![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door CHW : 3 september 2005 om 12:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De voortdurende discriminatie, handig in stand gehouden door de het beleid, ten nadele van zelfstandigen, zal er ook niet echt vreemd aan zijn... Ik vind het heel normaal dat de topsporters dan eieren voor hun geld kiezen. Vlaanderen, België of Wallonië zijn nu eenmaal stuk voor stuk geldverslindende regios, waar men steeds vergeet dat het de zelfstandigen zijn die voor werk zorgen en hen dus maar rustig verder blijven uitbuiten. Moest ik het kunnen betalen, dan deed ik het ook, hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons onderwijs kost maar een fractie van wat de Belgische staat int. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, laten we eerlijk zijn, die XXL doen het gewoon voor het geld. Zelfs niet meer voor roem want Tom Boone bijvoorbeeld vindt zelfs zijn status van BV en zijn fans lastig. Is dit bedoeld als grap ? Hoe ondankbaar toch, want die mensen organiseren zelfs feestjes ter zijne eer....... zij kijken naar de televisie en de zender die het uitzendt. Dat is letterlijk minachtend spuwen op de hand die je voedt.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Tom Boone een ongeval zou hebben ( wat ik hem niet toewens ) laten we hem dan gewoon liggen omdat hij niets betaalt en bijdraagt voor een snelle hulpdienst ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 september 2005 om 21:23. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge zoudt moeten zot zijn om er niet van te profiteren.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik er akkoord mee ben. Ik vind dat onze politici die kleine paradijzen zouden moeten 'ekonomisch doorwurgen' op Europees nivo, tot ze een nivo van van alles en nog wat hebben van de EU. Want in feite doen die landen het volgende: ze importeren al het goede uit de EU en ze houden al het slechte tegen aan hun grensje. Dat is zeer onsolidair.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat weet ik niet...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 3 september 2005 om 21:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 3 september 2005 om 22:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen proberen de discussie te verschuiven naar de vraag "mogen die sporters naar Monaco verhuizen?". Tuurlijk mogen ze dat. Als ze naar Mercurius willen verhuizen, wie ben ik dan om ze tegen te houden? Had ge verwacht dat ik Tom Boonen en Justin Henin aan het atomium ging vastketenen?
Maar het feit dat ze de totale vrijheid hebben om te gaan naar Monaco of de Kaaimaneilanden, verandert niets aan het feit dat het egoïstische profiteurs zijn. De gemeenschap mag jaren geld pompen in de opleiding van sportlui, en wanneer het geld terugstroomt naar de gemeenschap zijn ze weg. Als Kim Clijsters met de US-open 2,2 miljoen dollar wint, en daar 60% aan de staat van moet geven, is dat dan zo'n drama? Ze mag -ocharme- 900.000 dollar in haar zak steken. En dan het eeuwige excuus "maar op hun 25e of 30e is hun carrière afgelopen". Moeten wij ze dan een belastingsvoordeel geven zodat ze de rest van hun leven kunnen rentenieren? Een sporter mag van mijn part op zijn 30e een job gaan zoeken, en werken tot zijn 65e! Voor de rest is dat voorstel van de Schoofzak mij niet ongenegen. Economisch wurgen, die elitaire eilandjes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat mensen die veel geld verdienen [size=1](en dan nog buiten eigen land)[/size] naar andere landen uitwijken, kan ik begrijpen[size=1] (dieven zullen dat minder... die vinden het natuurlijk normaal dat mensen worden bestolen).[/size].. Maar ze zouden dan ook wel de Belgische nationaliteit moeten afgeven... En meestal zijn zij, die het hardst roepen om solidariteit, diegenen die er het meest van profiteren... ![]() |
|
![]() |
![]() |