Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2005, 12:19   #21
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
Hey smartie, ik heb nieuws voor jou: "objectief" bestaat niet. Maar laat ons wel wezen, voor jouw is objectief is wat jij graag hoort/ziet (FC de kampioenen)
Wel straf dat je 3000 man nodig hebt + >6 miljard/jaar "om de burgers te informeren" Hhahahaha...Ik heb geen behoefte aan "informatie" van dergelijk laag alooi. Als denken informatie te hebben die ik nodig heb, laat ze dan een uurtje zendtijd kopen of een pagina in een krant.
Jouw heimwee naar de middeleeuwen zal aan m'n reet roesten
Waar haal jij dan je informatie? De Streekkrant? Jommeke? Tiktak?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by gm10 on 02-09-2005 at 13:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Hey smartie, ik heb nieuws voor jou: "objectief" bestaat niet. Maar laat ons wel wezen, voor jouw is objectief is wat jij graag hoort/ziet (FC de kampioenen)
Wel straf dat je 3000 man nodig hebt + >6 miljard/jaar "om de burgers te informeren" Hhahahaha...Ik heb geen behoefte aan "informatie" van dergelijk laag alooi. Als denken informatie te hebben die ik nodig heb, laat ze dan een uurtje zendtijd kopen of een pagina in een krant.
Waar haal jij dan je informatie? De Streekkrant? Jommeke? Tiktak?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Waar haal jij dan je informatie? De Streekkrant?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door gm10 : 2 september 2005 om 12:19.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 12:28   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Waarom lijkt dit zo onvermijdbaar? Ik heb het al vaker gezegd, en ik zal het nog eens zeggen. Boergeois is een ranzig type dat niet te vertrouwen is.

Politiek versterkt greep op VRT
Van onze redacteur

BRUSSEL - De minister van Media en Bestuurszaken, Geert Bourgeois (N-VA), wil de politiek samengestelde raad van bestuur van de VRT opnieuw meer macht geven. Aan de Reyerslaan steekt het spookbeeld van het ancien régime van voor 1995 weer de kop op. Door de politisering en de bemoeizucht van de raad werd de openbare omroep toen volledig verlamd.

JA, de directie zal nog autonoom kunnen beslissen om Thuis van 8 uur naar 9 uur te verplaatsen. Maar het is zeer de vraag of de directie in de toekomst nog in haar eentje een programmabeleid kan uitstippelen, een vernieuwingsoperatie van een zender doorvoeren of merchandisingactiviteiten ontwikkelen zonder eerst de toestemming van de raad van bestuur te krijgen.

In het voorontwerp van decreet voor de omvorming van de VRT tot een ,,extern verzelfstandigd agentschap'' of EVA worden de verhoudingen tussen de raad van bestuur en het management immers grondig hertekend. Opmerkelijk is dat in het plan de bevoegdheden van de gedelegeerd bestuurder en het directiecomité heel concreet omschreven worden. Alles wat niet in het lijstje voorkomt, moet dus in principe via de raad van bestuur passeren. En dat is heel wat.

Het management blijft belast met het dagelijks bestuur van de omroep. Zo is het onder meer verantwoordelijk voor het vaststellen van het zendschema, zeg maar welk programma waar en wanneer uitgezonden wordt. Maar het ontwerp zegt niet dat de gedelegeerd bestuurder ook bevoegd is voor het programma-aanbod. Als de raad van bestuur opnieuw een vinger in de pap krijgt, krijgt onrechtstreeks ook de politiek opnieuw greep op het programma-aanbod van de VRT.

De raad van bestuur zal volgens het plan uitgebreid worden tot zestien leden. Twaalf worden er zoals nu door de Vlaamse regering aangewezen. De gedelegeerd bestuurder is van rechtswege lid. En daarbovenop wijzen de politieke afgevaardigden in de raad zelf nog drie onafhankelijke bestuurders aan, zeg maar deskundigen in media- en bedrijfsbeleid.

