![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zal olie in 2010 meer dan 200 dollar per vat kosten? | |||
ja, ik steun Simmons |
![]() ![]() ![]() |
11 | 57,89% |
nee, ik steun Tierney |
![]() ![]() ![]() |
8 | 42,11% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gok op de hoogste prijzen , je zal niet verkeerd zijn. De oliepiek scam die gebruikt wordt om de middenklasse uit de hollen. Een kleine elite controleert de technologische vooruitgang van de mensheid. Dertig jaar geleden moesten we al rondvliegen in anti-zwaartekracht voertuigen gebaseerd op zero-point energie.
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Oliepiekers voorspellen niet het einde van de wereld. Enkel het einde van het carbon-kapitalisme en eventueel de democratische en industriële ordening die daarmee gepaard gaat.
Mijn voorspelling: (ik voorspelde US$ 70 tegen augustus dit jaar - ik heb dus al een keer gelijk gehad, ondanks het feit dat men mij naar Kortenberg wilde sturen) -US$ 100 tegen midden volgend jaar -dan een dipje naar US$ 80 eind volgend jaar -en van dan af blijft de prijs continu stijgen tot US$ 120 - 140 voor de komende jaren -met in 2010 een richt-bracket met US$ 140 - 160 als standaard We moeten nu profiteren van de goedkope olie, nu het nog kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De olie prijs zal kelderen. Nu gaat hij nog eens omhoog tegen met het koude weer die komt en daarna is de maat vol en iedereen (wie nog niet was) zal omschakelen en de prijs zal snel zakken dan.
Hij is verleden week nog maar pas gezakt wegens tegenvallende verkoop. Oliepiek probeert iedereen op stang te jagen omdat hij met aandelen zit die hij snel wil zien stijgen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2005 om 18:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat van die aandelen klopt overigens. Ik heb al gouden zaakjes gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (Allez ik zou u alleszins niet aanraden om nu nog petro-aandelen te kopen, tenzij ge ze voor een heel lange termijn wilt bijhouden.) Alleszins, ziehier de koers van een aantal aandeeltjes die ge hadt moeten spelen (2 jaar): Niet slecht, ik weet het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk ze hadden het ook gedacht, ooit! Ik reken op hun dat ze ooit terug over de honder zullen gaan, dan ben ik binnen. (Maar ik verwacht het wel niet) [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2005 om 21:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar inderdaad, de beursgang van die petrol mannen dat schiet als een raket omhoog momenteel.
Wat natuurlijk bewijst dat china er voor niks tussenzit maar dat het een nerveuse bedoening is van beursmannen die kopen en kopen dat het niet meer op kan. Maar alle grafieken tonen één en dezelfde tendens na de koop periode, dat ze vallen als een steen! Wie dat kan voorspellen is een rijk man, zeer rijk! [edit] [size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2005 om 21:41. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens zijn er veel andere commodities die veel meer opbrachten in die periode, om nog niet te spreken van roi's van meer dan 50 % bij enkele bedrijven, wel goed kiezen natuurlijk en een fijne neus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang hij stijgt kopen ze bij, als het begint te zakken vluchten ze alle kanten uit! Enne, het kan rap gaan hoor! (en zolang ze bij kopen blijft hij natuurlijk stijgen. En betalen wij onze mazout duur voor de stoof)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 september 2005 om 22:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() ik hoop alleen dat 'm gauw op zal zijn, de olie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu de stempelcontrole afgeschaft wordt, dienen ze zelfs niet meer buiten te komen... De echte armen die staan natuurlijk droevige tijden te wachten... Maar wie ligt daar van wakker! Zeker geen pamperfiel... Foei![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 22 september 2005 om 07:21. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Nog 4 jaar te gaan...
En hoeveel staat ie nu? 70$
![]() |
#35 |
|
![]() Voorspellingen over commodities die geen rekening houden met alternatieven getuigen van een grote portie naiviteit.
In het land waar de groene naieven zo graag over kakken wanneer het over vervuiling gaat zijn inmiddels 600 verkooppunten voor bio-ethanol, en rijden er 1.2 miljoen wagens rond die ermee kunnen rijden. De verbranding van bio-ethanol reduceert broeikasgassen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() En toen je deze post opende?
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De enquete is van 2005 maar we lijken aardig op weg om de 200 dollar te halen.
![]() |
![]() |
![]() |