![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Het ging hier om zij die de holocaust ontkennen het recht toe te kennen om dom te zijn. Het ging niet om V-man die op dit forum gewoon luidop redeneert en geen oordeel uitspreekt ! Ik ga u hier dus niet het recht om dom te zijn toekennen, u hebt dat met uw betoog ZELF AFGEDWONGEN ! Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als iemand om wat voor reden dan ook overtuigd is dat iets NIET waar is dan mag je duizend wetten uitvinden, hem opsluiten, hem in mekaar rammelen, hem met z'n hoofd tegen de muur bonken en noem maar op...........niks garandeert dat hij er dan anders over denkt ! Laat staan dat hij respect voor de nabestaanden van de slachtoffers zou hebben. Let wel : ik ontken de holocaust NIET, verre van, ik zeg wel dat je iemands gedachten niet (met wetten) beheert ! Of had dutroux geen slachtoffers gemaakt als hem opwinding bij het zien van jonge meisjes was verboden ? Ik vrees van niet ! Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens, waar hoorde ik dat nog?
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*t was een maffe faker. Hij vliegt den bak in. Voor nikske te zeggen gedurende drie maanden. Den Vuilen Duitsch! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Vergelijk het maar met het huidige programma van het Vlaams Belang, dat een karikatuur is van het 70-puntenplan. Aan jou om te gokken welk programma weer boven komt drijven zodra het VeeBee aan de vleespotten is geraakt.
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en zullen er inderdaad wel niet exact 6 miljoen joden zijn gestorven tijdens de oorlog, maar ik denk dat het ondertussen toch al wel meer dan genoeg bewezen is dat het werkelijke cijfer er niet ver af zal liggen deze mensen krijgen zware straffen niet omdat ze dat denken, maar omdat ze hun fascistische waan ideeen en bullshit theorien als waarheid proberen te verkopen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Vreemdeling
|
![]() Ik las laatst iets erg interessant over een revisionistische joodse professor. Hij gelooft niet dat er werkelijk 6 miljoen joden zijn gestorven en wil ook andere zaken die algemeen als waarheid worden aangenomen onderzoeken.
Dit bewijst maar dat niet iedereen die zaken omtrent de holocaust onderzoekt een antisemiet is. Ik ben van mening dat vrij, historisch onderzoek zeker moet kunnen. Waarom mag je over �*lles je mening hebben en �*lles wat ooit gebeurt is onderzoeken en in een nieuw daglicht plaatsen indien je er iets nieuws over ontdekt, behalve als het over de holocaust gaat? Ik ben zeker geen holocaust-ontkenner maar ik stel mij toch ook vragen en vind dat er geen enkele vorm van straf mag staan op welk soort historisch onderzoek dan ook. Dat dit wel zo is, toont de grote joodse macht en invloed wereldwijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Toen al, zoals Triangel hier terecht opmerkt, maakten ze belofte op belofte om "sociaal" te zijn om die beloftes dan achteraf eens aan de macht even snel weer in te slikken. Citaat:
Toen werd alles wat "niet van Duitsen bloede was" in een dodelijk cordon sanitair gestoken...en zeventig jaar later is het nog altijd hetzelfde liedje hé... De GESTAPO van toen is nu vervangen door de GEDAPO. Hun rechtbanken vervangen door het CGKR en andere hoven van beroep van Gent. Hun racistische uistluiting, diabolisering, vernedering, broodroof, leugens, cordon mediatique, propaganda, vervolgingen zijn nog altijd identiek als in hun gloriejaren van de jaren dertig tot vijfenveertig. Ook wat de joden betreft is er niks nieuws onder de zon. Daar de (nationale)sossen echter in 1945 de onvoorwaardelijke capitulatie hebben getekend en hun ideologie daarmee virtueel uitgeschakeld waren hebben ze node hun taktiek van samendrijven en vernietigen grondig moeten veranderen. Deze keer hebben ze miljoenen bloeddorstige antisemitische islamieten ingevoerd om hun vuile werk voor hun te doen. Dat ze op de staatszender daarom nu al jaren hun dagdagelijkse portie anti Amerikaans, anti Israëlisch, en pro muzelmaanse propaganda blijven spuien en dat een échte linkse zich obligaat in arafatuniform dient te kleden zijn slechts enkel (onschuldige?) visuele symptomen van de horror die zich onderhuids is aan het voltrekken en waartegen voorlopig slechts één partij (gelukkig de grootste van België) stelling durft nemen. Citaat:
Of om het met de woorden van een andere prominente en moderne nazi te zeggen: hun maskers vallen af...
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 4 september 2005 om 19:23. |
|||||
![]() |
![]() |