Ook de activiteiten van de gemeenschapsafgevaardigde, die de Vlaamse regering vertegenwoordigt bij de VRT, worden uitgebreid. Tot nu toe moet hij alleen toekijken of de VRT zijn opdracht als openbare omroep volgens de regels uitvoert. Het voorontwerp van decreet voorziet erin dat hij ,,alle activiteiten van de VRT'' moet controleren. De grote vraag die het plan oproept, is wat de VRT-directie nog zal kunnen ondernemen zonder dat de politieke overheid meekijkt of zelfs meebeslist.

Toen de voormalige gedelegeerd bestuurder Bert De Graeve in 2002 de VRT verliet, had hij er al voor gewaarschuwd: ,,Ik hoor stemmen opgaan om het primaat van de politiek te herstellen en de VRT opnieuw aan de ketting te leggen''. Minister Bourgeois ontkent echter met klem dat dit een terugkeer inluidt naar het tijdperk van voor 1995. ,,De VRT moet zich inpassen in de hele operatie van het Beter Bestuurlijk Beleid'', stelt zijn woordvoerder Ben Weyts.

Aan de verworvenheden van het mini- en maxidecreet wordt volgens hem niet geraakt. ,,Het is niet de bedoeling om aan de autonomie van het management te raken. Alle beslissingen over personeel, programmering en de operationele leiding blijven de bevoegdheid van de gedelegeerd bestuurder'', verzekert hij. Op 1 januari zou de VRT een EVA moeten zijn.

Nu de VRT volledig in handen is van de sossen is het inderdaad maar nie meer als normaal dat da boeleke daar eens goe uitgemest wordt,

en een manier om dat te doen is alvast, te manier waarop Bourgois kan beginnen, hij heeft gelukkig beseft dat ze hem daar anders dik gaan uitlachen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 12:29   #23
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1. Doet het behang dat ook?
Nooit gehoord van "Patrick -Onderlijfke- Janssens" , "Verafstoot", ... ?

Citaat:
2. Ik denk niet dat iemand uit de prive ook in de regering of het parlement zetelt, kameraad.
En wat heeft dat er mee te maken, vriend?
Oud 2 september 2005, 12:37   #24
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zelfs in de middeleeuwen trachtte een vorst zijn volk in te lichten
zelfs in het ultra-liberale USA is er nog een staatsomroep

waarom? omdat elk verstandig mens inziet dat een staat haar onderdanen moet informeren, en dit op een objectieve manier
wat boergeois doet, is schandalig, wedden dat een bepaalde politieke partij hierbij wordt geviseerd, wedden dat het VRT nieuws er plots heel wat "Vlaamser" zal beginnen uitzien?
Het gaat wel om wat meer dan inlichten. De remmeryshow kon men nog moeilijk inlichten noemen, evenals de halvewaarhedenspeech van albert ter gelegenheid van belgie 175/25. Het komt er eenvoudig op neer dat men "het gepeupel" wil opvoeden, wil kneden...
En momenteel is het vrt apparaat (wat wel wat meer is dan één enkele zender, acht en tachtig zenders zijn voor hun nog niet voldoende, de echte inlichtingenzenders zoals donna, studio brussel en sporta inbegrepen) in handen van (extreem) linksen, die uit liefde voor de miljardenstroom en wat weet ik nog allemaal, een sterk belgicistisch profiel hebben. En uiteraard wil bourgeois in vlaanderen de vrt een meer "vlaams" karakter geven. Maar wat is daar mis mee ? Onze albert zal het land niet redden.[edit]
[size=1]After edit by Bob on 02-09-2005 at 13:38
Reason:

