![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De gemiddelde huisprijs overschrijdt kaap 100.000 euro
![]() Een gemiddeld woonhuis kost nu al meer dan 100.000 euro, zo blijkt uit cijfers van het Nationaal Instituut voor de Statistiek (NIS) over de evolutie van de prijzen van onroerende goederen. De prijs is daarmee met een vierde gestegen op vijf jaar tijd. Toen moest voor een gemiddelde woning 75.000 euro worden betaald. ----------------------------------- wie kan dat nog betalen.. ![]() er zullen nog meer zwervende jongeren komen omdat ze geen huis kunnen betalen. die ouderen hadden het toch gemakkelijk vroeger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gewoon kraken die handel - op grote schaal liefst - dat is het enige dat ik daar op te zeggen heb.
mensen die bereid zijn om 100 000 euro te betalen voor een gewoon huis zijn gefokte slaven die niet beseffen dat ze door deze bereidheid dit neofeodale systeem in stand houden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 09:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niet verwonderlijk als de lonen zo sterk stijgen.
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de mensen denken gewoon van 'er moest maar eens ne zot zijn...' en vragen maar op. en de lonen zijn niet zo hard gestegen als de prijzen van de broodjesbar op de hoek, of 't fritkot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1](en Yvan Heylen zit daar ook met zijn 'Schoon Wijfke')[/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() gij hebt zeker al een huis chipie.
en nog een paar die ge verhuurd zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog iets dat je wil zeggen, jongen? of krijg je nu al een koekje van 't baasje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dan moet je op jezelf beginnen kakken, en dat zou nog een minder mooi zicht zijn dan het nu al is.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cashflow : 2 september 2005 om 10:32. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je nu een lening neemt van 100.000 euro of 9 jaar geleden een voor 75.000, in het tweede geval betaalde je veel meer. Ipv de man met het spaarboekje is het nu de huiseigenaar die er beter van wordt.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn genoeg mensen die niet kunnen kopen. ze moeten wel huren. En ja, de huizen en appartementen worden ook verhuurd als de prijzen schandalig hoog zijn. Even met je gezin op straat gaan wonen, is niet meteen het leukste alternatief voor die hoge huurprijs. Wat je dan BINNEN die huizen allemaal ziet, da's dan weer wat anders. Maar tot zolang de huizen verhuurd en verkocht raken, is dat voor de boer-bavo's wellicht een teken dat de prijzen helemaal niet te hoog zijn.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() tis ook zo dat de meeste rijken verschillende, soms tientallen huizen bezitten en verhuren (niet verkopen), dat beperkt het aanbod van koophuizen, de prijzen stijgen, en iedereen heeft graag een eigen huisje...
er zijn genoeg huizen, maar slecht verdeeld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() 100.000 gemiddeld ??
Hmm, dan moeten er toch veel krotten in dit land zijn. Ik vindt 100.000 nog weinig.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Calle, er word gekeken over het hele land, en een studiootje is ook gerekend als woning.
Wat betreft een lening van €100 000, ik ben maar een werkman geen kaderlid of zo, maar dat bedrag kan ik wel lenen hoor, bij een gerenommeerde instelling, niet bij een kleine woekerimmotheker.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is zeer goed nieuws !
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 2 september 2005 om 13:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Justine Henin?? In Monaco?!?! Wa doet die daar? En ik die dacht dat er alleen maar schoon volk rondliep in Monaco... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stelt me teleuer King :// Hoe kan een gezonde mens zo een onzin schrijven.. |
|
![]() |
![]() |