Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 18 september 2005, 20:46   #21
Dancer In The Dark
Banneling

Dancer In The Dark's schermafbeelding

Standaard

ja daar gaat ge mij dus niet zien hé.
djeezes, alsof de blokkerkes daar niet blij mee zijn zeker.
Laat de over economie babbelen als ze dan willen é seg.
Dancer In The Dark is offline  
Oud 18 september 2005, 21:21   #22
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Lsp heeft haar methodes. Krakers, allochtonen (al dan niet islamitisch , en dan maar afgeven op het mdp manifest in het forum links, foei!) endergerlijke zijn dan opeens (schijnlijk) hun beste maatjes.
Gertj3 is offline  
Oud 18 september 2005, 21:46   #23
vercetti
Minister

vercetti's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door navned
Het Vlaams Belang stelt oplossingen te hebben voor de problemen in de maatschappij. Dankzij het cordon sanitair hebben ze nog nooit geregeerd, iets wat de partijleiding van het VB best goed uitkomt: het biedt hen de mogelijkheid om ongenuanceerde standpunten naar voor te brengen..

Betoog mee in Gent op 26/11
Ben eens benieuwd hoelang het gaat duren eer de eerste vernielingen en vechtpartijen op het toneel komen van uw betoginkske.
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.

vercetti is offline  
Oud 18 september 2005, 21:50   #24
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

En hoeveel van die betogende LSP-ers krijgen een uitkering? Waarschijnlijk veel. Natuurlijk zullen ze betogen tegen een partij die hun 'inkomen' bedreigt. De zetel- en hangmat fabrikanten zouden moeten betogen.
longhorn is offline  
Oud 18 september 2005, 22:49   #25
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Kom gerust betogen. Die gratis reclame is steeds meegenomen. Graag met veel volk aub.
Oud 19 september 2005, 06:28   #26
Leo
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Wat is dit voor zever?
betogen tegen wat? een economisch congres? Betogen tegen een groep mensen die al of niet zoeken naar economische oplossingen?
Inderdaad.

Je kan eventueel betogen tegen het ei dat ze leggen, dat wel. En dan nog alleen als dat ei niet deugt (quod est demonstrandum).

Maar betogen tegen het feit dat ze over iets willen nadenken en een standpunt bepalen? Kom nou.
Leo is offline  
Oud 19 september 2005, 06:45   #27
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang is tegen de vakbonden, blablablaaaaaaaaaaa

manman, solidarnosc zal duidelijk nog wat 'vorming' moeten aanbieden in zijn partijtje
Ambiorix is offline  
Oud 19 september 2005, 11:29   #28
Jeroen

Standaard

Gelieve in het juiste subforum te posten.
Jeroen is offline  
Oud 19 september 2005, 12:08   #29
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
Bron?
Iemand als navded vraag je toch niet om een bron zeker. Net zoals je een kind die een verhaaltje verteld over het spook onder z'n bed niet om argumentele bestaansredenen van het fictieve wezen vraagt.
Oud 19 september 2005, 12:26   #30
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Gaan die luizenkrabbende kraakpandbewoners weer het kot willen afbreken?

Tégen, tégen, tégen....speelt gene rol tegen wat....als 't maar afgebroken kan worden....en dan ga je VB-aanhang negatief afschilderen??

'K krijg al goesting om af te komen, vuile teringlijers!!

Maar het zou mij op hun niveau brengen als ik me laat gaan, ook al jeukt m'n vuist als ik denk aan dat landverradende onhandelbaar schorriemorrie.

Gewoon lachen met die bende pipo's van beroepsdoppers.

'K houd die datum nog in beraad.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by KempensBoerke on 19-09-2005 at 13:28
Reason:
--------------------------------

Tégen, tégen, tégen....speelt gene rol tegen wat....als 't maar afgebroken kan worden....en dan ga je VB-aanhang negatief afschilderen??

Maar het zou mij op hun niveau brengen als ik me laat gaan, ook al jeukt m'n vuist als ik denk aan dat landverradende onhandelbaar schorriemorrie.

'K houd die datum nog in beraad.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Maar het zou mij op hun niveau brengen als ik me laat gaan.

'K houd die datum nog in beraad.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door KempensBoerke : 19 september 2005 om 12:28.
KempensBoerke is offline  
Oud 19 september 2005, 12:33   #31
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vercetti
'verdraagzaam' links.
mogen de mensen al ni meer betogen misschien?
Djiezes is offline  
Oud 19 september 2005, 12:34   #32
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik heb enkele leden, waarvan ik pertinent weet dat ze vb stemmen. Zolang ze de vakbond niet beschamen of in een slecht daglicht stellen, is het ok voor mij. Maar we houden hen wel in het oog natuurlijk.

Iedereen heeft ook het recht om tegen (de inhoud van) dat congres te betogen.8)
Big Brother is watching you ? Die linkse verdraagzame jongens toch.
Geertje is offline  
Oud 20 september 2005, 11:02   #33
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang is tegen de vakbonden, terwijl die er juist zijn om werkende mensen te verdedigen. Ze zegt tegen 80% van de bevolking dat, als het van haar afhangt, niemand het recht zou mogen hebben tot staken, terwijl dat het enige is dat arbeiders en jongeren beschermt tegen slechte werkomstandigheden, povere lonen of flexibiliseringen. Bovendien willen ze systematisch de sociale zekerheid afbouwen, omdat dit iets voor beroepsprofi teurs zou zijn.

Amai zeg, hoe weet jij dat allemaal al, slimme jongen ?
De voorbereidende werkgroepen moeten nog allemaal bijeenkomen, resoluties indienen en dan pas krijgt het sociaal-economisch programma zijn definitieve vorm.

Zou je niet beter het congres van 26 november afwachten, het sociaal-economisch programma bestuderen en dan kritiek geven ?

Of kriebelt het te hard om keet te komen schoppen ? Hopelijk zullen de Gentse flikken jullie dan even hardhandig de riolen terug injagen als gewoonlijk.
Oud 20 september 2005, 11:04   #34
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Kom gerust betogen. Die gratis reclame is steeds meegenomen. Graag met veel volk aub.
Inderdaad, dan krijgen we 10 minuten uitzending om 19u00 in plaats van 3 minuten om 19u20
Oud 20 september 2005, 11:06   #35
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Het Vlaams Belang stelt oplossingen te hebben voor de problemen in de maatschappij. Dankzij het cordon sanitair hebben ze nog nooit geregeerd, iets wat de partijleiding van het VB best goed uitkomt: het biedt hen de mogelijkheid om ongenuanceerde standpunten naar voor te brengen..

Jullie maken met jullie betogingen alles wat tegen het VB is weer belachelijk.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook tegen het VB, maar als mensen die aftandse hamers en sikkels, ché guevara's, anarchisten en mensen in vuilzakken zien gaan ze écht geen partij kiezen voor jullie hoor.
Patriot! is offline  
Oud 20 september 2005, 11:07   #36
Blauwzwart
Burgemeester

Standaard

Hierzie, LiSPelaartjes, jullie zouden beter tegen de VLD betogen :

VLD-VOORSTEL OM DRASTISCH IN KINDERBIJSLAG TE SNOEIEN CRIMINEEL

Via enkele kranten kon worden vernomen dat de VLD voorstelt om drastisch te snoeien in de kinderbijslagen om het financiële evenwicht van de sociale zekerheid veilig te stellen. De VLD wil de kinderbijslag voor het eerste kind drastisch verminderen of zelfs afschaffen. Ook de premie voor een derde kind zou neerwaarts herzien worden, net als het kraamgeld dat ouders krijgen bij de geboorte van hun kind.

Het Vlaams Belang is niet te spreken over het VLD-voorstel. De afschaffing van de kinderbijslag voor het eerste kind is een asociale maatregel die een hypotheek legt op de toekomst van de Vlaamse gezinnen. Voor het Vlaams Belang kan van de afschaffing van de kinderbijslag dan ook geen sprake zijn. Integendeel, onze partij vindt dat er dringend werk moet gemaakt worden van een kind- en gezinsvriendelijk beleid. Het hebben van kinderen moet niet bestraft, maar juist aangemoedigd worden. In tegenstelling tot de VLD, wil het Vlaams Belang de kinderbijslagen en de geboortepremie (kraamgeld) optrekken tot een bedrag dat de hoge kostprijs van een geboorte en het opvoeden van kinderen daadwerkelijk dekt. Wat de VLD nu voorstelt, staat mijlenver af van het streven naar een kostendekkende kinderbijslag. Dat dit voorstel er komt op een ogenblik dat de levensduurte toeneemt, onder meer door de verhoogde brandstofprijs, is crimineel.

Overigens is de VLD schijnbaar de resoluties van het Vlaams parlement van 1999 vergeten. Daarin staat de eis tot overheveling van de kinderbijslagen naar de gemeenschappen. Ook het huidige Vlaams regeerakkoord bevat dergelijke passage.

Het ballonnetje over de kinderbijslag bewijst dat de partij van Guy Verhofstadt niet bereid is om structurele maatregelen te nemen. De partij beperkt zich tot asociale en kortzichtige maatregelen. Het Vlaams Belang wil in de eerste plaats de spilzucht en de misbruiken in de sociale zekerheid - die zich vooral beneden de taalgrens situeren - aanpakken. De beste garantie voor de toekomstige betaalbaarheid van onze sociale zekerheid is de splitsing ervan.

Frank Vanhecke
Voorzitter Vlaams Belang

Joris Van Hauthem
Woordvoerder
Oud 20 september 2005, 13:26   #37
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

JAAAaaaaahhhh.... Ik denk dat we ook nog eens naar Gent gaan afzakken de 26ste november. Kan nog eens leuk worden...
Guderian is offline  
Oud 20 september 2005, 13:30   #38
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
JAAAaaaaahhhh.... Ik denk dat we ook nog eens naar Gent gaan afzakken de 26ste november. Kan nog eens leuk worden...
Oud 20 september 2005, 13:35   #39
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:

Ik ben geen vriend van het Vlaams Belang, maar enkel een antidemocratische partij kan een andere partij verbieden te vergaderen...
Oud 20 september 2005, 13:40   #40
Vrijheid
Schepen

Vrijheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Geen twijfels dat je daarmee op de 26ste november het VB een slechte reputatie gaat bezorgen? Geen bezorgdheid dat de berichtgeving dan vooral naar jullie acties zal uitgaan? Krijg je een kick van in je eigen voet te schieten?
"Freedom comprises of more than the abscence of boundaries en burden, because one feels still imprisonned when one doesn't percieve options and possibilities. Therefore, freedom is often the opposite of being unattached."

"Matter doesn't matter, only interactions matter"

Me & my autism
Vrijheid is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be