Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 17:20   #21
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

ik heb juist dat filmpje bekeken,dat die gastjes zomaar ongestoord hun gang konden gaan dat gaat er bij mij niet in.op tv zeggen ze dat de magistraat hun een maatregel heeft opgelegd,welke zegt het parket niet,het zal misschien geweest zijn van,jongens dat moogt ge niet meer doen hoor, en nu maar recht naar huis.het zal uw wagen maar zijn,die geplunderd word,en als de wet zegt dat men geen gezichten mag tonen,dan is dat een slechte wet,wanneer deze feiten niet gepleegd worden ,dan moet men ook geen gezichten tonen,maar hier is het de boodschapper die gezocht word.het beleid moet veranderen,of ik vrees voor de toekomst van onze kinderen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by joske on 04-08-2005 at 18:21
Reason:
--------------------------------

ik heb juist dat filmpje bekeken,dat die gastjes zomaar ongestoord hun gang konden gaan dat gaat er bij mij niet in.op tv zeggen ze dat de magistraat hun een maatregel heeft opgelegd,welke zegt het parket niet,het zal misschien geweest zijn van,jongens dat moogt ge niet meer doen hoor, en nu maar recht naar huis.het zal uw wagen maar zijn,die geplunderd word,en als de wet zegt dat men geen gezichten mag tonen,dan is dat een slechte wet,wanneer deze feiten niet gepleegd worden ,dan moet men ook geen gezichten tonen,maar hier is het de boodschapper die gezocht word.het beleid moet veranderen,of ik vrees voor de toekomst van onze kinderen.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

ik heb juist dat filmpje bekeken,dat die gastjes zomaar ongestoord hun gang konden gaanndat gaat er bij mij niet in.op tv zeggen ze dat de magistraat hun een maatregel heeft opgelegd,welke zegt het parket niet,het zal misschien geweest zijn van,jongens dat moogt ge niet meer doen hoor, en nu maar recht naar huis.het zal uw wagen maar zijn,die geplunderd word,en als de wet zegt dat men geen gezichten mag tonen,dan is dat een slechte wet,wanneer deze feiten niet gepleegd worden ,dan moet men geen gezichten tonen,maar is het de boodschapper die gezocht word.het beleid moet veranderen,of ik vrees voor de toekomst van onze kinderen.[/size]
[/edit]
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949

Laatst gewijzigd door joske : 4 augustus 2005 om 17:21.
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 17:24   #22
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
lol, ja, ik ken niemand die legaal een wapen heeft maar wel heel veel mensen die er een zonder vergunning hebben..
Het geval in die film is de reden waarom men wapens moet hebben
Wel heel stoer van je, dat je kinderen (ook al zijn het boefjes) zomaar zou neerschieten 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 17:41   #23
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Wel heel stoer van je, dat je kinderen (ook al zijn het boefjes) zomaar zou neerschieten 8)

Het zijn al geen kinderen, het zijn tieners.
En trouwens, als kanker vroeg ontdenkt wordt is de kans dat het lichaam geneest na een operatie veel hoger.

Die kleine kankertjes moeten met wortels uit de grond uitgetrokken worden.
Maar het gerecht doet niks... :/
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 17:44   #24
Brigand
Vreemdeling

Brigand's schermafbeelding

Standaard Reacties

De reacties op het Nieuwsblad-forum liegen er niet om:

http://www.nieuwsblad.be/forum/Index...forumId=165449
Brigand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 17:46   #25
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Het zijn al geen kinderen, het zijn tieners.
En trouwens, als kanker vroeg ontdenkt wordt is de kans dat het lichaam geneest na een operatie veel hoger.

Die kleine kankertjes moeten met wortels uit de grond uitgetrokken worden.
Maar het gerecht doet niks... :/
Welja, word dan maar een kindermoordenaar . De grootste misdaden van de laatste jaren kwamen wel uit de Oostbloklanden met hun ramkraken. Misschien waart ge er wel bij
Oud 4 augustus 2005, 19:19   #26
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Een eerlijke reactie van iemand op de site van het Nieuwsblad: Als leerkracht in het beroepsonderwijs kom ik meerdere keren per jaar in dialoog met allochtone jongeren. Mijn visie: de oudere 'inwijkelingen' of hun ouders of grootouders zijn naar hier gekomen om tijdelijk een beetje te werken en dan over te schakelen op het statuut van invalide. De jongens bevestigen dit zelf en zijn er zelfs fier over dat hun ouders het hier als 'invalide' beter hebben dan hun soortgenoten in de bergen van Marokko. Gevolg, de inwijkelingen vertellen dit voort... Als leerkracht moeten wij enkele dagen zetelen om inschrijvingen te doen van leerlingen. Het grote aantal invaliden van de ouders van de ingeschreven leerlingen heeft mijn opinie op de allochtonen negatief beïnvloed. Ik kan jullie tientalle verhalen vertellen dewelke jonge mensen van allochtone afkomst bevestigen - ter goeder trouw - die het Vlaams Belang alleen maar populairder zouden maken. Het strafste voorbeeld: Een marokaan van 54 jaar, 'werkte' in België in een chemisch bedrijf waar een cao wordt afgesloten op brugpensioen op 57 jaar. Persoon gaat voor 2 maand op vakantie naar zijn geboorteland en komt terug met een officiël bewijs dat hij 57 jaar is. (((bedrijf is Prayon Rupel te Ruisbroek bij Puurs)). Probeer hier al autochtoon zoiets is te verwezenlijken. Het beste dat een Belg nu kan doen is op reis gaan naar Marokko, daar de Marokaanse nationaliteit aanvragen en terug komen naar hier met een dubbele identiteit. Ik denk hierbij dat je mijn opinie over deze allochtone nietsnutten kent. Groetjes, x[edit]
[size=1]After edit by Alvader on 04-08-2005 at 20:20
Reason:

Een eerlijke reactie van iemand op de site van het Nieuwsblad: Als leerkracht in het beroepsonderwijs kom ik meerdere keren per jaar in dialoog met allochtone jongeren. Mijn visie: de oudere 'inwijkelingen' of hun ouders of grootouders zijn naar hier gekomen om tijdelijk een beetje te werken en dan over te schakelen op het statuut van invalide. De jongens bevestigen dit zelf en zijn er zelfs fier over dat hun ouders het hier als 'invalide' beter hebben dan hun soortgenoten in de bergen van Marokko. Gevolg, de inwijkelingen vertellen dit voort... Als leerkracht moeten wij enkele dagen zetelen om inschrijvingen te doen van leerlingen. Het grote aantal invaliden van de ouders van de ingeschreven leerlingen heeft mijn opinie op de allochtonen negatief beïnvloed. Ik kan jullie tientalle verhalen vertellen dewelke jonge mensen van allochtone afkomst bevestigen - ter goeder trouw - die het Vlaams Belang alleen maar populairder zouden maken. Het strafste voorbeeld: Een marokaan van 54 jaar, 'werkte' in België in een chemisch bedrijf waar een cao wordt afgesloten op brugpensioen op 57 jaar. Persoon gaat voor 2 maand op vakantie naar zijn geboorteland en komt terug met een officiël bewijs dat hij 57 jaar is. (((bedrijf is Prayon Rupel te Ruisbroek bij Puurs)). Probeer hier al autochtoon zoiets is te verwezenlijken. Het beste dat een Belg nu kan doen is op reis gaan naar Marokko, daar de Marokaanse nationaliteit aanvragen en terug komen naar hier met een dubbele identiteit. Ik denk hierbij dat je mijn opinie over deze allochtone nietsnutten kent. Groetjes, x[/size]

Een eerlijke reactie van iemand op de site van het Laatste Nieuws: Als leerkracht in het beroepsonderwijs kom ik meerdere keren per jaar in dialoog met allochtone jongeren. Mijn visie: de oudere 'inwijkelingen' of hun ouders of grootouders zijn naar hier gekomen om tijdelijk een beetje te werken en dan over te schakelen op het statuut van invalide. De jongens bevestigen dit zelf en zijn er zelfs fier over dat hun ouders het hier als 'invalide' beter hebben dan hun soortgenoten in de bergen van Marokko. Gevolg, de inwijkelingen vertellen dit voort... Als leerkracht moeten wij enkele dagen zetelen om inschrijvingen te doen van leerlingen. Het grote aantal invaliden van de ouders van de ingeschreven leerlingen heeft mijn opinie op de allochtonen negatief beïnvloed. Ik kan jullie tientalle verhalen vertellen dewelke jonge mensen van allochtone afkomst bevestigen - ter goeder trouw - die het Vlaams Belang alleen maar populairder zouden maken. Het strafste voorbeeld: Een marokaan van 54 jaar, 'werkte' in België in een chemisch bedrijf waar een cao wordt afgesloten op brugpensioen op 57 jaar. Persoon gaat voor 2 maand op vakantie naar zijn geboorteland en komt terug met een officiël bewijs dat hij 57 jaar is. (((bedrijf is Prayon Rupel te Ruisbroek bij Puurs)). Probeer hier al autochtoon zoiets is te verwezenlijken. Het beste dat een Belg nu kan doen is op reis gaan naar Marokko, daar de Marokaanse nationaliteit aanvragen en terug komen naar hier met een dubbele identiteit. Ik denk hierbij dat je mijn opinie over deze allochtone nietsnutten kent. Groetjes, x[/size]
[/edit]
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....

