Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 juni 2003, 17:08   #21
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolter
Waar zit dat geld eigenlijk ???
Bij de Walen!
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2003, 17:09   #22
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
het gaat er gewoon om dat ze de mensen weeral eens voorgelogen hebben,de blauw-rode partijen,,maar ja ze hebben hun ministerportefeuilles bijna vast en daar was het hun om te doen,ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die hun schone woorden nu nog altijd geloven.
Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die denken dat het Vlaams Blok daar heel anders in zou zijn...
Ja, want het Blok wil de geldkraan om de bodemloze schuldenput van Wallonië te vullen, dichtdraaien zodat er meer geld is voor Vlaanderen.
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2003, 17:10   #23
joske
Gouverneur

joske's schermafbeelding

Standaard

natuurlijk als men in hasselt woont kunt ge moeilijk anders dan de spasten naar de mond praten,stel u voor dat nu zou uitkomen welk een windbuil de stunt is.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2003, 17:14   #24
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
natuurlijk als men in hasselt woont kunt ge moeilijk anders dan de spasten naar de mond praten,stel u voor dat nu zou uitkomen welk een windbuil de stunt is.
Tsja, daarover is er natuurlijk niets bekend he... Over de uitspraken van Roeland Raes en Siegfried Verbeke weten we echter wel al iets meer natuurlijk... En ondertussen mag Filip Dewinter het gat van de Joden likken in Antwerpen, die ondanks het feit dat ze de Nederlandse taal niet machtig zijn, toch perfect geintigreerd zijn volgens hem...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2003, 20:22   #25
Welvaart&Veiligheid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Knut
Nog zo een fraaie belastingverlaging van de VLD-leugenaars en ik ben failliet.

Op de website van DVV kan je zelf berekenen hoeveel je moet opleggen (of terugkrijgt) van vadertje Staat.
Indien mijn vrouw en ik niet getrouwd zouden zijn maar gewoon zouden samenwonen zou ik 875 euro terugkrijgen, en zij 190 euro.
Maar aangezien we getrouwd zijn moeten we maar liefst 1.450 euro... opleggen.

Verschil: dik 2500 euro ofte meer dan 100.000 oude belze franken.

Merci Verafstoot en co! Merci voor deze fijne belastingverlaging. Merci voor deze discriminatie van gehuwden.

De Loge doet haar werk goed...
Met de belastingvoorstellen van W&V zou u veel beter af zijn. Meer informatie kunt u vinden op de site. In essentie komt het er op neer dat W&V een belastingvrijstelling wil invoeren van 12.000 euro per jaar (of 1.000 euro per maand) voor elk individu (totaal los van het feit of men al dan niet gehuwd is) en een eenheidstarief van 30% op het gedeelte boven de 12.000 euro per jaar. Heden zit men reeds vlug in de schijf van 45% of 50%.

Belastingtarieven van meer dan 30% = fiscale diefstal
Stop de fiscale diefstal!!!!!!!!
Welvaart&Veiligheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2003, 20:28   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
het gaat er gewoon om dat ze de mensen weeral eens voorgelogen hebben,de blauw-rode partijen,,maar ja ze hebben hun ministerportefeuilles bijna vast en daar was het hun om te doen,ik begrijp niet dat er nog mensen zijn die hun schone woorden nu nog altijd geloven.
Wat ik niet begrijp is dat er mensen zijn die denken dat het Vlaams Blok daar heel anders in zou zijn...
Nochtans simpel hoor Wanne! Die hebben dankzij het cordon zelfs nooit hun vingertopjes kunnen verbranden.
Oud 13 juni 2003, 20:48   #27
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

De Wanne woont in Hasselt, nu weet ik waarom hij zo rood is.
Hij gaat pntjes pakken met de gratis tram bij steve (sorry Robert).
En daar betaald hij zijn pintjes wat duurder. Want zaken zijn zaken niet Wanne?
En speciaal voor Wanne
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2003, 23:21   #28
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De regering heeft ook heel duidelijk verklaard dat ze er alles aan gaan proberen te doen om de gewone burger er niets van te laten voelen...
Als je dit gelooft, heb ik nog een beetje modder in mijn tuin liggen die je kunt slikken...

Als ze hun uitgaven kunnen verminderen zonder dat de mensen er iets van voelen, waarom hebben ze dit dan niet al eerder gedaan?????

Logica van Verhofstadt....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be