Citaat:

waarom? omdat elk verstandig mens inziet dat een staat haar onderdanen moet informeren, en dit op een objectieve manier
wat boergeois doet, is schandalig, wedden dat een bepaalde politieke partij hierbij wordt geviseerd, wedden dat het VRT nieuws er plots heel wat "Vlaamser" zal beginnen uitzien?
Het gaat wel om wat meer dan inlichten. De remmeryshow kon men nog moeilijk inlichten noemen, evenals de halvewaarhedenspeech van albert ter gelegenheid van belgie 175/25. Het komt er eenvoudig op neer dat men "het gepeupel" wil opvoeden, wil kneden...
En momenteel is het vrt apparaat (wat wel wat meer is dan één enkele zender, acht en tachtig zenders zijn voor hun nog niet voldoende, de echte inlichtingenzenders zoals donna, studio brussel en sporta inbegrepen) in handen van (extreem) linksen, die uit liefde voor de miljardenstroom en wat weet ik nog allemaal, een sterk belgicistisch profiel hebben. En uiteraard wil bourgeois in vlaanderen de vrt een meer "vlaams" karakter geven. Maar wat is daar mis mee ? Onze albert zal het land niet redden.[/size]

Citaat:

En momenteel is het vrt apparaat (wat wel wat meer is dan één enkele zender, acht en tachtig zenders zijn voor hun nog niet voldoende, de echte inlichtingenzenders zoals donna, studio brussel en sporta inbegrepen) in handen is van (extreem) linksen, die uit liefde voor de miljardenstroom en wat weet ik nog allemaal, een sterk belgicistisch profiel hebben. En uiteraard wil bourgeois in vlaanderen de vrt een meer "vlaams" karakter geven. Maar wat is daar mis mee ? Onze albert zal het land niet redden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Bob : 2 september 2005 om 12:38.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 12:39   #25
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar haal jij dan je informatie? De Streekkrant? Jommeke? Tiktak?
uit de middeleeuwen
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 12:56   #26
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Elke kans om uw gal te spuwen over Bourgeois grijp je met beide handen aan.
We zullen ermee ophouden. Onverwijld ! [edit]
[size=1]After edit by Antoon on 02-09-2005 at 13:57
Reason:

Citaat:
We zullen ermee ophouden. Onverwijld ! [/size]

Citaat:
Ik ook. Onverwijld ![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Antoon : 2 september 2005 om 12:57.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:01   #27
C uit W
Perm. Vertegenwoordiger VN

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De "staatsomroep" moet onafhankelijk kunnen werken van de politieke partijen die op dat moment toevallig de macht hebben in die staat. Zeker in de huidige media-maatschappij moet een "staat" de onafhankelijke inlichting van haar burgers kunnen garanderen, anders staat de deur wagenwijd open voor grootschalige manipulatie van de bevolking. Boergeois wordt stilaan de Vlaamse Flahaut, incontournable door de keuze van de kiezer, maar al evenzeer een incompetente keikop die de andere regeringsleden weg willen.
Goh, stel u voor dat de vRT niet meer objectief en neutraal zou zijn
Oud 2 september 2005, 13:19   #28
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
en wat dan met kustbedrijven die enkel subsidies krijgen als ze in germaanse landen reclame maken? over ranzigheid gesproken
Ik ben van de kust en uw bewering intigreerd mij. Kunt ge me meer info geven?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:38   #29
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Het gaat wel om wat meer dan inlichten.
Inderdaad Bob.
Om bijvoorbeeld te weten te komen wat de stouterikken van die 25% Vlamingen in het schild voeren moeten nu op de VRT drie hoofdredakteurs hun toestemming geven.
Een ervan is ex-amada
Een ervan is SP-a lid
Een derde komt er niet specifiek voor uit niet maar dit is van ondergeschikt belang want er moet unanimiteit zijn.

