![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Banneling
|
slijmbol
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
De chinezen zijn weer bezig met wraak nemen , toeval : Cuba en Florida
|
|
|
|
|
|
#24 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pietje : 22 september 2005 om 11:43. |
|||||||
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Banneling
|
Men zou er ook best rekening meehouden dat er ook hypocrieten en schijnheiligaards ronddwalen op dit forum...
Het zijn onze VS-bashers, die nu gebruik maken van Bush, maar daarna van ...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 22 september 2005 om 11:32. |
||
|
|
|
|
|
#26 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Miljoenen Amerikanen op de vlucht voor Rita ![]() Een paar miljoen Amerikanen in Texas en Louisiana zijn op de vlucht geslagen voor orkaan Rita. Die is aangezwollen tot een orkaan van de vijfde en zwaarste categorie op de Saffir-Simpson schaal. Ter vergelijking: Katrina was maar een vier. Rita gaat in de nacht van vrijdag op zaterdag in Texas aan land. Directeur Max Mayfield van het National Hurricane Center in Miami in Florida... Artikels over RitaBijna 20.000 mensen geëvacueerd uit kuststrook Louisiana Evacuatie in delen van Texas komt op stoom Rita stevent af op grote kerncentrale Rita- Bush kondigt noodtoestand af Orkaan Rita gestegen naar categorie 5[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 22 september 2005 om 11:49. |
|||||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
nou nou, al qaida is niet eens meer nodig.
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Don't Mess with God |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
Wat zal JDP,onze dure ramptoerist ter plaatse, te vertellen hebben?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
't Wordt tijd om Chipie af te vaardigen naar de USA om Bush te hypnotiseren en hem te beletten te grote pampers uit te delen aan de getroffen gebieden en hun bewoners.
En passant kan Chipie dan her en der persoonlijk pampers afrukken bij de slachtoffers die het ongeluk hebben zich op zijn baan te bevinden, en kan hij ook eens de UNO-vestiging aandoen om de millenniumgoals tegen de armoede te ontpamperen. Zo is Chipie dan weer eens goed bezig, in dit geval gelukkig niet meer bij ons, voor een tijdje, althans. Bij zijn terugkeer zullen we hem tot ons eigen Vlaams Typhoontje uitroepen, tenslotte is Chipie toch een naampje waar veel keffertjes naar luisteren en dat mag best wel eens gehonoreerd worden. |
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Krijgt U dat gaatje nog steeds niet gedicht? Toch niet te lastig? |
|
|
|
|
|
|
#32 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Natuurlijk is het geen persoonlijke aanval. Jij bent het die op een bekrompen, stuitende, denigrerende manier omspringt met een deel van de bevolking dat aangewezen is op solidariteit, tijdelijk of langdurig, en dat nog wel in een verzekeringssysteem waar ze zelf premies voor betaald hebben onder de vorm van sociale bijdragen. Als iemand dan jouw vulgair pampergeruk op de korrel neemt, dan is dat dan plots een 'persoonlijke aanval'. Terwijl ik je persoonlijk niet ken, meneer, en dat eigenlijk ook liever niet wil. Nogmaals, de koosnaampjes die je mij al meegaf, zijn hier niet voor herhaling vatbaar, wegens incompatibel met de meer gepolijste intonatie van mijn zinsbouw. Voor wat het gaatje betreft, dat valt niet te dichten omdat de negeerlijst zoiets blijkt te zijn als een blindemannetjes-spel: diegene die de blinddoek draagt, ziet niets meer, al de anderen kunnen meelezen en blijven citeren en becommentariëren. In die omstandigheden geef ik er de voorkeur aan je du tic au tac van antwoord te dienen als dat mij zo uitkomt, en je in de andere gevallen te negeren. Ik verblijf inmiddels, met zo mogelijk nog verminderde hoogachting Eno2[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 24 september 2005 om 13:20. |
|||||
|
|
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
exodus:
There is no global warming. Period." _________ This is a period of global warming, period (mainstream scientists). Alleen een te dik vel en dito speklagen daaronder kunnen beletten dat aan de lijve te ondervinden.[size=2] [/size] |
|
|
|
|
|
#34 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zal een paar pampers, uiteraard gratis, meebrengen... want sommige allesweters kunnen alles behalve puntje, puntje, puntje Met zo mogelijk nog 'verhoogde' hoogachting... Chipie [size=1]De spitsmuis wiens holletje niet gedicht geraakt...[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 24 september 2005 om 16:18. |
|||||
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#36 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Kan je je voorkant niet eens tonen? Of is dat geen soeps genoeg? Of heeft zo gewelddadig afrukken van je pamper je [size=3]sociale coherentie[/size] mee afgerukt? Je hebt mij al eens gevraagd bij jou te solliciteren, maar dat doe ik niet bij iemand die zo weinig om het lijf heeft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2005 om 09:31. |
|||||||
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|