![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() Denkte dat die er in zouden slagen om de jeugd zijn wiet af te pakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
procentueel gezien telt belgie inderdaad meer blowers dan nederland waar het ondertussen toch al lang gedoogd word sinds die tijd dat je voor een paar gram in de bak vloog is er inderdaad al veel verbeterd, maar ik snap heel dat gedoe over die "nieuwe" drugswet niet er is gewoon geen zak veranderd in het echt (op papier zal het allemaal wel weer "anders" zijn daar twijfel ik niet aan) als ik hier word tegengehouden moet ik nog altijd alles afgeven (ook is het zels niet 1 gr.), de flikken wegen nog steeds het zakje mee met de wiet (en dan zeggen dat ik heb gelogen, dat het wel meer dan 3gr. is, debielen!) en de meeste flikken (in antwerpen toch) weigeren ook om te registreren dat ze wiet in beslag hebben genomen. iets waar ik altijd om vraag, ik heb toch meestal niet veel op zak en als ze het afpakken ga ik gewoon nieuwe halen dus ik doe er ook niet moeilijk over maar ik wil wel vermijden dat die eikels mijn zuurverdiende wiet in hun eigen zakken steken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 4 september 2005 om 13:44. Reden: technishe fout |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() "De marrokanen lachen er zich krom mee dat hasj "shit" genoemd word, want dat is nu net wat ze jullie aansmeren: de sléchtste kwaliteit, dat wat in het thuisland niemand rookt!"
de kenner spreekt ofwa? ![]() ik vind het nederlandse systeem ook niet zo super hoor (veel van hun weed komt trouwens uit belgie) maar er een staatsmonopolie op maken is er toch ook wel wat over vind ik. ik kan het mij al helemaal voorstellen: met gebruikers-quota en toestanden..... het zegt me weinig (maar niet dat het me veel uitmaakt eigenlijk, ik koop en rook m'n weed nu illegaal, en zal dat dan waarschijnlijk ook doen) ik heb gehoord dat zwitserland ook een soort van gedoog/legalisatie beleid heeft op gebied van soft-drugs, maar dan al een stapje verder dan in holland, er wordt hier en daar legaal gekweekt (met controle op het thc gehalte) en invoerders zouden er gewoon invoertax op betalen, er zijn shops waar je kan kopen en mag roken,..... maar hoe het daar nu juist werkt moet ik nog eens uit gaan checken |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
M.a.w., je zit in een roes........... en gaat de baan op................. en je reacties zijn trager.......... en het school sluit net de deuren........ maar ach, wat is jouw probleem. Geen moeite zolang dat gras binnenshuis genuttigd wordt. Maar stel je geen grenzen, dan kan je er vanop aan dat het zo uit de hand loopt.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het ene is soft-drugs, het andere hard-drugs. Vrij simplistisch, als je dat al nodig hebt om te argumenteren. Citaat:
Wat is een algemeen feit, geweten van de jeugd: geef ze een hand... en ze pakken je arm. Natuurlijk weten ze dat de helft van de jeugd gebruikt. En die jeugd die tijdens het gebruik er van zijn verstand nog nuchter genoeg onder controle heeft, zal niet gepakt worden. Maar zoals voor zoveel, zijn het die enkelingen, die het verpesten voor de hoop. (zoals bij alcohol, zo u wil, want zonder die vergelijking kan/wil je waarschijnlijk toch niet).
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() DA STOND ER NERGENS BIJ KEREL
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Flikkers en boswachters, die vind je daar met de bosjes. Dus neem ik aan dat hij zich op dat moment op een parking bevond voor auto's........ Tenzij hij natuurlijk met de fiets was, maar dan is het begrijpelijk dat je als blower wordt opgepakt, omdat je languit een parkeervak bezet in een toestand die niet meer tot normaal communiceren valt te bezien. En als dan flikken voorbij komen............... Trouwens, je laten pakken door die gasten, dat is al niet snugger op zich, zegt genoeg van deze man in kwestie.
![]() |