![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Natuurlijk wordt dit incident nog maar eens gebruikt om de sportschutter te bestraffen. Ik had niets anders verwacht.
Hoe komt het dat een 70+ een wapen in huis heeft ? Vroeger was het mogelijk een verweerwapen in huis te halen als je een blanco strafregister had. Dat was alles. Nu is de wet zo veranderd. Je moet eerst een blanco strafregister hebben. Dan lid worden van een club en dan de nodige exames door worstelen. Als een sportschutter geen lid meer is van een club worden zijn wapens hem afgenomen. Die schietpartij deze nacht vond op ongeveer 200 meter van mijn deur plaats. Mijn vader was getuige. TERWIJL hij de politie belde werd er plots geschoten. Opvallend was dat er al een heleboel mensen op straat stonden terwijl de ruzie al bezig was (ramptoeristen). NIEMAND was er ingeslaagd de politie op te bellen. Ze stonden allemaal te gapen. Het gaat helemaal de verkeerde richting uit in onze maatschappij. Het individualisme viert hoogtij. De onverdraagzaamheid viert hoogtij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hoeveel procent van de Belgische jeugdcriminelen is gewapend? En hoeveel jeugdcriminelen zijn er überhaupt in GB?
Maar ik had toch graag eens internationale statistieken gezien van het wapengebruik die de cijfers van de NRC van enkele weken geleden tegenspreken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() GELUKKIG kon die man niet goed schieten. Mja, wat is er tegenwoordig mis met es rustig te praten, es rustig proberen uit te leggen dat er lawaai wordt gemaakt. Djeez, zo'n verhaal: schandalig vind ik het.
Eigenlijk: wie koopt er nu een wapen in deze maatschappij? Wie denkt dat ooit nodig te hebben in België??? Ik snap het niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik snap niet dat je je kan bezighouden met postzegels... of gevechtsporten of racen of voetbal of ... snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Staatssecretaris
|
![]() Alles wat individuen en gezinnen weerloos en machteloos maakt is gesneden brood voor onze politiek correcten. Dus moeten de burgers hun wapens inleveren.
Dat wapenbezit niet direct iets te maken heeft met misdaadcijfers, toont het voorbeeld van Zwitserland aan. De grote meerderheid van de mannen hebben daar wapens in huis. Toch is het land veel veiliger dan België. http://www.time.com/time/europe/maga...uns/swiss.html http://www.nationalreview.com/kopel/kopel103001.shtml De USA? Laat onze politiek correcten eerst eens eventjes naar de officiële moordcijfers kijken opgesplitst naar ras, en dat even verklaren. Daarna kan verder worden gepraat: http://www.ojp.usdoj.gov/bjs/homicid.../ovracetab.htm of nog: www.homeoffice.gov.uk/rds/pdfs/s95race00.pdf zie blz.7 en 25 Overigens heb ik zelf nooit een vuurwapen in handen gehad.
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U heeft het op ongelukken. Tja, als je niets doet kan je ook niets overkomen hé!! Vul alvast maar NRC hier in het lijstje bij; http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3694 ![]() haha, mijn strategie begint z'n vruchten af te werpen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Das ook geen manier om vriendjes te maken he?
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag ik de heren en dames er even op wijzen dat Pistool, en geweerschieten een Olympische discipline is. Dat een sportschutter of recreatieschutter eveneens zijn atributen tot het uitoefenen van zij sport mag ter zijne beschikking hebben, wanneer hij voldoet aan welbepaalde wettelijke eisen.
Evenals een basseballer zijn bat ter beschikking mag hebben, en de floretschermer zijn floret. Tevens wil ik er de nadruk op leggen dat de familiale verzekering de sportschutter GRATIS dekt bij het beoefenen van zijn sport. Sportongevallen NIHIL. dat de KVBSV, nu VSK het goedkoopste tarief heeft voor wat betreft verzekering van sportongevallen. En oei, sportschutters zijn toch wel heel gevaarlijke gasten he!? De schutter schiet op een schijfje, en de boxer klopt op de mens, zelfs tot hij dood is. Voorbeeld van Gent, café ruzie, en boxer klop tot de andere dood is. Oplossing!! Alle boxer hun armen afkappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nee hoo, ik heb eens een doos enveloppen gepikt waar opstond 'Vlaamse Gemeenschap' en in het hoekje UV ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom denkt U dat Paulus?
Wanneer een sportschutter zijn wapens moet afgeven, dan moet den boxeur hetzelfde doen he! Want die mens is opgeleid om een mens als tegenstander te hebben. En een sportschutter een kaartje. En het invoeren van de sjaria vind ik goed voor degen die zich bekkennen tot de Islam. Er zal natuurlijk wel een en ander opvolgen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wordt er hier daarom niet gereageerd?
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Knuppel, ga daar eens kijken, en ook degenen die beweren dat er geen verschil is tussen huidskleur en gedrag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Doe eens een klapke met ne juwelier ofzo. Zolang het bezit van een illegaal wapen niet zwaarder bestraft wordt, zal het privé-wapenbezit alsmaar stijgen. Mensen kopen dat omdat ze bang zijn, niet om cool te doen hé. Eerst het ene aanpakken en dan pas het andere. En niet omgekeerd zoals Spirit het wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() Zorlac, de mensen kopen een wapen?????? Gelijk een brood????
Weet ge wel hoe U aan een vergunt wapen moet komen? Want de manier waarop U dat behandelt ,is hoe U een onvergunt wapen kopen, zoals een brood he! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe komt dat? ooit al een zwarte tegen een blanke horen zeggen dat hij een vuile neger is? Ze hebben de statistieken van VOOR 1976 wijselijk weggelaten. ![]() |
||
![]() |
![]() |