![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: De stemming is anoniem. | |||
Briljant idee, kan stapsgewijs toegepast worden. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Goed idee maar niet haalbaar! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Er zitten zowel goede als slechte zaken bij. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Racistische ideeën zijn hier niet welkom. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 38,89% |
Dumno, don’t give a *uck! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 33,33% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De moslims misschien?
![]()
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() 9 gram lood in het achterhoofd van alle fanatieke moslims kan de moslimwereld redden.
of iets gelijkaardigs ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het kan mij niks schelen wat die islamieten aan de overkant van de Middellandse Zee uitspoken met mekaar. Zolang ze maar uit Europa buitengeborsteld worden. Steken ze 1 vinger uit naar Europa of de Europese belangen, dan moeten we een ganse hand van hen afhakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen probleem. Er zijn een miljoen ontembare fiere Vlaamse leeuwen voorhanden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 30 augustus 2005 om 00:36. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Koerden, Bulgaren, Grieken, Serven en Armeniërs zullen alvast niet zo enthousiast zijn, de Arabieren ook niet, ooit de film Laurence of Arabia gezien? Ottomanen waren gewoon koloniale onderdrukkers, moslim of niet, Turk of Europees dat maakte niet zo veel uit. Turkije maakt geen deel uit van de Arabische wereld en heeft al genoeg problemen op zich.
Met kebab zul je me niet overhalen, wat is dat eigenlijk kebab? Een stapel diepgevroren afval van vlees dat heel de dag rond een as draait en waar schellen worden afgesneden en in een slecht oudbakken broodje wordt gestopt met al even walchelijke frituursausen. Die Turkse pizza's kan ik nog wel apprieciëren en ook giuvetch, mezze en andere stoofgerechten maar die hebben ze van de Grieken afgekeken. En het Turkse bier en wijnen zijn niet te zuipen. Ik heb een alternatief voorstel: de Arabische wereld wordt terug één, zonder Turken, zonder westerlingen en dat ze dan maar hun plan trekken, ze hebben genoeg olie, ze moeten maar een paar sheiks slachten en er is olie genoeg voor heel de Arabische wereld.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door tomm : 1 september 2005 om 00:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Maakt niet of de Arabieren van Turken houden of niet. Wil je overleven is de vraag! [size=2]Het voortleven van de Moslim Ummah is alleen afhankelijk van de inkt van zijn geleerden en het bloed van zijn martelaren.[/size] [size=2]Zeg me een reden waarom de Westerse landen, de Arabieren zouden redden?[/size] Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 1 september 2005 om 07:12. |
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als je met je vriendinnen komt, kunnen we iets fixen. Je moet ze wel allemaal één per één voorstellen aan mij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Meent u het? Allez zeg... Elke poging tot unie tussen de Arabische landen loopt slecht af. Het meest succesvolle project, de Verenigde Arabische Staten, bestond maar een paar jaar.
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Eén groot Arabische natie van Marokko tot Irak, zal een serieuse opdoffer betekenen voor de hele wereld.
Eén groot machtig blok met één stem die naar voor komt, bij het horen van deze gedachte moet Bush al beginnen pissen denk ik. Eén Arabische natie met één taal, één munt en één vlag. Deze natie kan in 1 klap een economische machtsblok betekenen en een grote speler in de wereldeconomie. Deze natie kan de suez-kanaal nationaliseren waardoor de Europeanen en VS afhankelijk moet worden van de Arabische wereld voor een snelle transport over zee. Stel u voor zeg dat EU helemaal rond Afrika moet gaan om bvb in Azie iets te leveren....geen leuke gedachte! Strategisch is een Arabische natie enorm goed gelegen. Europa, Azie en Rusland staan voor de deur. Kortom, één Arabische natie en gene Osmaanse zeverpraktijken. De Arabische natie kan wel een voordelig samenwerkingspakket tekenen met de Ottomaanse rijk. De Islam is nog de band die ons samen moet houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laat Israël jullie maar verenigen. Dat de Joden in Israël nu elkaar met rust laten is te danken aan de Palestijnen. De seculieren,sionisten,.. verenigen zich tegen hun vijand wat de Arabieren niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Agree with u I do ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Dat de Turken en Arabieren van elkaar niet houden is bijzaak, we moeten samen één front vormen tegen Israël dus ook tegen de Amerikaanse imperialisten!
La Ilahe Illallah Laatst gewijzigd door JusticeLover : 27 januari 2006 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En zeker niet wanneer binnen een paar decennia de olie gepiekt heeft en de Arabische wereld meer dan ooit tevoren een marginaal derdewereldgebied wordt. Citaat:
Een veel voorkomende fout bij derdewereldlanden is het gebrek aan krachtdadigheid bij Westerse landen interpreteren als een gebrek aan kracht. Zoals wanneer de Argentiniërs de Falkland-eilanden aanvielen en het deksel op hun neus kregen van de Britten. Trouwens, eenheid onder de Arabieren is maar zeer oppervlakkig. Kijk maar naar al de vorige pogingen tot eenheid die op niets zijn uitgedraaid. De dag dat er een betekenisvolle Arabische eenheid komt eet ik mijn schoenen op... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |