![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zal ik u maar aan uw eigen woorden herinneren: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is·sue (het, de ~ (m.), ~s) 1 onderwerp, kwestie
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() @jan,
Daarna voegde ik eraan toe dat dit probleem van aanwezigheden bij alle partijen er is. Ach, 'backbenchers' zijn er altijd... dat trachtte ik toch duidelijk te maken in ieder geval! De rest volgde uit eigen ervaring natuurlijk, en ik ben niet de enigste, me dunkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Merci Raf, ik vond al dat dit toch niet zo'n moeilijk woord was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Jan weet blijkbaar niet dat volgens een zeer recente studies de VB'ers eruit kwamen als de meest luie parlementsleden.
Ik heb de studie niet uitgevoerd, hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Enfin, 'afwezigheid' blijkt zich inderdaad in verwaarloosbare mate ook bij de democratische partijen voor te doen. Maar dat blokkers in gemeenteraden niets zinnigs inbrengen, is te verwachten, maar stuit me toch tegen de borst als belastingbetalende Belg. Waarom laten we hen nog langer op dit systeem parasiteren om erna onze democratie ervoor op te offeren? Hoelang gedogen we nog deze half politieke partij(cordon sanitaire wegens ongrondwettelijk)? Dat dit gedoogbeleid tav dit extreem pseudonationalistisme ons telkens meer gaat kosten als er meer mensen zich gaan gevangen laten nemen door deze zogezegd democratische partij, daarvan mogen we ons toch wel met z'n allen bewust worden.
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- er is ook veel afwezigheid bij andere partijen - verloren geld voor parasiteren; wat dan van parasitisme van de walen - parasitisme van de hele incestkliek van saksen-coburg, dat is weggesmeten geld! - vlaams blok is helemaal niet ongrondwettelijk - pseudonationalisme; uw belgisch nationalisme is in ieder geval zeker levensecht! - door rechtbank is vlaams blok een democratische partij genoemd - ''met zijn allen van bewust''; drie man en een paardekop is nog iets minder dan ''allen'' dacht ik zo! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
bv bij John Spinnewyn : Rapport: > interpellaties 2 > mondelinge vragen 32 > schriftelijke vragen 21 > wetsvoorstellen 3 > aanwezigheid 88 procent > moet u kennen van zijn potige verleden als VMO'er en extreem-rechtse vechtersbaas > oordeel fractieleider ,,Loyale militant, eentje van de oude garde. Ik heb veel waardering voor hem. Maar hij zal het me niet kwalijk nemen als ik zeg dat hij niet actief was.'' > u ziet hem terug nee, tenzij er een wondertje gebeurt > score 1/10 Of bij Jaak Van den Broeck: Rapport: > interpellaties 1 > mondelinge vragen 4 > schriftelijke vragen 3 > wetsvoorstellen 21 > aanwezigheid 94,75 procent > moet u kennen van een onwaarschijnlijke parlementaire lijdzaamheid > oordeel fractieleider ,,Hier vraag ik een joker. Weet u, bel hem eens. En vraag hem wat er aan de hand is. Ik weet het niet.'' > u ziet hem terug wat dacht u? Nee > score 0/10 Of bij Frank Creyelman: > parlementslid sinds 1995 Rapport: > interpellaties 2 > mondelinge vragen 18 > schriftelijke vragen 9 > wetsvoorstellen 9 > aanwezigheid 87 procent > moet u kennen van de manier waarop hij met geld van de stad Mechelen een bankstel van 1.000 euro in zijn salon zette. > score 2/10 enz... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Je mag Moslim zijn, als ik tegen de Islam mag zijn. Dan denken wij beiden multi-cultureel en kunnen we zo naast elkaar leven en er met elkaar over discussieren tussen pot en pint. (als u tenminste een pintje mag drinken van uw geloof). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() allee, we zullen er es aan beginnen... voor de zoveelste keer.
Ten eerste, het is niet omdat de koning zou profiteren ![]() Ten tweede geloof ik zowel in Belgie en in Vlaanderen, zonder mij daarmee in een geromantiseerd vaderlandslievend of deelstaatlievend ![]() Ten derde IS het blok democratisch verkozen. maar dat wil niet zeggen dat ze de basiswaarden van een democratie waardeert. Zoals gelijkbehandeling nastreven, ongeacht afkomst, sexuele geaardheid, burgerlijke staat enzovoort. Er zijn vandaag ongelijkheden, maar elke partij heeft wel de intentie die gelijkheid na te streven. het blok vertrekt vanuit de fundamentele ongelijkheid van mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En vecht het voor de rest maar met Thomas uit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn vandaag inderdaad ongelijkheden, maar als elke partij de intentie heeft die gelijkheid na te streven dan doen ze daar drommels lang over. ![]() De weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En Jan de cijfers en commentaren die Brabo aanhaalt zijn wel concreet, blij nu?
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij betalen belastingen die opgesoupeerd worden door politici ,en de instellingen en postjes die deze in leven hebben geroepen om hun vriendjes, kontlikkers ,en in het algemeen nutteloze individuen in tewerk te stellen.
Alle partijen zijn in hetzelfde bedje ziek. Allen herinneren zich toch nog dat ene voorstel, waarbij de totale inkomens van politici transparanter zouden worden, zowat het laatste dat afgewerkt moest worden voor de verzieking.Zeer weinig van die parasiten heeft daar enige moeite voor gedaan nietwaar. Wat betreft transparantie in vergoedingen, lonen en geschenken. Waarom is mijn loon zo helder als een stukje val Saint Lambert glas en waarom zou dit met een specifieke wet ook moeten zijn voor politici... Iedereen gelijk voor de wet, ja hoor. Thomas, wat heeft het Vlaams Blok jou aangedaan, een uitwijzingsbevel aan je broek gesmeerd?
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
U zou eens moeten weten hoeveel extreem-links jaarlijks krijgt van de Belgische staat om hun antiwesterse propaganda te voeren. Agalev inbegrepen!!!!
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |