![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() mmmmm, Ik denk echt niet dat hier veel van aan is. dijken opblazen
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn de bewijzen dat wat in de media gezegd word waar is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
nwo.media.xs2.net/tape/SalemWBAI.mp3 Two cassette tape recordings, obtained by SHADOW reporter Paul DeRienzo of telephone conversations between FBI informant Emad Salem and his Bureau contacts reveal secret U.S. Government complicity in the February 26, 1993 bombing of the World Trade Center in New York City in which six people were killed and more than a thousand were injured.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Het voordeel van minstens twee nicknames is dat men zichzelf kan wakker houden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou op , ik kan het niet meer aan. Zo'n schaterlach...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat weer beginnen hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
GreetZ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat is het hem net.Op de gecontroleerde mainstream wordt dit niet gebracht (als je daar op zal wachten...).
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik was juist in New Orleans toen Katrina daar aankwam. Gelukkig ben ik net op tijd kunnen ontsnappen dank zij de hulp van grijze mannen die me naar hun zwarte helicopter brachten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Als morgen alle vulkanen uitbarsten is het een complot van de USA
Als morgen de maan verdwijnt is het de schuld van Bush Als morgen de aarde stopt met draaien is het de schuld van de neocons. Als morgen de hemel op ons hoofd valt... etc. etc. Wat is die fameuze NWO? Een grap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En maar lachen en ridiculiseren hè (Antoon en Leviathan). Lik op stuk.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 september 2005 om 20:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat bewijs???? DIT IS PUBLIEK BEZIT!!!!!!!!! Jezus, op welke planeet leef jij? Ik ben zeker dat er links naar sites bestaan waar het gesperk opstaat, maar ik ga ze voor u niet zoeken hoor. Want dat is het weer van een "conspiracysite" en op de website van CNN of VTM ge je die tape uiteraard niet vinden. Wat jij hier doet is net hetzelfde als iemand vragen, "Bewijs maar eens dat Sabine Dardenne in Dutroux z'n kooi heeft gezeten. Plaats hier maar eens een link naar de beelden." Sjongejonge. Indien u zo graag mensen beledigd en belachelijk wil maken, informeer u dan in 't vervolg een beetje over het onderwerp. De CIA heeft in een officieel rapport zelfs toegegeven mee verantwoordelijk te zijn geweest. En nee, die link naar dat rapport heb ik ook niet. F*** YOU!
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Lang geleden dat ik 'm nog eens gezien heb. En wees gerust, hij zal wel weer een tijdje niet meer reageren op m'n posts. Hij heeft in het verleden meermaals een poging ondernomen een bewering van mij in het belachelijke te trekken. Tot ie dan geconfronteerd wordt met de harde waarheid.Is ie weer een tijdje weg. Nu ook weer. Weet je waar ik wat krijg? Die arrogantie bij sommigen zo van " als IK het niet weet, dan is het niet gebeurd, want Ik ben zo slim dat als het zou gebeurd zijn, Ik het wel zou weten." Antoon en ook Jozef Osteyn zijn een perfect voorbeeld van dat "ras".
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Btw.
Exodus, Thx.