![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het enige punt dat ik wou maken met mijn opmerking over die leningen is dat het voor een normaal gezin, dat leent (zelfs al heb je het geld om direct te betalen, door de belastingsvoordelen zou je nog lenen) niet echt duurder geworden is om een huis te kopen de laatste 10 jaar. Los daarvan:: ik ben voorstander van een hoger niet-fiscaal aftrekbaar kadastraal inkomen. Oa op basis van de oppervlakte bouwgrond die de woning of bouwgrond inneemt. De inkomsten daarvan volledig egalitair (gelijk bedrag voor elke inwoner van EU of erkend asielzoeker die hier woont) terug uitdelen. Wie klein woont maakt winst, wie ruim woont of een paar onbebouwde gronden heeft verliest.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees blij dat het maar 20 jaar is.. in sommige landen is het helemaal onbetaalbaar.. 100k is de MARKETPRIJS van een huis; live with it! het is niet zo dat grote slechte kapitalisten de prijs zo doen stijgen. Wake up and smell the coffee. Je bent jong en gezond, ga werken en stop uw communistische ideeen te verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zou de Fortis een kleine woekerimmotheker zijn?
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben alleenstaande, heb een lening lopen van 150.000 . Ben wel net zelfstandige geworden, maar daarvoor als bediende ging het ook nog net.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw oproep om te kraken is belachelijk.. stel je voor : uw ouders hebben een woning en willen die verkopen om hun laatste dagen in een rusthuis door te brengen. Dan komen er een paar debielen die daar gewoon intrekken en blijven wonen. Is het uw ouders hun schuld dat ze bv 120 000 euro voor hun huis zouden kunnen krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 14:22. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nynorsk, er zijn bepaalde regeltjes die een bankier volgt. En wees er gerust in, ze kijken in je financieel verleden.
Ik ben ooit eens gaan horen(zo'n 12 jaar geleden) voor een lening van €40000 voor een klein huisje in Terhagen. Ik kreeg die toen niet. Nu is het geen probleem omdat ik een vaste partner heb, die een vast inkomen heeft.
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken zo 'oude' mensen, die vroeger alleen maar brood met ajuin hebben gegeten en water(desnoods). Om te zeggen van dat ze het toch niet makkelijk hadden. Het waren (toen) ook mensen zonder papier (zwartwerkers). Nu hebben ze vier of vijf huizen, dat is pak 15 �* 20 huurders. Ze hoeven niet meer te werken. Je hebt ook 'jonge' mensen die op hun achtiende, een jacuzzi willen hebben. Een nieuw pc,dvd-rw,flatscreen, .. Maar een huis kunnen ze in nog geen dertig jaar niet betalen. Persoonlijk vind ik een huis kopen een verstandige,noodzakelijke investering (afzijn van huurkosten,inkomsten,zekerheid,..). Tot ik de helft(ongeveer) van de huisprijs heb gespaard, ga ik bij mijn ouders wonen (vriendin moet maar mijn lieve ouders accepteren voor een tijd, al is er wel genoeg kamers vrij). Ik ga zo weinig mogelijk geld lenen van de bank. Familieleden, vrienden, ...bedelen van iedereen maar niet van de bank. kortom geld lenen zonder intrest ervoor te betalen. Als alles goed meevalt heb ik na 5 �* 10, een eigen huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar de stelling dat iedereen maar, ook als je mooi verdient en nog nooit werkloos geweest bent, makkelijk aan een lening van 100.000 euro kan geraken, is gewoon zever.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en ben je niet te trots om te bedelen ?? al is het bij uw familie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nynorsk, het is niet alleen job en financiel verleden . Leeftijd, omgeving, voorkomen, dat telt allemaal mee. Ik ken de criteria niet. Maar zou jij als instelling geld lenen aan een persoon waarvan je nog niet kan zeggen hoe de kredietwaardigheid blijft lopen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 2 september 2005 om 16:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Aflossingplanske maken, her en der wat vinden. Zo weinig mogelijk geld aftrekken van de bank is the point. Bedelen is niet de juiste woord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hebben gans hun leven geen klop gedaan, behalve zwart werken en auto's smokelen naar Turkistan. Gans Turkije rijd met een oude mercedes van hier! Of naar Libié, marokko en al dat bruin geroezemoes ginder. Maar wij Belgen laten jullie niet binnen hé in jullie schaapstallen? Bang dat je een centje aan een ander zou verliezen natuurlijk. Wel hier komen kopen natuurlijk dat zal wel goed zijn voor de islam. Wacht maar wij Belgen zijn bezig gans de Turkse riviera aan het opkopen!
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nynorsk, jouw stelling leek net andersom, dat alleen de rijksten onder ons een lening kunnen krijgen.
Mijn stelling is net, als je binnen bepaalde criteria valt, je wel een lening kan krijgen die je in staat stelt een eigen woonst te hebben.