![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Navigaytion lokte duizenden feestende homo's naar Antwerpen
Naar schatting 10.000 �*12.000 feestvierders uit heel Europa zijn zaterdag naar de Scheldestad afgezakt om er Navigaytion, de grootste gay party van de wereld, bij te wonen. Deze derde editie moest het met minder bezoekers stellen dan vorig jaar, maar volgens organisator Ludo Smits maakte de nieuwe locatie aan de Scheldekaaien veel goed. Ook de weergoden waren de duizenden feestvierders goedgezind. "We hebben echt ontzettend veel geluk met het weer. Het zag er eerst anders uit, want door de slechte weersvoorspellingen hadden vijf bussen die Duitse feestbeesten vanuit Keulen naar Antwerpen zouden brengen, afgezegd", aldus Ludo Smits. Het feest barstte zaterdagmiddag om 14 uur los. Op het Steenplein en de tien feestboten die op regelmatige tijdstippen aanlegden en vertrokken aan de Scheldekaaien, maakten 22 internationale dj's hun opwachting voor een spetterend feest. Waarnemend burgemeester Ludo Van Campenhout, schepenen Luc Bungeneers en Philip Heylen en plaatsvervangend korpschef Eddy Baelemans kwamen een kijkje nemen op het Steenplein. De cel Diversiteit van de Antwerpse politie had tussen het feestgedruis een informatiestand opgezet om de feestvierders warm te maken voor een job bij de politie. Het feest aan het Steenplein ging door tot middernacht. Dan werd de party voortgezet in de Antwerpse discotheek Red&Blue en in de Navigaytion After Parties in Hangar 26. (belga) Fantastisch dat meer en meer mensen zich durven te outen en dat de gay-hoodstad Antwerpen wat niet zo evident is met al die onverdraagzamen. www.navigaytion.be </STRONG></EM></U></I></B> |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Jullie verdraagzamen moeten eens weten wat jullie willen: homo's OF islam, maak je keuze, want wat de islam over homo's denkt en ermee doet hebben we onlangs kunnen zien in de voorbeeld-moslimstaat Iran. En Antwerpen hebben de verdaagzamen onleefbaar gemaakt, dus niet schieten op de boodschapper aub.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() antwerpen onleefbaar?
waarom wonen er dan een half miljoen mensen? ik heb er zelf 5 jaar gewoond, nooit ergens last van gehad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Dat ziet er best leuk uit.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb die site eens bekeken : verdraagzaamheid gaat blijkbaar samen met kapitaalkracht en horeca.. of was er een solidariteitsaktie om minder kapitaalkrachtige Holebi's uit de omliggende gebieden ook een kansje te geven om eens onder gelijkgezindten uit de bol te gaan ?
(Er zijn overigens ook Islamietische Holebi's)
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ben ik nu volgens u onverdraagzaam of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'politiek-correcte' zichzelf 'verdraagzaam' noemenden (vooral als ze de voordelen eruit kunnen halen en de nadelen naar anderen schuiven) zitten almaar zaken op te hemelen die het Vlaams Blok hekelt maar spreken zo zichzelf voortdurend tegen want verenigbare stellingen A, B en C omdraaien garandeert geenszins dat de stellingen niet-A, niet-B en niet-C ook verenigbaar zijn. Zoiets toont treffend aan dat de echte redenen voor het hekelen niet deze zijn die opgegeven worden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Is de avatar van "de violiste" niet illegaal? Minderjarige tienermeisjes die schaars gekleed zijn? Om maar te zeggen dat extreem-links NIKS van de Dutroux-affaire geleerd heeft, de immorele varkens ! ! ! !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat een gezever, en dan achteraf klagen dat die onverdraagzamen een reden hebben om te kappen op de holebis. Ten eerste vraag ik me af waarom zo'n zaken zo veel geld moeten kosten (dat noem ik ook discriminerend) en ten tweede waarom het altijd nodig is holebis te associëren met overgespierde viespeuken en walgelijk geklede travestieten. Ik heb alleszins geen last van zo'n zaken, maar het draagt niet bepaald bij tot de emancipatie van de holebis en bevestigt des te meer de vooroordelen die de conservatieven hebben.
En om niet meteen die homofobe stempel te krijgen wil ik zeggen dat ik dezelfde kritiek geef op die idiote techno/house parades. Decadent snobisme noem ik dat, heeft niets te maken met zich outen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() waarom moeten wij belastingsbetalers ( OUDERS ) voor belangers betalen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geef instromaniac hierin volkomen gelijk. Zo'n gay parties zijn louter bedoeld om te provoceren en (nog meer) controverse uit te lukken. En als dat toevallig toch hun bedoeling niét zou zijn, dan falen ze enorm in hun opzet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() straks mag er niets meer
amusement mag toch of niet ontplooiing , dates, uitleven , relaxen .... saaie pietjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |