![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
el misti wrote:
> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ll.nl... > >>Door defensief rijden en goed uitkijken kun je kansen flink verbeteren. Wie kan het daar mee oneens zijn zou je denken, maar in nl.politiek kan alles, el misti wint de prijs: > Onzin. Schrik en routine ban je daar geenszins mee uit. Uitbannen en 'kansen verbeteren' zijn twee totaal verschillende zaken. Je toont weer eens duidelijk dat nuances niet aan je besteed zijn. Ximinez -- Our three weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency... and an almost fanatical devotion to the Pope.... http://www.ai.mit.edu/people/paulfitz/spanish/t1.html |
|
|
#22 |
|
|
el misti wrote:
> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] ll.nl... > >>el misti wrote: >> >>>"The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] s4all.nl... >>> >>> >>>>theo1610 wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>>> >>>>>-- >>>>>1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier gaat >>>>>dood in het verkeer. >>>>>1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of wat >>>>>moet ik nu bang zijn........? >>>> >>>>Het gaat niet om die statistisch minieme kans. Het gaat vooral erom dat >>>>het geweld grotendeels gericht is tegen mensen die een de >>>>fundamentalisten onwelgevallige mening verkondigen. Kanker en verkeer >>>>zijn min of meer willekeurige doodsoorzaken, hier zit een plan achter. >>> >>> >>>De opgeblazenen in Londen en Madrid waren willekeurige mensen. Ze waren >>>gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, net als de >>>verbranden in Kaprun. >> >>Natuurlijk, daarom schreef ik ook grotendeels. > > > Waar 'kleinendeels' had moeten staan. Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) andersdenkenden uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt hier nauwelijks aandacht in de media. Ximinez -- Our three weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency... and an almost fanatical devotion to the Pope.... http://www.ai.mit.edu/people/paulfitz/spanish/t1.html |
|
|
#23 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>> >>> -- >>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>> >>> "Lievebeheersbeestjes" >> >> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >> bereiken. >> >> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >> kerosine prijs: >> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden niet >> bereikt kunnen worden. >> >> >> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een boom >> over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is mij een >> raadsel. > > Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is > neergestort wegens te weinig brandstof? Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. Neergestort bij gebrek aan brandstof Overlevenden 0 -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#24 |
|
|
"The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht news:43254783$0$19497 > Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) andersdenkenden > uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt hier nauwelijks > aandacht in de media. Terrorisme in Islamitische landen maak je mij hier niet bang mee. We hebben het nu over HIER. |
|
|
#25 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>> >>>> -- >>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>> >>>> "Lievebeheersbeestjes" >>> >>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >>> bereiken. >>> >>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >>> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >>> kerosine prijs: >>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>> niet bereikt kunnen worden. >>> >>> >>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een boom >>> over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is mij een >>> raadsel. >> >> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >> neergestort wegens te weinig brandstof? > > Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. > > Neergestort bij gebrek aan brandstof > Overlevenden 0 ok, dat is er één. |
|
|
#26 |
|
|
"The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ll.nl... > el misti wrote: > >> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] ll.nl... >> >>>Door defensief rijden en goed uitkijken kun je kansen flink verbeteren. > > Wie kan het daar mee oneens zijn zou je denken Alleen een plaatvoordekopper denkt dat hij de ultieme waarheid in pacht heeft. >> Onzin. Schrik en routine ban je daar geenszins mee uit. > > Uitbannen en 'kansen verbeteren' zijn twee totaal verschillende zaken. > Je toont weer eens duidelijk dat nuances niet aan je besteed zijn. Ik toon duidelijk aan dat goed uitkijken een utopie is, en dat je geen invloed hebt op het verkeers (Ja, niet alleen 'rij-')ggedrag van anderen. |
|
|
#27 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>> >>>> -- >>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>> >>>> "Lievebeheersbeestjes" >>> >>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >>> bereiken. >>> >>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >>> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >>> kerosine prijs: >>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>> niet bereikt kunnen worden. >>> >>> >>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een boom >>> over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is mij een >>> raadsel. >> >> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >> neergestort wegens te weinig brandstof? > > Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. > > Neergestort bij gebrek aan brandstof > Overlevenden 0 Ik dacht dat dat was omdat de airco kapot ging en de druk wegviel, waardoor de piloten het bewustzijn verloren (wegens extreme kou en zuurstofgebrek) Wim |
|
|
#28 |
|
|
On Mon, 12 Sep 2005 10:59:25 +0200, "el misti" <[email protected]> wrote:
> >"Jan Holland" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Mon, 12 Sep 2005 09:56:43 +0200, "el misti" <[email protected]> wrote: >> >>> >>>"Jan Holland" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] ... >>>> On Mon, 12 Sep 2005 09:36:13 +0200, "el misti" <[email protected]> wrote: >>>> >>>>> >>>>>"The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht >>>>>news:[email protected] .xs4all.nl... >>>>>> theo1610 wrote: >>>>>> >>>>>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. 1 op 16.000 mensen hier >>>>>>> gaat >>>>>>> dood in het verkeer. >>>>>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. Voor wie of >>>>>>> wat >>>>>>> moet ik nu bang zijn........? >>>>>> >>>>>> Het gaat niet om die statistisch minieme kans. Het gaat vooral erom >>>>>> dat >>>>>> het geweld grotendeels gericht is tegen mensen die een de >>>>>> fundamentalisten >>>>>> onwelgevallige mening verkondigen. Kanker en verkeer zijn min of meer >>>>>> willekeurige doodsoorzaken, hier zit een plan achter. >>>>> >>>>>De opgeblazenen in Londen en Madrid waren willekeurige mensen. >>>> >>>> Ja, maar de _oorzaak_ was niet willekeurig >>>> (zoals bij een verkeersongeval of kanker) >>> >>>De oorzaak van een verkeersongeval is doorgaans helemaal niet willekeurig, >>>maar 'dronkenschap', 'asociaal rijgedrag' en/of 'vermoeidheid'. >> >> Maar elke dronkenschap, enz leidt niet _systematisch_ tot een groot >> aantal doden. > >Elke poging tot terrorisme ook niet. Daar zat ik op te wachten ... Maar het kanspercentage van terroristische aanslagen is aanmerkelijk en significant groter dan het kanspercentage (op een ongeluk) voor iedereen die met een borrel teveel achter het stuur gaat. Maar zeur rustig door hoor .... |
|
|
#29 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht > news:43254783$0$19497 > >> Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) andersdenkenden >> uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt hier nauwelijks >> aandacht in de media. > > Terrorisme in Islamitische landen maak je mij hier niet bang mee. We > hebben het nu over HIER. HIER is er nog niets.....maar dat komt wel. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#30 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>>> >>>>> -- >>>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>>> >>>>> "Lievebeheersbeestjes" >>>> >>>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >>>> bereiken. >>>> >>>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >>>> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >>>> kerosine prijs: >>>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>>> niet bereikt kunnen worden. >>>> >>>> >>>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een >>>> boom over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is >>>> mij een raadsel. >>> >>> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >>> neergestort wegens te weinig brandstof? >> >> Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. >> >> Neergestort bij gebrek aan brandstof >> Overlevenden 0 > > ok, dat is er één. Naar mijn bescheiden mening één teveel. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#31 |
|
|
"Wim" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected].. . > > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>>> >>>>> -- >>>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>>> >>>>> "Lievebeheersbeestjes" >>>> >>>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >>>> bereiken. >>>> >>>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >>>> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >>>> kerosine prijs: >>>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>>> niet bereikt kunnen worden. >>>> >>>> >>>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een >>>> boom over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is >>>> mij een raadsel. >>> >>> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >>> neergestort wegens te weinig brandstof? >> >> Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. >> >> Neergestort bij gebrek aan brandstof >> Overlevenden 0 > > Ik dacht dat dat was omdat de airco kapot ging en de druk wegviel, > waardoor de piloten het bewustzijn verloren (wegens extreme kou en > zuurstofgebrek) > Dat was nog een andere dacht ik. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#32 |
|
|
"Jan Holland" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Maar zeur rustig door hoor .... Tja, als je niet wilt discussieren, wat heb je hier dan te zoeken? |
|
|
#33 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>>>> >>>>>> "Lievebeheersbeestjes" >>>>> >>>>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol >>>>> te bereiken. >>>>> >>>>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >>>>> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >>>>> kerosine prijs: >>>>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>>>> niet bereikt kunnen worden. >>>>> >>>>> >>>>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een >>>>> boom over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is >>>>> mij een raadsel. >>>> >>>> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >>>> neergestort wegens te weinig brandstof? >>> >>> Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. >>> >>> Neergestort bij gebrek aan brandstof >>> Overlevenden 0 >> >> ok, dat is er één. > > Naar mijn bescheiden mening één teveel. Ja, een ongeluk is er één te veel, maar a) wat was de oorzaak, en b) was het een incident of een gevolg van structureel te weinig tanken? |
|
|
#34 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht >> news:43254783$0$19497 >> >>> Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) andersdenkenden >>> uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt hier nauwelijks >>> aandacht in de media. >> >> Terrorisme in Islamitische landen maak je mij hier niet bang mee. We >> hebben het nu over HIER. > > HIER is er nog niets.....maar dat komt wel. pffff.... die praat maakt me ook niet bang. |
|
|
#35 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in >>>> bericht news:43254783$0$19497 >>>> >>>>> Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) >>>>> andersdenkenden uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt >>>>> hier nauwelijks aandacht in de media. >>>> >>>> Terrorisme in Islamitische landen maak je mij hier niet bang mee. We >>>> hebben het nu over HIER. >>> >>> HIER is er nog niets.....maar dat komt wel. >> >> pffff.... die praat maakt me ook niet bang. > > Mischien wel als je het blanke staal door je keel voelt gaan. Huuu.... wat klinkt dat griezelig! |
|
|
#36 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >>>>> news:[email protected]... >>>>>> >>>>>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>>>>> news:[email protected]... >>>>>>> >>>>>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>>>>> >>>>>>> -- >>>>>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>>>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>>>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>>>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>>>>> >>>>>>> "Lievebeheersbeestjes" >>>>>> >>>>>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol >>>>>> te bereiken. >>>>>> >>>>>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo >>>>>> groot als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de >>>>>> stijgende kerosine prijs: >>>>>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>>>>> niet bereikt kunnen worden. >>>>>> >>>>>> >>>>>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een >>>>>> boom over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is >>>>>> mij een raadsel. >>>>> >>>>> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >>>>> neergestort wegens te weinig brandstof? >>>> >>>> Ergens in Griekenland geloof ik, was onlangs op TV. >>>> >>>> Neergestort bij gebrek aan brandstof >>>> Overlevenden 0 >>> >>> ok, dat is er één. >> >> Naar mijn bescheiden mening één teveel. > > Ja, een ongeluk is er één te veel, maar a) wat was de oorzaak, en b) was > het een incident of een gevolg van structureel te weinig tanken? Ik vermoed het laatste, menselijke fout. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#37 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:43254783$0$19497 >>> >>>> Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) >>>> andersdenkenden uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt >>>> hier nauwelijks aandacht in de media. >>> >>> Terrorisme in Islamitische landen maak je mij hier niet bang mee. We >>> hebben het nu over HIER. >> >> HIER is er nog niets.....maar dat komt wel. > > pffff.... die praat maakt me ook niet bang. Mischien wel als je het blanke staal door je keel voelt gaan. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |
|
|
#38 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>> >>> -- >>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>> >>> "Lievebeheersbeestjes" >> >> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >> bereiken. >> >> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >> kerosine prijs: >> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden niet >> bereikt kunnen worden. >> >> >> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een boom >> over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is mij een >> raadsel. > > Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is > neergestort wegens te weinig brandstof? > De prijzen van kerosine gaan niet dalen, er zijn al incidenten geweest, het groepsrisico is minstens twee keer zo groot. Het lijkt steeds gewoner te worden de put te dempen wanneer het kalf verdronken is. In geval van luchtvaart boven een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld lijkt me dat nogal 'verwijtbaar onnozel'. Platform Nederlandse Luchtvaart (www.pnl.nl): Luchtvaarsector praat over zuinig tanken DEN HAAG - De Europese luchtvaartinspecties, verenigd in de Europese Joint Aviation Authorities, gaan in oktober met de luchtvaarsector praten over de trend dat vliegtuigen steeds zuiniger kerosine tanken. Door de hoge brandstofprijzen en de toenemende concurrentie plannen vliegtuigmaatschappijen steeds strakker de hoeveelheid kerosine die nodig is voor een vlucht. Volgens de Inspectie Verkeer en Waterstaat in Nederland zijn er geen aanwijzingen dat er gevaarlijke situaties ontstaan. Wel is er sporadisch een incident geweest, aldus een inspectiewoordvoerder zaterdag. Dan ging het bijvoorbeeld om een verzoek van een piloot aan de verkeerstoren voorrang te krijgen bij het landen wegens de hoeveelheid nog aanwezige brandstof. Of de aankondiging dat een vliegtuig uitweek naar een ander vliegveld. De inspectie benadrukt dat ondanks de strakke planning van vliegtuigmaatschappijen piloten altijd zelf voor de start kunnen beslissen bij te tanken. In regels is vastgelegd met welke minimumniveau aan brandstof geland moet worden. In de loop der jaren zijn maatschappijen steeds zuiniger gaan tanken, want hoe meer brandstof wordt meegenomen, hoe meer een vliegtuig ook verbruikt. |
|
|
#39 |
|
|
"OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "el misti" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "OhJaJoh" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Alleen bij drugs en moslimterrorisme..... >>>> >>>> -- >>>> 1 op de 4 mensen hier gaat dood aan kanker. >>>> 1 op 16.000 mensen hier gaat dood in het verkeer. >>>> 1 op de 8 miljoen mensen hier gaat dood aan terrorisme. >>>> Voor wie of wat moet ik nu bang zijn........? >>>> >>>> "Lievebeheersbeestjes" >>> >>> Voor Schiphol... Of beter, voor de vliegtuigen die proberen Schiphol te >>> bereiken. >>> >>> Het risico dat een Bijlmerramp plaatsvindt, is ruim twee keer zo groot >>> als in 1990. En dat risico groeit per minuut vanwege de stijgende >>> kerosine prijs: >>> men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden >>> niet bereikt kunnen worden. >>> >>> >>> Maar slaap gerust verder, de luchtvaartsector zet er in oktober een boom >>> over op, er kan u niets gebeuren... Waar men over gaat praten is mij een >>> raadsel. >> >> Kun je een voorbeeld geven van een vliegtuig dat recentelijk is >> neergestort wegens te weinig brandstof? >> > > De prijzen van kerosine gaan niet dalen, er zijn al incidenten geweest, > het groepsrisico is minstens twee keer zo groot. Het lijkt steeds gewoner > te worden de put te dempen wanneer het kalf verdronken is. In geval van > luchtvaart boven een van de dichstbevolkte gebieden ter wereld lijkt me > dat nogal 'verwijtbaar onnozel'. > > > Platform Nederlandse Luchtvaart (www.pnl.nl): > Luchtvaarsector praat over zuinig tanken > DEN HAAG - De Europese luchtvaartinspecties, verenigd in de Europese Joint > Aviation Authorities, gaan in oktober met de luchtvaarsector praten over > de trend dat vliegtuigen steeds zuiniger kerosine tanken. Door de hoge > brandstofprijzen en de toenemende concurrentie plannen > vliegtuigmaatschappijen steeds strakker de hoeveelheid kerosine die nodig > is voor een vlucht. > > Volgens de Inspectie Verkeer en Waterstaat in Nederland zijn er geen > aanwijzingen dat er gevaarlijke situaties ontstaan. Wel is er sporadisch > een incident geweest, aldus een inspectiewoordvoerder zaterdag. Dan ging > het bijvoorbeeld om een verzoek van een piloot aan de verkeerstoren > voorrang te krijgen bij het landen wegens de hoeveelheid nog aanwezige > brandstof. Of de aankondiging dat een vliegtuig uitweek naar een ander > vliegveld. > > De inspectie benadrukt dat ondanks de strakke planning van > vliegtuigmaatschappijen piloten altijd zelf voor de start kunnen beslissen > bij te tanken. In regels is vastgelegd met welke minimumniveau aan > brandstof geland moet worden. In de loop der jaren zijn maatschappijen > steeds zuiniger gaan tanken, want hoe meer brandstof wordt meegenomen, hoe > meer een vliegtuig ook verbruikt. Jij stelt dat 'men tankt steeds zuiniger en dus soms te weinig waardoor vliegvelden niet bereikt kunnen worden.'. Nogal overdreven, vindt je niet? |
|
|
#40 |
|
|
"el misti" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "el misti" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> >>>>> "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in >>>>> bericht news:43254783$0$19497 >>>>> >>>>>> Oneens, heel veel terrorisme, aanslagen op (individuele) >>>>>> andersdenkenden uit naam van de Islam in Islamitische landen krijgt >>>>>> hier nauwelijks aandacht in de media. >>>>> >>>>> Terrorisme in Islamitische landen maak je mij hier niet bang mee. We >>>>> hebben het nu over HIER. >>>> >>>> HIER is er nog niets.....maar dat komt wel. >>> >>> pffff.... die praat maakt me ook niet bang. >> >> Mischien wel als je het blanke staal door je keel voelt gaan. > > Huuu.... wat klinkt dat griezelig! Weet ik niet, mijn hoofd staat nog stevig op de schouders. Een paar mensen in Iraq hebben wel reeds het genoegen mogen ondervinden. Mischien kan je hun eens vragen of het griezelig overkwam. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ (upgrade) http://www.snowleopard.org/ |