Laatst gewijzigd door Alvader : 4 augustus 2005 om 19:20.
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:35   #27
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chomsky
de twee jongens, 12 en 15, werden ter beschikking gesteld van de jeugdrechter... (zie je eigen citaat); bovendien dateren de beelden van ANDERHALF jaar geleden... (itt wat fdw aangaf); wat wou fdw hiermee bereiken, en als zijn doel werkelijk het aankaarten van het falend jeugdrecht (is hij dan zo zeker dat de jongeren volledig vrijuit gegaan zijn?), waarom dan niet iets meer moeite doen voor het onherkenbaar maken van minderjarigen (of gelden die wetten niet voor hem?)
ze hadden zo'n lieve krullekopkes...
ze waren een beetje aan het sporten en stretchen...

Vraagje :
1. wie heeft de schade aan die auto's vergoed ?
2. welke boetes hebben zij gekregen of de verantwoordelijke ouders ?
3. wie heeft de gestolen goederen van de slachtoffers vergoed ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:36   #28
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chomsky
er is niets tegen het aanklagen van bepaalde toestanden via videomateriaal, maar dan wel volgens de regels: minderjarigen niet herkenbaar in beeld brengen... (waarom wel moeite doen om de datum van de opname te verstoppen? kon men in een beweging ook die gastjes niet anoniem maken?)
dat is beschadiging van bewijsmateriaal...

had hij ze moeten wit schilderen ??
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 4 augustus 2005, 19:39   #29
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De verstrenging vd wapenwet is dus een goede zaak 8)
dat ze dan maar die wet eerst eens toepassen in Molenbeek... waar minderejarigen met wapens in de straat mee rondlopen en de brandbommen uit de vuilbakken halen ! zie de beelden op VTM weet je nog
Oud 4 augustus 2005, 19:41   #30
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Gans deze zaak bewijst nog maar eens één ding: [size=3]de Liga voor de Mensenrechten moet buiten de wet gesteld worden[/size]! Hun advocaat, de marxist Jos Van der Velpen, neemt het op voor de jonge vreemde boefjes!!! Tégen het eigen volk! Het is duidelijk dat onze gemeenschap nog véél te tolerant is tav links gespuis en (neo)marxistisch tuig in het bijzonder.[edit]
[size=1]After edit by Guderian on 04-08-2005 at 20:52
Reason:

Gans deze zaak bewijst nog maar eens één ding: [size=3]de Liga voor de Mensenrechten moet buiten de wet gesteld worden[/size]! Hun advocaat, de marxist Jos Van der Velpen, neemt het op voor de jonge vreemde boefjes!!! Tégen het eigen volk! Het is duidelijk dat onze gemeenschap nog véél te tolerant is tav links gespuis en (neo)marxistisch tuig in het bijzonder.[/size]

Gans deze zaak bewijst nog maar eens één ding: [size=3]de Liga voor de Mensenrechten moeten buiten de wet gesteld worden[/size]! Hun advocaat, de marxist Jos Van der Velpen, neemt het op voor de jonge vreemde boefjes!!! Tégen het eigen volk! Het is duidelijk dat onze gemeenschap nog véél te tolerant is tav links gespuis en (neo)marxistisch tuig in het bijzonder.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Guderian : 4 augustus 2005 om 19:52.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:44   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
gangsters en zware criminelen die geen geweld schuwen... geen probleem !

kleine criminelen ? met de matrak der op ! ze zullen zich wel 2 keer bedenken
Oud 4 augustus 2005, 19:45   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Gans deze zaak bewijst nog maar eens één ding: [size=3]de Liga voor de Mensenrechten moeten buiten de wet gesteld worden[/size]! Hun advocaat, de marxist Jos Van der Velpen, neemt het op voor de jonge vreemde boefjes!!! Tégen het eigen volk! Het is duidelijk dat onze gemeenschap nog véél te tolerant is tav links gespuis en (neo)marxistisch tuig in het bijzonder.
waar staat zijn auto ? kunnen wij eens
Oud 4 augustus 2005, 19:46   #33
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Een eerlijke reactie van iemand op de site van het Nieuwsblad: Als leerkracht in het beroepsonderwijs kom ik meerdere keren per jaar in dialoog met allochtone jongeren. Mijn visie: de oudere 'inwijkelingen' of hun ouders of grootouders zijn naar hier gekomen om tijdelijk een beetje te werken en dan over te schakelen op het statuut van invalide. De jongens bevestigen dit zelf en zijn er zelfs fier over dat hun ouders het hier als 'invalide' beter hebben dan hun soortgenoten in de bergen van Marokko. Gevolg, de inwijkelingen vertellen dit voort... Als leerkracht moeten wij enkele dagen zetelen om inschrijvingen te doen van leerlingen. Het grote aantal invaliden van de ouders van de ingeschreven leerlingen heeft mijn opinie op de allochtonen negatief beïnvloed. Ik kan jullie tientalle verhalen vertellen dewelke jonge mensen van allochtone afkomst bevestigen - ter goeder trouw - die het Vlaams Belang alleen maar populairder zouden maken. Het strafste voorbeeld: Een marokaan van 54 jaar, 'werkte' in België in een chemisch bedrijf waar een cao wordt afgesloten op brugpensioen op 57 jaar. Persoon gaat voor 2 maand op vakantie naar zijn geboorteland en komt terug met een officiël bewijs dat hij 57 jaar is. (((bedrijf is Prayon Rupel te Ruisbroek bij Puurs)). Probeer hier al autochtoon zoiets is te verwezenlijken. Het beste dat een Belg nu kan doen is op reis gaan naar Marokko, daar de Marokaanse nationaliteit aanvragen en terug komen naar hier met een dubbele identiteit. Ik denk hierbij dat je mijn opinie over deze allochtone nietsnutten kent. Groetjes, x
gij verdient een medaille !!
Oud 4 augustus 2005, 19:52   #34
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion
14-jarige pubers
Oe.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:53   #35
Beagle
Schepen

Standaard

Grappig onderwerp, dit gaat weer een pak stemmen opleveren. Sommige mensen zijn blijkbaar toch wel wat snuggerder dan andere.
Beagle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 19:55   #36
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
dat ze dan maar die wet eerst eens toepassen in Molenbeek... waar minderejarigen met wapens in de straat mee rondlopen en de brandbommen uit de vuilbakken halen ! zie de beelden op VTM weet je nog
Ik kijk (zo goed als) nooit naar de VTM 8)
Oud 4 augustus 2005, 20:02   #37
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je wou zelfs toen niet naar de link kijken hier op de site...

dat was ook bewijsmateriaal met die SPa parlementslid de Marokkaanse Belg Faroud en nog iets... hij betrapte ze zelfs op heterdaad met brandbommen, zijn vriendjes !![edit]
[size=1]After edit by ancapa on 04-08-2005 at 21:02
Reason:

Citaat:

dat was ook bewijsmateriaal met die SPa parlementslid de Marokkaanse Belg Faroud en nog iets... hij betrapte ze zelfs op heterdaad met brandbommen, zijn vriendjes !![/size]

Citaat:

dat was ook bewijsmateriaal met die SPa parlementslid de Marokkaanse Belg Foroud en nog iets... hij betrapte ze zelfs op heterdaad, zijn vriendjes !![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door ancapa : 4 augustus 2005 om 20:02.
Oud 4 augustus 2005, 20:02   #38
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kijk (zo goed als) nooit naar de VTM
Verwacht u hiervoor felicitaties?

Alsof de VRT beter zou zijn.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 20:04   #39
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Verwacht u hiervoor felicitaties?

Alsof de VRT beter zou zijn.
Ik ben allergisch aan reclame (vooral als ze films onderbreken)
Oud 4 augustus 2005, 20:05   #40
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

En wanneer werden die vandalen terechtgesteld of toch tenminste samen met hun familie het land uitgezet? Ik heb dat ergens gemist.
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be