Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2005, 01:45   #21
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Jij bent een echte kindervriend he Guderian?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 08:54   #22
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Juist.
Jeugd moet vitaliteit en Wil tentoonspreiden: in openlucht spelen, in verenigingen actief zijn, vechten & studeren,... ipv een ganse dag dwaze electronische spelletjes te spelen.
Ho, maar dat doe ik:
- in openlucht spelen: Far Cry is een plezant spelleke, bijna volledig in open lucht;
- in verenigingen actief zijn: Ik zit in een Gilde in World of Warcraft;
- vechten: Beyond Good&Evil leert mij een stok als wapen te gebruiken ;
- studeren: doe ik, ik ben terug TES III: Morrowind aan het spelen (het aantal boeken dat je daarin moet lezen! )

En ik speel geen dwaze electronische spelletjes, die zijn allang voorbijgestreeft. 8)

Ge zou toch eens moeten proberen hoor, Guderian, het zou u misschien toch nog goed doen...
Oud 5 augustus 2005, 11:25   #23
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila
Ho, maar dat doe ik:
- in openlucht spelen: Far Cry is een plezant spelleke, bijna volledig in open lucht;
- in verenigingen actief zijn: Ik zit in een Gilde in World of Warcraft;
- vechten: Beyond Good&Evil leert mij een stok als wapen te gebruiken ;
- studeren: doe ik, ik ben terug TES III: Morrowind aan het spelen (het aantal boeken dat je daarin moet lezen! )

En ik speel geen dwaze electronische spelletjes, die zijn allang voorbijgestreeft. 8)

Ge zou toch eens moeten proberen hoor, Guderian, het zou u misschien toch nog goed doen...
Far Cry is prachtig! Jammer dat mijn pc zo slecht is
Beyond good& Evil is maar een matig spel, allée da vind ik er toch van.
Morrowind is zalig! Beste RPG ooit in mijn opinie! Trouwens, sommige van die boeken zijn extreem grappig. Je moet echt is de moeite doen om er een paar te lezen, soms is het echt kapot gaan van het lachen!
vooruit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2005, 11:30   #24
vooruit
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
aan banden leggen wil niet zeggen verbieden : wat die voorstel inhield was het effectief controleren van de leeftijd van de verkoper, of die wel geschikt is voor dat spel. Als de ouders het kopen is het hun verantwoordelijkheid. Ja 99% zal geen moordneigingen krijgen of crimineler worden van zulke games. Maar het is dat procent mentaal zwakken dat beinvloedbaar is, die beschermd moeten worden. Spellen zoals GTA zijn trouwens niet eens realistisch..
Ik ben het er mee eens dat een 4 jarige geen DOOM 3 moet spelen, maar voor de rest... Je kan alles aan banden leggen (of verbieden, waar het dan meestal toch op neer komt) Van alcohol tot games. Gaat er daardoor geen alcohol misbruik meer zijn? nop

Trouwens er is totaal geen verband bewezen tussen geweldadigheid en het spelen van games. Zo zijn er al processen tegen Rockstar geweest omwille van jongeren die hun buurt hadden uitgemoord en die als inspiratiebron GTA 3 zouden hebben. Bleek achteraf dat beide jongeren nog nooit GTA hadden gespeeld. Pure heksenjacht van ouderwetse moraalridders die denken dat ze zelf het grote gelijk hebben.
Oud 5 augustus 2005, 11:33   #25
vooruit
Gouverneur

Standaard

Kleine correctie, de enige wetenschappelijke studie waar ik weet van heb, die negatieve effecten van computer gebruik heeft bewezen kwam tot de conclusie dat kinderen tot en met 6 jaar negatieve gevolgen in hun ontwikkeling kunnen hebben van regelmatig computer gebruik. Maar het zelfde geld voor televisie bij deze groep.
Oud 5 augustus 2005, 12:03   #26
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vooruit
Far Cry is prachtig! Jammer dat mijn pc zo slecht is
Beyond good& Evil is maar een matig spel, allée da vind ik er toch van.
Morrowind is zalig! Beste RPG ooit in mijn opinie! Trouwens, sommige van die boeken zijn extreem grappig. Je moet echt is de moeite doen om er een paar te lezen, soms is het echt kapot gaan van het lachen!
Héhé, een PC-upgrade doet wonderen bij Far Cry!!!
BGE vindt ik véél te grappig om matig te zijn! 8)
Tja, en Morrowind, ik heb dat spel al drie jaar en ben nog altijd niet tot het einde geraakt. Ik ga mij wel moeten haasten want TES IV is op komst...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be