Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: weggaan ?
Ja 17 37,78%
Neen 14 31,11%
Weet niet 14 31,11%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2005, 23:11   #21
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Ik kan altijd terug naar Siberia lekker koud en GEEN turken daar! geen negers! geen marokkanen!
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 06:57   #22
Tantist
Perm. Vertegenwoordiger VN

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Zou u dit land ooit verlaten en ergens anders een toekomst zoeken
Natuurlijk. In Nederland kan ik aan interessante voorwaarden werken, dus zodra ik moeder de vrouw overtuigd hebt, ben ik ribbedebie. En al blijf ik niet in dezelfde staat, ik blijf wel in eigen land

Als ik oud ben, zou ik emigreren naar Spanje. Ook met dat land heb ik een band en het is er zonnig. En in de winter toch warmer dan hier.
Oud 1 september 2005, 06:58   #23
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Ik zal België nooit verlaten, ik heb het hier fantastisch naar m'n zin, al mijn vrienden wonen hier (ook wel een paar in Nederland en Luxemburg), ik heb echt niet te klagen!
Bloed en bodem?
Oud 1 september 2005, 07:48   #24
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Bloed en bodem?
Nee, ik wil hier gewoon niet weg omdat jij hier rondloopt.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 13:01   #25
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Nee, ik wil hier gewoon niet weg omdat jij hier rondloopt.
Zo lief
Oud 1 september 2005, 15:14   #26
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Ik kan altijd terug naar Siberia lekker koud en GEEN turken daar! geen negers! geen marokkanen!
Russische maffia is inderdaad leuker.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:27   #27
panzer
Provinciaal Gedeputeerde

panzer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar hier heb je dan weer het voordeel dat je hier geen Siberianen hebt! [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by panzer on 01-09-2005 at 16:28
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Maar hier heb je dan weer het voordeel dat je hier geen Siberianen hebt! [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Maar het voordeel is dat je hier geen Siberianen hebt! [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door panzer : 1 september 2005 om 15:28.
panzer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 15:33   #28
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Eerlijk gezegd zou ik graag naar een land trekken met nog ruimte rond mij. Ik vind het hier gewoon te druk geworden.

Misschien het Zuiden van Frankrijk of iets als Hongarije of Slovenië...

Maar 't zal wel een droom blijven.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 16:53   #29
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde
Eerlijk gezegd zou ik graag naar een land trekken met nog ruimte rond mij. Ik vind het hier gewoon te druk geworden.

Of naar Midden-Duitsland (voormalige DDR), waar je een grote oude boerderij kan kopen voor ongeveer anderhalf miljoen oude belgische frankskes, je kan er buurman van "K." worden?
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 16:59   #30
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

[quote][size=1]Turkic peoples are Northern and Central Eurasian peoples who speak languages belonging to the [/size][size=1]Turkic[/size][size=1] family of languages and which share in varying degrees, ethnic, cultural and historical traits. The term is distinct from the term [/size][size=1]Turkish[/size][size=1] which refers to those who live in and share genealogy with the citizens of Turkey. There are many Turkic peoples spread over Asia, some of these are these central Asian nations; [/size][size=1]Kazakhstan[/size][size=1], [/size][size=1]Uzbekistan[/size][size=1],[/size][size=1]Tajikistan[/size][size=1], [/size][size=1]Tatarstan[/size][size=1], [/size][size=1]Kyrgyzstan[/size][size=1], [/size][size=1]Turkmenistan[/size][size=1], [/size][size=1]Azerbaijan[/size][size=1], [/size][size=1]Mongolia[/size][size=1]. All these nations are the descendants of the [/size][size=1]Huns[/size][size=1], the first of the [/size][size=1]Turks[/size][size=1], they all speak the same language with different dialects, so if a person knows one form of [/size][size=1]Turkish[/size][size=1] they would be able to start to communicate with any of the peoples from these nations in a very short time. There are also many other [/size][size=1]Turks[/size][size=1] spread over [/size][size=1]Balkans[/size][size=1] and [/size][size=1]China[/size][size=1] such as the [/size][size=1]Uighurs[/size][size=1] in western [/size][size=1]China[/size][size=1]. The evidence of the relationship between all these nations can be seen from the historical facts of these nations' historical sources. The Turkic languages stem from the [/size][size=1]Altaic language group[/size][size=1] and the Turkic language branch is one of the most geographically widespread in the world, spanning from Europe to [size=7]Siberia[/size]. There are more than twenty different Turkic languages, the main ones being [/size][size=1]Turkish[/size][size=1], [/size][size=1]Azerbaijani[/size][size=1], [/size][size=1]Uzbek[/size][size=1], [/size][size=1]Uyghur[/size][size=1], [/size][size=1]Turkmen[/size][size=1], [/size][size=1]Kazakh[/size][size=1] and [/size][size=1]Kyrgyz[/size].[/quote]

http://en.wikipedia.org/wiki/Turks
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 17:19   #31
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

[quote=EL TURCO]

Citaat:
[size=1]Turkic peoples are Northern and Central Eurasian peoples who speak languages belonging to the [/size][size=1]Turkic[/size][size=1] family of languages and which share in varying degrees, ethnic, cultural and historical traits. The term is distinct from the term [/size][size=1]Turkish[/size][size=1] which refers to those who live in and share genealogy with the citizens of Turkey. There are many Turkic peoples spread over Asia, some of these are these central Asian nations; [/size][size=1]Kazakhstan[/size][size=1], [/size][size=1]Uzbekistan[/size][size=1],[/size][size=1]Tajikistan[/size][size=1], [/size][size=1]Tatarstan[/size][size=1], [/size][size=1]Kyrgyzstan[/size][size=1], [/size][size=1]Turkmenistan[/size][size=1], [/size][size=1]Azerbaijan[/size][size=1], [/size][size=1]Mongolia[/size][size=1]. All these nations are the descendants of the [/size][size=1]Huns[/size][size=1], the first of the [/size][size=1]Turks[/size][size=1], they all speak the same language with different dialects, so if a person knows one form of [/size][size=1]Turkish[/size][size=1] they would be able to start to communicate with any of the peoples from these nations in a very short time. There are also many other [/size][size=1]Turks[/size][size=1] spread over [/size][size=1]Balkans[/size][size=1] and [/size][size=1]China[/size][size=1] such as the [/size][size=1]Uighurs[/size][size=1] in western [/size][size=1]China[/size][size=1]. The evidence of the relationship between all these nations can be seen from the historical facts of these nations' historical sources. The Turkic languages stem from the [/size][size=1]Altaic language group[/size][size=1] and the Turkic language branch is one of the most geographically widespread in the world, spanning from Europe to [size=7]Siberia[/size]. There are more than twenty different Turkic languages, the main ones being [/size][size=1]Turkish[/size][size=1], [/size][size=1]Azerbaijani[/size][size=1], [/size][size=1]Uzbek[/size][size=1], [/size][size=1]Uyghur[/size][size=1], [/size][size=1]Turkmen[/size][size=1], [/size][size=1]Kazakh[/size][size=1] and [/size][size=1]Kyrgyz[/size].[/quote]

http://en.wikipedia.org/wiki/Turks
Russen zijn afvallige Turken. We zijn echter bereid ze te vergeven en terug in onze schoot op te nemen. Kom nader en kus mijn hand.
Oud 1 september 2005, 17:20   #32
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

[quote=Ke Nan]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Russen zijn afvallige Turken. We zijn echter bereid ze te vergeven en terug in onze schoot op te nemen. Kom nader en kus mijn hand.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2005, 21:16   #33
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

[quote=Ke Nan]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO

Ga dan uw toekomst als groot-turkije dan maar zoeken op de steppen ipv in de EU
Oud 1 september 2005, 22:59   #34
Tavek
Banneling

Standaard

Na wat reizen ben ik tot de conclusie gekomen dat Belgie nog altijd top is. Ik blijf hier dus waarschijnlijk wel ergens plakken.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 09:58   #35
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde

ruimte met hopen!

jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:02   #36
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Ik heb een probleem met gelukszoekers elders. Dit land geeft kansen die men in andere landen niet heeft. Als jongere moet je ten eerste je talenten verzilveren, voor jezelf, uit eergevoel, uit zelfrespect en - anders is het niet gemakkelijk - ondersteund door een goede opvoeding thuis, in een goede gezinsomgeving.

Op volwassen leeftijd en na zijn talenten te hebben ontwikkeld op kosten van ouders en staat, mag men voor zijn land wel iets terugdoen dacht ik. In plaats van doodleuk in het buitenland ten gaan werken, waar meer wedde of winst te rapen valt en als dank zijn ouders eenzaam te laten wegrotten in een rusthuis.

Vlaanderen is er erbarmelijk aan toe, door de linkse immigratiedolheid en liberaal asociaal eigen-ik-eerst. Maar net daarom moet de jongere met verantwoordelijkheidszin hier blijven, om te vechten tegen de decadentie die het uitsterven van ons volk en diens vervanging door jonge, levenskrachtige niet-Europese volkeren voorafgaat.

Het is de plicht van elke jonge Vlaams-nationalist om in Vlaanderen te blijven. Vraag niet wat je land voor jou kan doen, maar wat jij voor je land kan doen.
Oud 2 september 2005, 11:03   #37
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart
Ik heb een probleem met gelukszoekers elders. Dit land geeft kansen die men in de achterophinkende niet-Europese gebieden niet heeft. Als jongere moet je ten eerste je talenten verzilveren, voor jezelf, uit eergevoel, uit zelfrespect en - anders is het niet gemakkelijk - ondersteund door een goede opvoeding thuis, in een goede gezinsomgeving.

Op volwassen leeftijd en na zijn talenten te hebben ontwikkeld op kosten van ouders en staat, mag men voor zijn land wel iets terugdoen dacht ik. In plaats van doodleuk in het buitenland ten gaan werken, waar meer wedde of winst te rapen valt en als dank zijn ouders eenzaam te laten wegrotten in een rusthuis.

Vlaanderen is er erbarmelijk aan toe, door de linkse immigratiedolheid en liberaal asociaal eigen-ik-eerst. Maar net daarom moet de jongere met verantwoordelijkheidszin hier blijven, om te vechten tegen de decadentie die het uitsterven van ons volk en diens vervanging door jonge, levenskrachtige niet-Europese volkeren voorafgaat.

Het is de plicht van elke jonge Vlaams-nationalist om in Vlaanderen te blijven. Vraag niet wat je land voor jou kan doen, maar wat jij voor je land kan doen.
Oud 2 september 2005, 11:08   #38
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart
gelukkig ben ik geen vlaams-nationalist dan. wat een gezeik zeg. ik zal zelf wel uitmaken waar ik ga wonen.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:13   #39
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
gelukkig ben ik geen vlaams-nationalist dan. wat een gezeik zeg. ik zal zelf wel uitmaken waar ik ga wonen.
Je illustreert treffend wat ik bedoel.

Mij goed, maar gelieve dan nooit meer terug te keren, ook niet om in je oude dag van de sociale zekerheid te profiteren. Want dan zal het in Vlaanderen opnieuw OK zijn zeker ?

Hoe meer niet-Vlaams-nationalisten zich hier niet meer thuisvoelen en daarom het land verlaten, hoe beter wat mij betreft . Alleen moet hen dan het staatsburgerschap ook ontnomen worden zodat ze definitief vreemdeling blijven. Dan kunnen ze ook in hun oude dag of bij ziekte "genieten" van de sociale zekerheid, de medische expertise en het pensioenstelsel van die o zo toffe landen ver van hier [edit]
[size=1]After edit by Blauwzwart on 02-09-2005 at 12:15
Reason:

Citaat:

Mij goed, maar gelieve dan nooit meer terug te keren, ook niet om in je oude dag van de sociale zekerheid te profiteren. Want dan zal het in Vlaanderen opnieuw OK zijn zeker ?

Hoe meer niet-Vlaams-nationalisten zich hier niet meer thuisvoelen en daarom het land verlaten, hoe beter wat mij betreft . Alleen moet hen dan het staatsburgerschap ook ontnomen worden zodat ze definitief vreemdeling blijven. Dan kunnen ze ook in hun oude dag of bij ziekte "genieten" van de sociale zekerheid, de medische expertise en het pensioenstelsel van die o zo toffe landen ver van hier [/size]

[size=1]After edit by Blauwzwart on 02-09-2005 at 12:14
Reason:

Citaat:

Hoe meer niet-Vlaams nationalisten zich hier niet meer thuisvoelen en daarom het land verlaten, hoe beter wat mij betreft . Alleen moet hen dan het staatsburgerschap ook ontnomen worden zodat ze definitief vreemdeling blijven. Dan kunnen ze ook in hun oude dag of bij ziekte "genieten" van de sociale zekerheid, de medische expertise en het pensioenstelsel van die o zo toffe landen ver van hier [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Hoe meer niet-Vlaams nationalisten zich hier niet meer thuisvoelen en daarom het land verlaten, hoe beter wat mij betreft. Alleen moet hen dan het staatsburgerschap ook ontnomen worden zodat ze definitief vreemdeling blijven. Dan kunnen ze ook in hun oude dag of bij ziekte "genieten" van de sociale zekerheid, de medische expertise en het pensioenstelsel van die o zo toffe landen ver van hier [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 2 september 2005 om 11:15.
Blauwzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 11:14   #40
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Zou u dit land ooit verlaten en ergens anders een toekomst zoeken
Als ik op pensioen ga, zeer zeker. Recht naar Georgië en de centen achterna laten sturen.

Maar als jij nu al wil vertrekken, doe gerust, ik kom je wel gratis een schop achterna geven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be