Citaat:
De remmeryshow kon men nog moeilijk inlichten noemen, evenals de halvewaarhedenspeech van albert ter gelegenheid van belgie 175/25.
Laat ons ook niet hun niet aflatende haat tav Amerika vergeten.
Hun haat tegen autochtone slachtoffers.
Hun wegmoffelen van stommiteiten van de regering
Hun mediacordon tegen de oppositie
enz

Citaat:
Het komt er eenvoudig op neer dat men "het gepeupel" wil opvoeden, wil kneden...
Ik denk dat dat opvoeden zich beperkt tot het promoten van links en dieaboliseren van rechts

Citaat:
En momenteel is het vrt apparaat (wat wel wat meer is dan één enkele zender, acht en tachtig zenders zijn voor hun nog niet voldoende, de echte inlichtingenzenders zoals donna, studio brussel en sporta inbegrepen) in handen van (extreem) linksen, die uit liefde voor de miljardenstroom en wat weet ik nog allemaal, een sterk belgicistisch profiel hebben.
Of omdat meer dan 70% van het journaille (en dat is een brede doorsnede en niet een profiel van de politiek benoemde journalist van de VRT) links tot extreem links toegeeft te stemmen.
(Studie door VUB 27/05/03)

Citaat:
En uiteraard wil bourgeois in vlaanderen de vrt een meer "vlaams" karakter geven. Maar wat is daar mis mee ? Onze albert zal het land niet redden.
Is dat zijn bedoeling?
Indien ja, dan heeft hij mijn volledige steun en sympathie.
Is het om nog meer uitsluiting en cordons mediatique mùet de nodige desinformatie te organiseren of de dreigende doorbraak vanuit de RVB van de VRT tegen te gaan dan is ie een vulgaire kl**tzak
Oud 2 september 2005, 13:41   #30
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Violiste
Wanneer hij het Vlaams Blok van het scherm kan houden, mag hij aanblijven.
Ik zou er maar niet op hopen
Er zitten 3 VB'ers in de raad en Bourgeois is flamingant en Vlaams-nationalist dus ik neem aan dat hij er toch Vlaamse accenten in gaat leggen.
De links ideologische koers die de Verhofstadt Radio [size=1]&[/size] Televisie vaart (overvloedige documentaires over WO II, rosetta look-a-like films, documentaires over armoede, over multiculturaliteit en het bevorderen daarvan enz) komt me de strot uit.
Ook in hun amusementsprogramma's (zoals de slimste mens ter wereld) zie je politiekers en nooit is een VB'er welkom.
De VRT doet aan aanhoudende censuur en negeert 1 miljoen belastingbetalers hun politieke mening.

[size=4]R[/size]ood, [size=4]V[/size]erkrampt, [size=4]T[/size]endensieus
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:43   #31
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Nooit gehoord van "Patrick -Onderlijfke- Janssens" , "Verafstoot", ... ?
Neen.
Citaat:
En wat heeft dat er mee te maken, vriend?
Euh, dat je dus best niet te veel prive met publiek vergelijkt in deze.
Oud 2 september 2005, 13:49   #32
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
En momenteel is het vrt apparaat (wat wel wat meer is dan één enkele zender, acht en tachtig zenders zijn voor hun nog niet voldoende, de echte inlichtingenzenders zoals donna, studio brussel en sporta inbegrepen) in handen van (extreem) linksen, die uit liefde voor de miljardenstroom en wat weet ik nog allemaal, een sterk belgicistisch profiel hebben. En uiteraard wil bourgeois in vlaanderen de vrt een meer "vlaams" karakter geven. Maar wat is daar mis mee ? Onze albert zal het land niet redden.
Het gaat erover dat een openbare omroep geen instrument van politieke partijen mag zijn. Natuurlijk hebben journalisten een bepaalde politieke inslag, maar dat is iets anders dan de omroep politiek laten kleuren door politici die aan de macht zijn. Iedere dictatuur gebruikt de staatsomroep voor dergelijke bruine doelen, dat zou toch al een belletje moeten doen rinkelen.
Oud 2 september 2005, 13:50   #33
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
De links ideologische koers die de Verhofstadt Radio [size=1]&[/size] Televisie vaart (overvloedige documentaires over WO II, rosetta look-a-like films, documentaires over armoede, over multiculturaliteit en het bevorderen daarvan enz) komt me de strot uit.
Wat is er eigenlijk "links" aan documentaires over WOII, aan een prachtfilm als Rosetta of aan documentaires over armoede ???
Citaat:
Ook in hun amusementsprogramma's (zoals de slimste mens ter wereld) zie je politiekers en nooit is een VB'er welkom.
Dit programma is een "kijkcijferkanon" (ondanks het relatieve late uur). Blijkbaar zit niemand te wachten op een vb-er
Citaat:
De VRT doet aan aanhoudende censuur en negeert 1 miljoen belastingbetalers hun politieke mening.
Misschien daarom dat hun programma's zo hoog scoren.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 13:57   #34
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen.
En hoelang zit gij al op dit forum?

Citaat:
Euh, dat je dus best niet te veel prive met publiek vergelijkt in deze.
Ah zo, je wil dus de VRT helemaal privatiseren, zodat de politiek er geen zeggenschap meer over heeft. Volledig akkoord !
Oud 2 september 2005, 14:00   #35
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toen de voormalige gedelegeerd bestuurder Bert De Graeve in 2002 de VRT verliet, had hij er al voor gewaarschuwd: ,,Ik hoor stemmen opgaan om het primaat van de politiek te herstellen en de VRT opnieuw aan de ketting te leggen''. Minister Bourgeois ontkent echter met klem dat dit een terugkeer inluidt naar het tijdperk van voor 1995.
Bourgeois is een meelijwekkende mossel.
De gemeenschap bezit en betaalt de hele VRT-handel, de gemeenschap moet het instituut dus besturen in plaats van een trits "onafhankelijke managers" met allerlei duistere privé-connecties.
Wat mij betreft mag de hele "openbare omroep" (wat is dat nu voor een communistisch concept?) meteen opgedoekt worden, en de belastingen evenredig verlaagd. Maar als men hem laat bestaan, dan wil ik als mede-eigenaar/belastingbetaler dat mijn vertegenwoordigers het boeltje besturen naar de wens van de meerderheid van de burgers.

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:05   #36
Egidius

Standaard

Citaat:
en wat dan met kustbedrijven die enkel subsidies krijgen als ze in germaanse landen reclame maken?
Zo zo, de verdeling van een reclamebudget is dus ook onderhevig aan de racismewet...

Brengen die "Germaanse" landen niet genoeg toeristen aan, dan?

Egidius
Oud 2 september 2005, 14:09   #37
Egidius

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk uit een bron die niet beweert dat er geen mensen uit de privé in het parlement zetelen.

Egidius[edit]
[size=1]After edit by Egidius on 02-09-2005 at 15:12
Reason:

Citaat:
Waarschijnlijk uit een bron die niet beweert dat er geen mensen uit de privé in het parlement zetelen.

Egidius[/size]

Citaat:
Waarschijnlijk uit een bron die ons niet wijsmaakt dat er geen mensen uit de privé in het parlement zetelen.

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 2 september 2005 om 14:12.
Oud 2 september 2005, 14:20   #38
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom lijkt dit zo onvermijdbaar? Ik heb het al vaker gezegd, en ik zal het nog eens zeggen. Boergeois is een ranzig type dat niet te vertrouwen is.

Politiek versterkt greep op VRT
Van onze redacteur

BRUSSEL - De minister van Media en Bestuurszaken, Geert Bourgeois (N-VA), wil de politiek samengestelde raad van bestuur van de VRT opnieuw meer macht geven. Aan de Reyerslaan steekt het spookbeeld van het ancien régime van voor 1995 weer de kop op. Door de politisering en de bemoeizucht van de raad werd de openbare omroep toen volledig verlamd.

JA, de directie zal nog autonoom kunnen beslissen om Thuis van 8 uur naar 9 uur te verplaatsen. Maar het is zeer de vraag of de directie in de toekomst nog in haar eentje een programmabeleid kan uitstippelen, een vernieuwingsoperatie van een zender doorvoeren of merchandisingactiviteiten ontwikkelen zonder eerst de toestemming van de raad van bestuur te krijgen.

In het voorontwerp van decreet voor de omvorming van de VRT tot een ,,extern verzelfstandigd agentschap'' of EVA worden de verhoudingen tussen de raad van bestuur en het management immers grondig hertekend. Opmerkelijk is dat in het plan de bevoegdheden van de gedelegeerd bestuurder en het directiecomité heel concreet omschreven worden. Alles wat niet in het lijstje voorkomt, moet dus in principe via de raad van bestuur passeren. En dat is heel wat.

Het management blijft belast met het dagelijks bestuur van de omroep. Zo is het onder meer verantwoordelijk voor het vaststellen van het zendschema, zeg maar welk programma waar en wanneer uitgezonden wordt. Maar het ontwerp zegt niet dat de gedelegeerd bestuurder ook bevoegd is voor het programma-aanbod. Als de raad van bestuur opnieuw een vinger in de pap krijgt, krijgt onrechtstreeks ook de politiek opnieuw greep op het programma-aanbod van de VRT.

De raad van bestuur zal volgens het plan uitgebreid worden tot zestien leden. Twaalf worden er zoals nu door de Vlaamse regering aangewezen. De gedelegeerd bestuurder is van rechtswege lid. En daarbovenop wijzen de politieke afgevaardigden in de raad zelf nog drie onafhankelijke bestuurders aan, zeg maar deskundigen in media- en bedrijfsbeleid.

Ook de activiteiten van de gemeenschapsafgevaardigde, die de Vlaamse regering vertegenwoordigt bij de VRT, worden uitgebreid. Tot nu toe moet hij alleen toekijken of de VRT zijn opdracht als openbare omroep volgens de regels uitvoert. Het voorontwerp van decreet voorziet erin dat hij ,,alle activiteiten van de VRT'' moet controleren. De grote vraag die het plan oproept, is wat de VRT-directie nog zal kunnen ondernemen zonder dat de politieke overheid meekijkt of zelfs meebeslist.

Toen de voormalige gedelegeerd bestuurder Bert De Graeve in 2002 de VRT verliet, had hij er al voor gewaarschuwd: ,,Ik hoor stemmen opgaan om het primaat van de politiek te herstellen en de VRT opnieuw aan de ketting te leggen''. Minister Bourgeois ontkent echter met klem dat dit een terugkeer inluidt naar het tijdperk van voor 1995. ,,De VRT moet zich inpassen in de hele operatie van het Beter Bestuurlijk Beleid'', stelt zijn woordvoerder Ben Weyts.

Aan de verworvenheden van het mini- en maxidecreet wordt volgens hem niet geraakt. ,,Het is niet de bedoeling om aan de autonomie van het management te raken. Alle beslissingen over personeel, programmering en de operationele leiding blijven de bevoegdheid van de gedelegeerd bestuurder'', verzekert hij. Op 1 januari zou de VRT een EVA moeten zijn.
Nog geen moment heb ik spijt gehad van onze vordering tegen de VRT en de RTBF. De B.U.B. leidt de strijd tegen deze anti-democratische en anti-Belgische tendens in de openbare media.
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:22   #39
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
gewoon afschaffen die boel! Moeten we niet naar de 100ste herhaling zien van "De Kampioenen"!
Voor één keer hebt u gelijk. Het is tijd om de Vlaams-nationale TV af te schaffen !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2005, 14:25   #40
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voor één keer hebt u gelijk. Het is tijd om de Vlaams-nationale TV af te schaffen !
Ik hou niet van de extreem-linkse VRT, maar vlaams-nationalistisch?

De rtb kan mij niet schelen, da's voor de Wallonen.

Als ze dan toch programma's afvoeren, dat ze de onnozele royalties en andere kiekes-shows over de lullen-met-vakantie-voor-het-leven weggooien.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be