Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: De stemming is anoniem.
Briljant idee, kan stapsgewijs toegepast worden. 4 22,22%
Goed idee maar niet haalbaar! 0 0%
Er zitten zowel goede als slechte zaken bij. 1 5,56%
Racistische ideeën zijn hier niet welkom. 7 38,89%
Dumno, don’t give a *uck! 6 33,33%
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2005, 19:44   #21
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

De moslims misschien?
Oud 28 augustus 2005, 23:19   #22
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

9 gram lood in het achterhoofd van alle fanatieke moslims kan de moslimwereld redden.
of iets gelijkaardigs
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 00:08   #23
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Onder zekere voorwaarden:
1.Geen westerse wetenschappers, het westen moet zijn geleerden wettelijk verbieden voor jullie te werken.
No problem. Er zijn genoeg geldwolven en we moeten de Aziaten niet vergeten.
Citaat:
2. Geen atoomkracht.Petroleum hebben jullie genoeg om dat niet nodig te hebben
Was dat voor een zever. Amerika ed hebben ook petroleum, ze hebben zelfs kernbommen.
Citaat:
3. al de gastarbeiders,en eerst en vooral de ongeschoolden komen bij jullie.Ook genaturaliseerden, we rekenen terug tot de 3de generatie.

Citaat:
4. Niemand verkoopt jullie wapens.Maak ze zelf maar, maar ik hoop eerder dat je er geen nodig hebt.
Weet je hoeveel S-Arabië,Turkije,.. investeren in wapens? De leveranciers zullen niet eens zijn met je.
Citaat:
5.Jullie sluiten jullie grenzen.Wij komen niet meer op vakantie,en jullie komt ook niet meer bij ons.
Dit is te gek! Wat gaat er dan gebeuren met de toerismesector? Al goed dat het klimaat in onze gebieden gunstiger is ...
Citaat:
6.Wij kopen de petroleum die we nodig hebben voor een eerlijke prijs en daar word verder niet meer over geruzied.Gedaan met oliekraan-dicht-chantage!Denk eraan dat als jullie allemaal samen in jullie Osmaanse Rijk zitten, je dan een makkelijk doel bent.Alle kernkoppen van de westerse wereld staan op jullie gericht.En neutronenbommen maken geen blikschade:die doden enkel biologisch leven.Tien jaar later moet je enkel nog komen opkuisen en de steden staan klaar om terug bewoond te worden.Dus geen agressieve houding jegens ons en onze partners.Wij zijn vredelievend maar...!
Ik stel voor dat we olie verkopen in ruil voor tech . Arrogante houding eigenlijk.
Citaat:
7. Wij voeren niets in van bij jullie: geen textiel, geen voedsel, niets behalve petrol.
Maw, embargo opleggen? Al goed dat we één van de grootste afzetmarkten zijn ...
Citaat:
Het westen moet terug leren in z'n eigen behoeften te voorzien, en z'n eigen produktie konsumeren, o.a. om de werkloosheid tegen te gaan.Verder zie ik uw plan wel zitten, persoonlijk, d.w.z. als ik het voor het zeggen had, zou ik u steunen.

Citaat:
Maar ja, dat is het geval niet, en uzelf heeft ook niks in de pap te brokkelen.Toch wel interressant, dat ideen uitwisselen.Nog 1 ding, om de arabieren wat gunstiger te stemmen tegenover Turkije, zou deze eerst deze enorme stuwdammen moeten afbreken op Tiger en Eufraat, die de Arabische wereld droogzetten...Dat is zo een lef, een schandalig egoisme, deze bouwsels, dat heb ik nooit begrepen dat daar nog geen oorlog van gekomen is of dat geen enkele terrorrist dat laten ontploffen heeft.Als er dat ene doet op een dag zal hij al mijn begrip hebben...
Syrië maakt daar geen bezwaar meer tegen, Turkije heeft Syrië heel wat beloofd. De relatie tussen Turkije en Syrië is momenteel heel goed. Nu denken ze van, als ze Syrië aanvallen, dan zijn wij aan de beurt
Citaat:
Desalnietemin wens ik u succes voor het realiseen van uw droom.
Bedankt, tis mor een wens.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 00:17   #24
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
8)

De vorming van het Tweede Ottomaanse Rijk is inmiddels reeds gestopt in de dichtsbijzijnde pita-eetgelegenheid.......

Wat ik me verder afvraag....zullen er genoeg leeuwen beschikbaar zijn om "afvalligen" voor te gooien?
Wel, moesten we de leeuwen echt overbelasten, dan gebruiken we maar slangen en krokodillen,die mogen ook genieten.
Oud 29 augustus 2005, 01:15   #25
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Het kan mij niks schelen wat die islamieten aan de overkant van de Middellandse Zee uitspoken met mekaar. Zolang ze maar uit Europa buitengeborsteld worden. Steken ze 1 vinger uit naar Europa of de Europese belangen, dan moeten we een ganse hand van hen afhakken.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2005, 18:25   #26
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Maaltijdcheques accepteren we niet. Tis mor dat ge weet.
Allez man, je praat tegen den Erwin hé. Een pitake en een fleske van 't huis hé, ik ben maar een arme student.
Groot Bakkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2005, 00:35   #27
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8)

De vorming van het Tweede Ottomaanse Rijk is inmiddels reeds gestopt in de dichtsbijzijnde pita-eetgelegenheid.......
Met een lege maag ten strijde trekken is dwaas.

Citaat:
Wat ik me verder afvraag....zullen er genoeg leeuwen beschikbaar zijn om "afvalligen" voor te gooien?

Geen probleem. Er zijn een miljoen ontembare fiere Vlaamse leeuwen voorhanden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Ke Nan on 30-08-2005 at 01:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:
8)

Citaat:

Geen probleem. Er zijn een miljoen ontembare fiere Vlaamse leeuwen voorhanden.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
8)

Wat ik me verder afvraag....zullen er genoeg leeuwen beschikbaar zijn om "afvalligen" voor te gooien? [/quote]

Geen probleem. Er zijn een miljoen ontembare fiere Vlaamse leeuwen voorhanden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ke Nan : 30 augustus 2005 om 00:36.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2005, 18:05   #28
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan

Geen probleem. Er zijn een miljoen ontembare fiere Vlaamse leeuwen voorhanden.
Als voorbereiding zijn de "Onversaagde Vlaamse Heirscharen" druk bezig aan hun friet met stoofvlees .
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 00:04   #29
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

De Koerden, Bulgaren, Grieken, Serven en Armeniërs zullen alvast niet zo enthousiast zijn, de Arabieren ook niet, ooit de film Laurence of Arabia gezien? Ottomanen waren gewoon koloniale onderdrukkers, moslim of niet, Turk of Europees dat maakte niet zo veel uit. Turkije maakt geen deel uit van de Arabische wereld en heeft al genoeg problemen op zich.

Met kebab zul je me niet overhalen, wat is dat eigenlijk kebab? Een stapel diepgevroren afval van vlees dat heel de dag rond een as draait en waar schellen worden afgesneden en in een slecht oudbakken broodje wordt gestopt met al even walchelijke frituursausen. Die Turkse pizza's kan ik nog wel apprieciëren en ook giuvetch, mezze en andere stoofgerechten maar die hebben ze van de Grieken afgekeken. En het Turkse bier en wijnen zijn niet te zuipen.
Ik heb een alternatief voorstel: de Arabische wereld wordt terug één, zonder Turken, zonder westerlingen en dat ze dan maar hun plan trekken, ze hebben genoeg olie, ze moeten maar een paar sheiks slachten en er is olie genoeg voor heel de Arabische wereld.[edit]
[size=1]After edit by tomm on 01-09-2005 at 01:13
Reason:

De Koerden, Bulgaren, Grieken, Serven en Armeniërs zullen alvast niet zo enthousiast zijn, de Arabieren ook niet, ooit de film Laurence of Arabia gezien? Ottomanen waren gewoon koloniale onderdrukkers, moslim of niet, Turk of Europees dat maakte niet zo veel uit. Turkije maakt geen deel uit van de Arabische wereld en heeft al genoeg problemen op zich.

Met kebab zul je me niet overhalen, wat is dat eigenlijk kebab? Een stapel diepgevroren afval van vlees dat heel de dag rond een as draait en waar schellen worden afgesneden en in een slecht oudbakken broodje wordt gestopt met al even walchelijke frituursausen. Die Turkse pizza's kan ik nog wel apprieciëren en ook giuvetch, mezze en andere stoofgerechten maar die hebben ze van de Grieken afgekeken. En het Turkse bier en wijnen zijn niet te zuipen.
Ik heb een alternatief voorstel: de Arabische wereld wordt terug één, zonder Turken, zonder westerlingen en dat ze dan maar hun plan trekken, ze hebben genoeg olie, ze moeten maar een paar sheiks slachten en er is olie genoeg voor heel de Arabische wereld.[/size]

[size=1]After edit by tomm on 01-09-2005 at 01:08
Reason:

Met kebab zul je me niet overhalen, wat is dat eigenlijk kebab? Een stapel diepgevroren afval van vlees dat heel de dag rond een as draait en waar schellen worden afgesneden en in een slecht oudbakken broodje wordt gestopt met al even walchelijke frituursausen. Die Turkse pizza's kan ik nog wel apprieciëren en ook giuvetch, mezze en andere stoofgerechten maar die hebben ze van de Grieken afgekeken.[/size]

De Koerden, Bulgaren, Grieken, Serven en Armeniërs zullen alvast niet zo enthousiast zijn, de Arabieren ook niet, ooit de film Laurence of Arabia gezien? Ottomanen waren gewoon koloniale onderdrukkers, moslim of niet, Turk of Europees dat maakte niet zo veel uit. Turkije maakt geen deel uit van de Arabische wereld en heeft al genoeg problemen op zich.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tomm : 1 september 2005 om 00:13.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 07:05   #30
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
De Koerden, Bulgaren, Grieken, Serven en Armeniërs zullen alvast niet zo enthousiast zijn, de Arabieren ook niet, ooit de film Laurence of Arabia gezien?
De Bulgaren, Grieken,Serven en Armeniërs horen er niet thuis. Al kunnen we na een tijdje wel de moslimminderheid redden van ondergang De Arabieren zijn nu Palestina kwijt omdat ze tegen de Turken hebben gestreden. Geloof mij maar, Osmaanse Rijk zou honderdduizenden martelaars willen opofferen om die gebieden.

Citaat:
Ottomanen waren gewoon koloniale onderdrukkers, moslim of niet, Turk of Europees dat maakte niet zo veel uit. Turkije maakt geen deel uit van de Arabische wereld en heeft al genoeg problemen op zich.
Aanval op Irak hebben de moslimlanden niet kunnen vermijden. Beelden die ik in Tsjetsjenië of in Kojali heb gezien kan ik nu nog steeds niet vergeten.

Maakt niet of de Arabieren van Turken houden of niet. Wil je overleven is de vraag!

[size=2]Het voortleven van de Moslim Ummah is alleen afhankelijk van de inkt van zijn geleerden en het bloed van zijn martelaren.[/size]

[size=2]Zeg me een reden waarom de Westerse landen, de Arabieren zouden redden?[/size]

Citaat:
Niemand dwingt je om Turks te eten. Ik geef je raad om te eten bij propere eethuizen, zo doe ik het. De turkse keuken biedt vééél meer dan dat je denkt,

Citaat:
Ik heb een alternatief voorstel: de Arabische wereld wordt terug één, zonder Turken, zonder westerlingen en dat ze dan maar hun plan trekken, ze hebben genoeg olie, ze moeten maar een paar sheiks slachten en er is olie genoeg voor heel de Arabische wereld.
Neen, de Arabieren hebben een leider nodig.[edit]
[size=1]After edit by EL TURCO on 01-09-2005 at 08:12
Reason:

Citaat:
De Koerden, Bulgaren, Grieken, Serven en Armeniërs zullen alvast niet zo enthousiast zijn, de Arabieren ook niet, ooit de film Laurence of Arabia gezien?
De Bulgaren, Grieken,Serven en Armeniërs horen er niet thuis. Al kunnen we na een tijdje wel de moslimminderheid redden van ondergang De Arabieren zijn nu Palestina kwijt omdat ze tegen de Turken hebben gestreden. Geloof mij maar, Osmaanse Rijk zou honderdduizenden martelaars willen opofferen om die gebieden.

Citaat:
Ottomanen waren gewoon koloniale onderdrukkers, moslim of niet, Turk of Europees dat maakte niet zo veel uit. Turkije maakt geen deel uit van de Arabische wereld en heeft al genoeg problemen op zich.
Aanval op Irak hebben de moslimlanden niet kunnen vermijden. Beelden die ik in Tsjetsjenië of in Kojali heb gezien kan ik nu nog steeds niet vergeten.

Maakt niet of de Arabieren van Turken houden of niet. Wil je overleven is de vraag!

[size=2]Het voortleven van de Moslim Ummah is alleen afhankelijk van de inkt van zijn geleerden en het bloed van zijn martelaren.[/size]

[size=2]Zeg me een reden waarom de Westerse landen, de Arabieren zouden redden?[/size]

Citaat:
Niemand dwingt je om Turks te eten. Ik geef je raad om te eten bij propere eethuizen, zo doe ik het. De turkse keuken biedt vééél meer dan dat je denkt,

Citaat:
Ik heb een alternatief voorstel: de Arabische wereld wordt terug één, zonder Turken, zonder westerlingen en dat ze dan maar hun plan trekken, ze hebben genoeg olie, ze moeten maar een paar sheiks slachten en er is olie genoeg voor heel de Arabische wereld.
Neen, de Arabieren hebben een leider nodig.[/size]

Citaat:
De Bulgaren, Grieken,Serven en Armeniërs horen er niet thuis. Al kunnen we na een tijdje wel de moslimminderheid redden van ondergang

Citaat:

[size=2][/size]

Citaat:

Citaat:
Neen, de Arabieren hebben een leider nodig.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 1 september 2005 om 07:12.
Oud 1 september 2005, 07:08   #31
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot Bakkes
Allez man, je praat tegen den Erwin hé. Een pitake en een fleske van 't huis hé, ik ben maar een arme student.
Ik ben ook een arme student

Als je met je vriendinnen komt, kunnen we iets fixen. Je moet ze wel allemaal één per één voorstellen aan mij
Oud 1 september 2005, 07:12   #32
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
[size=4][/size]De Arabieren kunnen onderling amper overeenkomen. Tijdens elke Islamtische Conferentie bewijzen ze dat. Kaddafi moet altijd opvallen. Saudi’s blijven nooit stil. Dan moeien de Egyptenaars zich
met alles. Das dan altijd een ramp. Er is dus een gezagsprobleem.

Meent u het? Allez zeg... Elke poging tot unie tussen de Arabische landen loopt slecht af. Het meest succesvolle project, de Verenigde Arabische Staten, bestond maar een paar jaar.
Oud 1 september 2005, 17:22   #33
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als voorbereiding zijn de "Onversaagde Vlaamse Heirscharen" druk bezig aan hun friet met stoofvlees .
Oud 1 september 2005, 20:02   #34
Mustapha
Gouverneur

Mustapha's schermafbeelding

Standaard

Eén groot Arabische natie van Marokko tot Irak, zal een serieuse opdoffer betekenen voor de hele wereld.
Eén groot machtig blok met één stem die naar voor komt, bij het horen van deze gedachte moet Bush al beginnen pissen denk ik.

Eén Arabische natie met één taal, één munt en één vlag.

Deze natie kan in 1 klap een economische machtsblok betekenen en een grote speler in de wereldeconomie.

Deze natie kan de suez-kanaal nationaliseren waardoor de Europeanen en VS afhankelijk moet worden van de Arabische wereld voor een snelle transport over zee.
Stel u voor zeg dat EU helemaal rond Afrika moet gaan om bvb in Azie iets te leveren....geen leuke gedachte!

Strategisch is een Arabische natie enorm goed gelegen. Europa, Azie en Rusland staan voor de deur.

Kortom, één Arabische natie en gene Osmaanse zeverpraktijken.

De Arabische natie kan wel een voordelig samenwerkingspakket tekenen met de Ottomaanse rijk. De Islam is nog de band die ons samen moet houden.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 20:10   #35
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha

Kortom, één Arabische natie en gene Osmaanse zeverpraktijken.

De Arabische natie kan wel een voordelig samenwerkingspakket tekenen met de Ottomaanse rijk. De Islam is nog de band die ons samen moet houden.
We zijn nu éénmaal genegeerd. Trap 't maar af

Laat Israël jullie maar verenigen. Dat de Joden in Israël nu elkaar met rust laten is te danken aan de Palestijnen. De seculieren,sionisten,.. verenigen zich tegen hun vijand wat de Arabieren niet doen.
Oud 1 september 2005, 21:16   #36
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha

Eén Arabische natie met één taal, één munt en één vlag.

Deze natie kan in 1 klap een economische machtsblok betekenen en een grote speler in de wereldeconomie.

Deze natie kan de suez-kanaal nationaliseren waardoor de Europeanen en VS afhankelijk moet worden van de Arabische wereld voor een snelle transport over zee.
Stel u voor zeg dat EU helemaal rond Afrika moet gaan om bvb in Azie iets te leveren....geen leuke gedachte!

Agree with u I do neem Marokko is een economisch grootmacht, geen twijfel aan! De enige export van arabieren (buiten zelfmoordterroristen en ander gespuis) is olie en aardgas.. Laat me dus niet lachen aub.. Zo een land zou nog minder dan pak Australia betekenen..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 23:22   #37
JusticeLover
Banneling

Standaard

Dat de Turken en Arabieren van elkaar niet houden is bijzaak, we moeten samen één front vormen tegen Israël dus ook tegen de Amerikaanse imperialisten!

La Ilahe Illallah

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 27 januari 2006 om 23:24.
Oud 27 januari 2006, 23:33   #38
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha Bekijk bericht
Eén groot Arabische natie van Marokko tot Irak, zal een serieuse opdoffer betekenen voor de hele wereld.
Wat een vreemde denkwijze. Waarom heeft de wereld 'een opdoffer' nodig?

Citaat:
Eén groot machtig blok met één stem die naar voor komt, bij het horen van deze gedachte moet Bush al beginnen pissen denk ik.
Ik betwijfel eigenlijk of het Bush of wie dan ook veel zal kunnen schelen.

En zeker niet wanneer binnen een paar decennia de olie gepiekt heeft en de Arabische wereld meer dan ooit tevoren een marginaal derdewereldgebied wordt.

Citaat:
En als je denkt dat Europa en zeker Amerika zich laten chanteren...

Een veel voorkomende fout bij derdewereldlanden is het gebrek aan krachtdadigheid bij Westerse landen interpreteren als een gebrek aan kracht. Zoals wanneer de Argentiniërs de Falkland-eilanden aanvielen en het deksel op hun neus kregen van de Britten.

Trouwens, eenheid onder de Arabieren is maar zeer oppervlakkig. Kijk maar naar al de vorige pogingen tot eenheid die op niets zijn uitgedraaid. De dag dat er een betekenisvolle Arabische eenheid komt eet ik mijn schoenen op...
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2006, 23:34   #39
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JusticeLover Bekijk bericht
Dat de Turken en Arabieren van elkaar niet houden is bijzaak, we moeten samen één front vormen tegen Israël dus ook tegen de Amerikaanse imperialisten!

La Ilahe Illallah
We, we...

Wat heb jij als Vlaming nu te maken met Turken of Arabieren?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2006, 00:03   #40
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
We, we...

Wat heb jij als Vlaming nu te maken met Turken of Arabieren?
Niet veel 8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be