreek voor jezelf, 5 milj vlamingen gaan nu eenmaal niet akkoord met uw mening.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Gouverneur
|
![]() Als we nu eens allemaal zouden blijven onze taal spreken , misschien gaan ze dan wel terug naar hun land? Wrom moeten wij hun aanpassen aan hun levenswijze ??? Wie is hier de vreemdeling? Dat zij hun **** eens aanpassen!
Citaat:
En zoals al gemeld is , laat gewoon bepaalde mensen voor bepaalde noodzakelijke jobs Arabisch leren . uit[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PetSel : 21 augustus 2005 om 15:26. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote=PetSel]Als we nu eens allemaal zouden blijven onze taal spreken , misschien gaan ze dan wel terug naar hun land? Wrom moeten wij hun aanpassen aan hun levenswijze ??? Wie is hier de vreemdeling? Dat zij hun **** eens aanpassen!
Onze taal ? 'k Dacht nochthans dat er 3 nationale talen waren. Maar nee hoor laten we ons maar wentelen in ons handjevol dialectjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Groot-Links]
Citaat:
Het probleem zit em echt daar niet. En voor zover ik weet is er geen enkele gemeentelijke dienst die hen in een andere dan de 3 landstalen bediend. Er word hier een probleem gesteld die er niet echt is ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Maar wel gaat komen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() vb : politiebureau's staat het al in het Arabisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Das pas grappig , terwijl ze zo'n haat hebben tegenover de Amerikanen en de Britten?
![]() Weet je wat ik zels al heb gezien? In Kosovo , aan een tankstation , waren de tankplaten waar het bedrag op kwam gewoon in het Nederlands . ( BEF ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Moeilijk toch, voor het koppig woestijnvolk om de spreektaal te leren van het land waar men zich bevind.... De politie moet geen Arabisch leren, de Arabier moet Nederlands leren.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de drie Nationale talen in den Belziek zijn bij mijn weten Nederlands Frans Duits Geen Arabisch gewauwel. Als men het verkiest om in Vlaanderen te gaan wonen dient men de Nederlandse taal te leren, daar deze de Heersende taal is voor het Vlaamse Grondgebied.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
men dient dat helemaal niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
volledig akkoord ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar er is geen nood om het Arabisch beledigend als "gewauwel" af te doen, leer die lichte vorm van neerkijken op andere culturen eens af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel slim van je. ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=5]BOENK, BONG, Patat[/size] Ik ben juist van mijne stoel gevallen, PelgrimForever geeft mij Phoebe met Vlaams Belang avatar gelijk.... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik zit me niet blind op tegenstanders af te reageren zoals sommigen hier plegen te doen. Ik ben dus al blij dat je nu hopelijk tot dat besef bent gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |