Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Multiculturele kaos OF rechtste dictatuur ?
liever multiculturele kaos 15 29,41%
liever rechtste dictatuur 36 70,59%
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2005, 22:54   #21
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
ok ff herschrijven, beste Nick, sta ik op uw zwarte lijst ?

zooo nu kan iedereen het begrijpen, zelfs gij denk ik ;o
Ik heb geen zwarte lijst, da's voor zieke jongens als Guderian. En geïntegreerde buitenlanders krijgen sowieso al meer respect van mij. Zelfs als ze wat lullig schrijven.
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 23:05   #22
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Ik heb geen zwarte lijst, da's voor zieke jongens als Guderian. En geïntegreerde buitenlanders krijgen sowieso al meer respect van mij. Zelfs als ze wat lullig schrijven.

maar jij staat wel op mijn zwarte lijst :o

pwned
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 23:06   #23
Nick_

Nick_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar jij staat wel op mijn zwarte lijst :o

pwned
ow shit
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 00:54   #24
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
integratie is de oplossing.
Stelletje onnozelaars.

Integratie (van moslims) blijkt tot nu toe vooral 1 grote mislukking te zijn. Alle buurtwerkers, subsidies enz. ten spijt. Wat kunnen wij nog doen? Onze jobs afgeven? De invoering van de sharia stemmen? Arabisch leren?

Ik zou graag eens concreet willen horen wat u denkt te doen om van het integratiebeleid nu plots wél een succes te gaan maken.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:04   #25
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Shizie hoe niet objectief kan je zijn.
Waarschijnlijk wordt jij als Slaaf ook weggestuurd, vraag het maar aan Guderian of radicaal.
Ik betwijfel dat...

Guderian is volgens mij eerder zo'n continentaal type.
Oud 16 augustus 2005, 09:06   #26
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt
Integratie (van moslims) blijkt tot nu toe vooral 1 grote mislukking te zijn. Alle buurtwerkers, subsidies enz. ten spijt. Wat kunnen wij nog doen? Onze jobs afgeven? De invoering van de sharia stemmen? Arabisch leren?

Ik zou graag eens concreet willen horen wat u denkt te doen om van het integratiebeleid nu plots wél een succes te gaan maken.
het is vrij simpel, zoals Sinan het zegt, het is een kwestie van tijd.. Zeer binnenkort als er meer moslims rondlopen dan authochtonen gaan de oorsproonkelijke bewoners ( zoals El Turco de authochtonen noemt) zich integreren in de Islamitische samenleving.
Oud 16 augustus 2005, 09:09   #27
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
het is vrij simpel, zoals Sinan het zegt, het is een kwestie van tijd.. Zeer binnenkort als er meer moslims rondlopen dan authochtonen gaan de oorsproonkelijke bewoners ( zoals El Turco de authochtonen noemt) zich integreren in de Islamitische samenleving.
Meer moslims rondlopen dan autochtonen? Waar heb ik dat gezegd?
Het is volgens mij duidelijk dat de moslims moeten integreren in de autochtone samenleving en niet omgekeerd.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 09:17   #28
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Meer moslims rondlopen dan autochtonen? Waar heb ik dat gezegd?
Het is volgens mij duidelijk dat de moslims moeten integreren in de autochtone samenleving en niet omgekeerd.
Het ziet er naar uit dat het eerder omgekeerd gaat zijn.. Als men ziet hoe laks de lokale regeringen zijn en hoe snel het aantal moslims zich bv in Nederland verdubbeld heeft.
In Belgie zie ik meer en meer bruin op straat, de stad waar ik woon was nog 10 jaar geleden bijna volledig blank, een turk of een neger op straat zien was een uitzondering. Nu zijn er een paar straten waar vooral migranten wonen. Vrij erg tbh
Oud 16 augustus 2005, 09:25   #29
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Het ziet er naar uit dat het eerder omgekeerd gaat zijn.. Als men ziet hoe laks de lokale regeringen zijn en hoe snel het aantal moslims zich bv in Nederland verdubbeld heeft.
In Belgie zie ik meer en meer bruin op straat, de stad waar ik woon was nog 10 jaar geleden bijna volledig blank, een turk of een neger op straat zien was een uitzondering. Nu zijn er een paar straten waar vooral migranten wonen. Vrij erg tbh
Het CBS verwacht dat het aantal moslims de grens van 1 miljoen in 2006 passeert. In 2002 lag die verwachting nog ongeveer anderhalf jaar eerder, op 1 januari 2005. "Het groeitempo stagneert", aldus een woordvoerder. Als verklaring daarvoor geeft het CBS de sterk teruglopende immigratie.
Oud 16 augustus 2005, 09:30   #30
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Het CBS verwacht dat het aantal moslims de grens van 1 miljoen in 2006 passeert. In 2002 lag die verwachting nog ongeveer anderhalf jaar eerder, op 1 januari 2005. "Het groeitempo stagneert", aldus een woordvoerder. Als verklaring daarvoor geeft het CBS de sterk teruglopende immigratie.
Dikke zever Moslims die al hier zijn krijgen veel meer kinderen dan Vlaamse vrouwen die zich concentreren op het werk, carriere etc..
In Frankrijk is een op de 3 geboren kinderen afkomstig van moslims..

scary stuff :o
Oud 16 augustus 2005, 09:33   #31
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Dikke zever Moslims die al hier zijn krijgen veel meer kinderen dan Vlaamse vrouwen die zich concentreren op het werk, carriere etc..

En toch stagneert de groei, over een paar jjaar zal het waarschijnlijk even laag liggen als de autochtone bevolkingsgroei.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by sinan123 on 16-08-2005 at 10:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:

En toch stagneert de groei, over een paar jjaar zal het waarschijnlijk even laag liggen als de autochtone bevolkingsgroei.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

En toch stagneert de groei, over 10 jaar zal het waarschijnlijk even laag liggen als de autochtone bevolkingsgroei.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door sinan123 : 16 augustus 2005 om 09:34.
Oud 16 augustus 2005, 09:47   #32
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
En toch stagneert de groei, over een paar jjaar zal het waarschijnlijk even laag liggen als de autochtone bevolkingsgroei.
LOL geloof je het zelf ? Geloof je echt dat de meeste moslims plots geen kinderen gaan krijgen ? dat toevloed van vluchtelingen uit afrika etc plots stopt ? dat moslims die al in Nederland zijn plots geen partners uit hun moederland gaan huwen ?
Oud 16 augustus 2005, 09:49   #33
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
LOL geloof je het zelf ? Geloof je echt dat de meeste moslims plots geen kinderen gaan krijgen ? dat toevloed van vluchtelingen uit afrika etc plots stopt ? dat moslims die al in Nederland zijn plots geen partners uit hun moederland gaan huwen ?
Geen kinderen?
Verder geloof ik de rest wel, islamtishce vrouwen gaan meer prioriteit geven aan hun carriere en de kloof met het land van herkomst wordt steeds groter om met iemand van daar te trouwen.
Een strengerte immigratie wetgeving is wel een vereiste.
Oud 16 augustus 2005, 10:02   #34
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

In de 4 grote steden van Nederland is de allochtone jeugd in de meerderheid, of toch bijna. Wat dit voor de toekomst betekent behoeft geen uitleg zeker.. En de mensen die uit de stad wegtrekken zijn meestal tweeverdieners van Nederlandse afkomst die vrezen hun kinderen op te voeden in een gettocultuur. Wanneer vroeger een halve straat allochtoon werd, zag men de autochtonen naar betere buurten verhuizen, enkel honkvaste bejaarden bleven. Dit proces speelt zich nu op stadsniveau af, alle goedbedoelde integratiezever ten spijt. Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, Den Haag.. Welke Nederlander gaat er zich nog thuis voelen?
Oud 16 augustus 2005, 10:08   #35
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bevolkingsexplosie in Afrika moet nog komen.. Miljoenen jongeren zullen daar leven in een verpauperd land met een onderdrukkend regime. Werk is er niet, vrijheid evenmin. De stap naar welvarend Europa, waar trouwens talloze landgenoten van hen wonen, is dan wel zeer klein.

De grote toevloed moet nog komen.
Oud 16 augustus 2005, 11:39   #36
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
De bevolkingsexplosie in Afrika moet nog komen.. Miljoenen jongeren zullen daar leven in een verpauperd land met een onderdrukkend regime. Werk is er niet, vrijheid evenmin. De stap naar welvarend Europa, waar trouwens talloze landgenoten van hen wonen, is dan wel zeer klein.

De grote toevloed moet nog komen.
Je hebt gelijk, als je ziet dat wij meer en meer hulp aan Afrika geven.. Eens ze voldoende medecijn en voedsel hebben er geen honger meer is zal de bevolking daar gewoon exploderen.. Een paar miljard negers die volledig afhankelijk van ons zijn, zonder eigen industrie of infrastructuur...
scary :E
Oud 16 augustus 2005, 12:30   #37
luc broes

Standaard

Citaat:
Wat lijkt U beter :
Europa met meer dan 50% moslims (en het aantal blijft groeien). Hoge werkloosheid, steden waar moslims de meerderheid vormen en onze wetten gewoon negeren, moskeys in iedere straat, geregeld terroristische aanslagen, algemene armoede, alles voor de linkse utopische multiculturele samenleving.
OF
Europa waar extreemrechtste regeringen de macht overgenomen hebben, de meeste niet Europese migranten zijn teruggestuurd. Er is minder criminaliteit, er is minder armoede, mensen zijn gelukkiger..
Een doodgewone echte democratie waar de regering doet wat de meerderheid van de bevolking wenst, lijkt me de beste oplossing.
Waarom al dat gebazel over onbestaand 'extreem-rechts'?
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 12:40   #38
Shizie
Banneling

Standaard

ik wou gewoon weten welke van de twee extreme gevallen men zou kiezen..
Oud 16 augustus 2005, 12:43   #39
luc broes

Standaard

Ik hou niet van denkbeeldige extreme gevallen.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 12:56   #40
Shizie
Banneling

Standaard

spijtig genoeg zal een van die twee gevallen zeer binnenkort realiteit worden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be