![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ben je voor of tegen het holibihuwelijk? | |||
Voor |
![]() ![]() ![]() |
58 | 55,24% |
Tegen |
![]() ![]() ![]() |
47 | 44,76% |
Aantal stemmers: 105. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Wat een gezever en gezeik! Hoe wordt nu bepaald of iemand 100% homo of 100 % hetero is.
Zoon: Mama, ik moet je iets vertellen. ik ga me outen. Ik ben 64% hetero en 36% homo. O mama, ik ben zo tevreden dat ik het je eindelijk heb durven vertellen! Ben je nu boos op me? Moeder: Maar natuurlijk niet kind! Volgens de Gauscurve ben ik 26% hetero en 74% lesbisch, maar ik ben toch ook getrouwd met je vader???
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Thomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heel juist Thomas. Trouwens eigenlijk gaat de discussie niet over mensen die normaal doen of abnormaal, wel over mensen die elkaar graag zien.
Als je iedere holibi als abnormaal gaat beschouwen en bijna als gehandicapte gaat noemen, dan zou een groot percentage van Vlaanderen gehandicapt zijn!
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Het rationeel benaderen van een compleet emotioneel feit als liefde kan niet niet parallel lopen met de verwachtingen.
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
thomas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Voor Thomas:
da ge ni te vele moet denken als ge ieten doet met hut hard!
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Thomas, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Thomas schreef:
[size=2]kan dit ook op mijn niveau gezegd worden? thomas[/size] Ja dat kan, maar dan wordt dit forum niet meer interessant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Holibi? Is dat een soort Australisch buideldier misschien?
Of zou Kadé met zijn vele holibivrienden misschien holebi's bedoelen? Alleszins, ik vind dat holibi's mogen huwen. Holebi's echter niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() En waarom mogen holebi's niet trouwen volgens u? Komaan Clavecimbel, doe eens wat moeite om te argumenteren... ik zou graag wat meer berichten lezen van u die meer dan 2 regeltjes beslaan... Kan de discussies alleen maar beter maken...
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() DD (met het berichtje van drie lijntjes...)
Waarom zouden holebis wél mogen huwen?? Het huwelijk is m.i. gereserveerd voor een verbintenis tussen man en vrouw. Zoals het altijd al geweest is trouwens. (Trouwens... in plaats van commentaar te geven op korte berichtjes en argumenten.... geef er zelf eens wat, in plaats van altijd maar vragen te stellen naar argumenten) |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Moet alles dan werkelijk blijven stilstaan. Dan tekenden we nog altijd op grotten ipv schrijven. En dan bestond dit forum trouwens ook niet, me dunkt. Waarom ik persoonlijk pro-homohuwelijk ben? Wel, laat ons zeggen dat ik geen reden zie om er tegen te zijn. Als 2 mannen of 2 vrouwen elkaar graag zien en ze willen trouwen... ze doen dat maar... ik heb daar toch geen last van. Hebt u er last van als 2 mannen trouwen? Zou ik nogal eng van geest vinden... Of hebt u nog andere argumenten?
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Hebt u er last van als morgen iemand trouwt met zijn labrador? Als morgen een 10-jarige met een 80-jarige trouwt?
Daar heb ik ook geen last van neen. Daarom vinden dat het wel OK is, is absurd. neen, ik heb totnu toe nog nooit een degelijk overtuigend argument pro homohuwelijk gehoord. En het is niet hij die wil behouden doch hij die wil veranderen die moet kunnen argumenteren waarom verandering nodig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Geachte heer Clavecimbel (man dees klinkt stom... geacht instrument zeg ik nu eigenlijk
![]() Hoe staat u eigenlijk tegenover homo's? Kun je er wel mee leven en vind je alleen dat ze niet mogen trouwen? Of vind je homo's over het algemeen niet te pruimen, en homoseksualiteit niet kunnen? En als dat zo is? Op basis waarvan? Waarom kan voor u een samenlevingscontract wel, en een huwelijk niet? Wat is voor u het verschil?
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Homo's doen binnenskamers maar waar ze zin in hebben. Mij niet gelaten hoor. Maar adoptie van kinderen, dat vind ik bijvoorbeeld een brug te ver. Waarom kan een samenlevingscontract wel? Eummm..... heb ik ergens gezegd dat ik voorstander ben van een samenlevingscontract? Neen dus. |
|
![]() |
![]() |