Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2005, 14:41   #21
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Welk totalitair regime zou dat dan zijn?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 14:51   #22
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoshimaru
Bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_115597.html

Mja . . .

Het zal zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt, maar ik vraag me nu wel af hoe het zou aflopen in het huidige klimaat... Ze gaan toch slecht een soort islamitische paus kunnne ombrengen als wraakactie ?

Leven we dan nog in het "oog om oog, tand om tand" principe?
Oud 26 augustus 2005, 14:51   #23
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Maar nee idioten. Ik geloof nergens in. De mens is een afvallige soort die beter kan uitsterven.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2005, 14:53   #24
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Een paus hebben die jongens niet, maar Mekka zou kunnen gebombardeerd worden, dat zou een enorme psychologische impact hebben, nogal wat anders dan de Twin Towers...

Ik begrijp iets niet.

Hier wordt gereageerd volgens het principe 'oog om oog, tand om tand'. Ik dacht dat de middeleeuwen al een tijdje voorbij waren?
En dat komt dan nog uit de mond van mensen die tot een cultuur behoren die zichzelf ziet als superieur en hoogbeschaafd ...
Oud 26 augustus 2005, 14:56   #25
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

En weten ze al op welke datum/uur deze aanslag zal gebeuren? Zo kan ik teminste mijn CD-R instellen om deze heugelijke gebeurtenis vast te leggen, en uitbundig vieren uiteraard.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Apocalyps on 26-08-2005 at 16:01
Reason:
--------------------------------

En weten ze al op welke datum/uur deze aanslag zal gebeuren? Zo kan ik teminste mijn CD-R instellen om deze heugelijke gebeurtenis vast te leggen, en uitbundig vieren uiteraard.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Apocalyps on 26-08-2005 at 16:01
Reason:

En weten ze al op welke datum/uur deze aanslag zal gebeuren? Zo kan ik teminste mijn CD-R programmeren om deze heugelijke gebeurtenis vast te leggen, en uitbundig vieren uiteraard.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

En weten ze al op welke datum/uur deze aanslag zal gebeuren? Zo kan ik teminste mijn CD-R programeren om deze heugelijke gebeurtenis vast te leggen, en uitbundig vieren uiteraard.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Apocalyps : 26 augustus 2005 om 15:01.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 17:27   #26
Hoshimaru
Vreemdeling

Hoshimaru's schermafbeelding

Standaard

Mja, de paus en de kerk heeft volgens mij veel macht en zeggenschap niet omdat het de kerk is, maar gewoon omdat onze regeringsleiders ze die macht en aandacht schenken. Als ze die nu eens gans links lieten liggen, dan zou niemand zich erom bekommeren en waarschijnlijk hun "macht" nihil zijn.

Qua heilige dorpen platgooien zou ik dat klusje laten klaren door China. Volgens hetzelfde persagentschap die dag, zou Al Qaede dreigen met 911-like aanslagen op de financiële centre in Oost-Azië en Australië.

Japan en Australië zouden volgens mij niet direct een land gaan binnenvallen, maar China gaat niet bij de pakken blijven zitten imo. Hun strafexpeditie zou niet mals zijn.

Ze gaan zich dan wel serieus genaaid voelen... dat zou USA, Europa, China, Rusland kunnen worden in een kruistocht tegen het terrorisme.

Wat betreft die hun heiligdommen platgooien. Ik denk dat dat de extremisten echter verre van zal demoraliseren. Ze gaan de slachtoffers net zien als martelaren voor de Jihad en dat werkt enkel in hun voordeel.
Hoshimaru is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be