![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zijn de grootste profiteurs ( lees eerst mijn openingspost aub ) | |||
belastingbetalers |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
treinconducteurs |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,75% |
werklozen en andere uitkeringstrekkers |
![]() ![]() ![]() |
16 | 28,07% |
zieken en invaliden |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gepensioneerden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,26% |
superkapitalisten, bedrijfsleiders, superaandeelhouders, corrupte politici en andere luiaards. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 63,16% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 augustus 2005 om 16:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om met mekaar te kunnen communiceren over negatieve zaken, behoren we toch gewoon af te spreken waaraan we een negatieve bijklank verlenen?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
1. De doppers hebben geen toegang tot de natuurlijke hulpbronnen want die werden door een geestelijk gestoorde minderheid gemonopoliseerd. 2. Daardoor kunnen ze zelf niet ondernemen en zijn ze schatplichtig aan huisbazen om ergens te mogen wonen en schatplichtig aan ondernemers om te mogen werken ( ze moeten het grootste gedeelte van hun winst namelijk hieraan afstaan. 3. Ter kompensatie van deze vervreemding van natuurrechten beseft de overheid dat ze deze mensen tenminst een schadevergoeding dient uit te betalen. 4. Jammer genoeg laat de staat de arbeider ( die dus al een deel van zijn winst aan de ondernemer moet afstaan ) nog eens opdraaien voor het opbrengen van die schadevergoeding 5. Jammer genoeg zijn de meeste winstgevers vooralsnog te dom en laten ze zich wijsmaken dat de profiteurs ( degenen die te weinig schadevergoeding kregen ) de oorzaak zijn van hun uitbuiting. 6. Daarom zou het beter zijn indien de meeste werkende mensen hun kakbroekje zouden uitdoen en zouden leren om als echte grote venten naar boven te bashen (= naar de bazen ) ipv laffelijk en overeenkomstig het voorbijgestreefde cultuurfascistische onuitgesproken credo naar beneden !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() net alsof 1 persoon gewerkt kan hebben, dus een waarde kan produceren, die overeenkomt met het loon wat veel CEO's zich toe-eigenen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Voor het vierde wereld syndicaat als organisatie die een mentaliteitsverandering nastreeft tav de armen zou het daadwerkelijk kunnen verschuiven van de betekenis van het woord profiteur een enorme revolutie betekenen. Vandaar ook onze duiding omtrent dit woord in een genuanceerdere richting (speciaal voor de andersarmen) in deze thread.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 augustus 2005 om 16:25. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
|
![]() Citaat:
Bovendien blijft mijn beginstelling nog steeds ongeschonden staan en ook de peiling spreekt boekdelen de grootste profiteurs dat [size=7]zijn [/size]de werkgevers en de aandeelhouders ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 augustus 2005 om 16:22. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Herinner u de 'arme man' die een jaar of twee geleden in de media kwam. Hij was een 'dakloze' bedelaar in Brussel en had de lotto gewonnen. Hij had zo'n 100 000 Euro gewonnen als ik mij nog goed herinner. Alle amedia vlogen daar op natuurlijk. En hij maar vertellen en glunderen voor de camera's dat hij dakloos was en niets bezat. Maar ik kende die man en wist dat hij gewoon genoot van de media-aandacht en dat zijn verhaaltjes niet klopten. 2 weken later zijn de leugens dan ook uitgekomen. Hij trok 1100 Euro per maand invaliditeit en woonde met een vriend op een appartement. Daarbovenop verzamelde hij nog eens 20 Euro bedelgeld per dag. Tel maar uit. Ik heb hem de laatste 2 jaar niet meer gezien. Hij zal zich schamen waarschijnlijk. Ik begluur die mensen dus niet, maar ken ze. En jij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn het daar ook ondernemers, aandeelhouders en werkslaven die verantwoordelijk zijn voor de miljoenen mensen die kortelings de hongersdood gaan sterven als het kapitalistisch westen niet dringend voeding opstuurt? Ik persoonlijk denk dat de gemiddelde noord-koreaan graag deel zou uitmaken van ons verwerpelijk systeem... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 18 augustus 2005 om 16:58. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
bovendien - ik weet dat ik in herhaling val - zijn de grootste profiteurs degenen die in onze maatschappij als werkverschaffers geeerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u trouwens echt volgens de betekenis van winst wil gaan werken, dan zou u weten dat die bepaald wordt door hetgeen je ontvangt en hetgeen je moet doen om dat te ontvangen. Aangezien dat bij een sociaal parasiet ontvangen voor niets te doen is, is zijn winstratio oneindig, en maakt hem dat de grootste profiteur... |
|
![]() |
![]() |