![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ik gewoon bedoel is zoals Nick zei, zo'n zaken zijn enkel contraproductief voor de emancipatie van holebis en zijn bovendien ook nog discriminerend voor de minder kapitaalkrachtigen onder ons (wat we gewoon zijn tegenwoordig van al die parties en muziekfestivals). En dan nog even de hypocriet uithangen en het woord diversiteit in de mond nemen. Sommigen zullen het heel graag horen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door instromaniac : 14 augustus 2005 om 20:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Allez, violiste, ge gaat weten wat doen volgende week. Fata Morgana komt naar Destelbergen en tgaat over love, peace hippies, woodstock. Das toch iets voor u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Die homoparades en carnavals moeten nog veel decadenter en bloter. Er kan niet genoeg moeite gedaan worden om de azijnpissers aan het zeiken te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
geen Belangster ben met blauwe ogen, is het mijn nick , het feit dat ik in Destelbergen woon.... ben overigens geen hippie en hou niet van die drukte,maar heb er niets tegen, dat ze zich maar amuseren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |