![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar Uw Problemen komen voort uit het aanpassen van de wetgeving terzake, om de schijnhuwelijken te voorkomen.
En waarom heeft men dat gedaan? Omdat er te veel schijnhuwelijken gesloten werden op deze basis. Mijn vriend is gehuwd met een Turkse (1969). Hij moest nog 150.000 Bf borg storten in het Turks consulaat, en alle 6 maand een vliegtuigbiljet omwisselen. Dus aangekocht, geldigheid 6 maand en vernieuwen. Dat waren de toenmalige wetgevingen van de Turkse staat. Zijn echtgenote kon niet naar België komen zonder deze voorwaarden. Nu zijn ze naar Turkije gaan wonen omwege van het rascisme. Begrijp mij niet verkeert. Rasisme van allochtonen tegenover haar. Ze werd uitgescholden voor veraadster en al wat mooi was. Ze waren woonachtig in Blankenbergen. Nu wonen ze in Antalya. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe westers het land ook mag zijn, de wetten zijn er niet dezelfde als in België. Ik vraag me zelfs af of dat huwelijk in België herkent is ? |
|||
![]() |
![]() |