![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over persoonlijke hygiene van moslims ga ik hier niets zeggen behalve dat het een (onnozel) fabeltje is dat heden ten dage besnijdenis bij mannen nog iets te maken heeft met hygiene. Het is gewoon een overbodige en lang voorbijgestreefde verminking die wordt goedgepraat met kletspraat als 'Hygiene, traditie, beter voor de man etc.' Daarnaast wil ik nog zeggen dat ikzelf enige tijd in Istanbul gespendeerd heb en het een onvoorstelbaar vuile stad vond (3 jaar terug). Een vriend die er nog was nu,begin september vond net hetzelfde. (ik had hem echt niet geïndoctrineerd. ![]() Volgens hem hebben turken (in istanbul) totaal geen idee wat publieke hygiene betekent en is dat jammer genoeg een cultureel trekje dat ze geëxporteerd hebben naar belgische steden. My 50 cents.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 27 september 2005 om 17:51. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik zeg het volgende niet graag omdat dit nogal vaak gebruikt word, en ik persoonlijk niet graag in de slachtofferrol zit... maar een paar posts eerder was hetzelfde gepost over de moslim gemeenschap, zij het niet verpakt in humoristisch jasje, en daar word vele harder afgekraakt. Trouwens, hadden de Romeinen ook geen badplaatsen en de Grieken? En zijn dit ook geen Europeanen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
-geweld en vrede zijn wel behoorlijk naïef en dubbelzinnig; Ik bedoel maar, De VS streeft zogenaamd ook naar vrede. -kastesysteem is aan de staat toe te schrijven, overigens, niet de islam, wel het hindoeisme predikt een kastensysteem. -naar ik weet zijn het dikwijls religieuze instellingen die onderwijs monopoliseren, in de islam is het niet anders. Als er al onderwijs wordt gegeven, dan is het door gebrek aan beter door de islam. Kortom, de islam is gewoon een godsdienst als een andere. Allez, maar dat is op zich genoeg om het te bestrijden.
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
DIREKT VERHUIZEN NAAR JE LAND VAN HERKOMST. ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Ik heb het grootste probleem met de mensen die durven beweren dat de problemen met de islam de schuld van het westen zijn. Ik stoor me mateloos aan de mensen die steeds herhalen dat het westen het zelf gezocht hebben en niet tolerant zijn. Met deze commentaren hebben we nog steeds geen oplossing. Voor elke bom op het westen mogen er 50.000 islamieten terug naar de heimat en sturen we 5.000 groenlinkse, solidaire boomknuffelaars mee, ze mogen ze hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vooral het dogma dat dit alles niet in vraag mag gesteld worden , ! de koraan bevat immers de absolute waarheid, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan er neit omheen dat het westen daar in het midden-oosten grotendeels voor verantwoordelijk is. De protectoraten in het midden-oosten werden eerst uitgebuit door de fransen en britten, waarna da de onafhankelijkheid die landen grotendeels in handen zijn gekomen van de olie-concerns. Om nog maar te zwijgen van de bemoeizucht die de VS heeft tegenover die landen... Dan moet je achteraf natuurlijk niet komen klagen als je problemen krijgt.
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() Ze benaderen nog het meeste het Christendom van de middeleeuwen. Een godsdients die als absoluut dogma de vrouw als minderwaardig wezen beschouwt is een barbaarse godsdienst die in de middeleeuwen thuishoort maar niet in de 21ste eeuw.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Geertje : 28 september 2005 om 09:34. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er valt iets voor te zeggen: 1. Op de WC bril zitten is vies omdat ditt idd een broeinest van bacteries is. 2. Je gat afvegen met de hand, na eerst met een forse straal water je gat gereinigd te hebben, is inderdaad hygiënischer. Denk er eens over na, wij kuisen ons gat af met papier, wat veel slechter reinigt dan rechtstreeks met een straal water en de hand, die je daarna ook nog eens wast. Believe me, de gemiddelde moslim is tien keer meer op hygiëne gesteld dan wij...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 september 2005 om 10:02. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() @Mustapha
Geen vieze honden in onze huizen, we doen thuis onze schoenen uit, geen onrein varkensvlees, geen stinkend bier. Niks van al deze smeerbakkerij. En een zeer groot punt nog, wij jongens zijn besneden! Nederlanders zijn niet eens besneden, alleen om die reden al hebben ze geen recht van spreken. ________ Maar wel rituele slachtingen (ik praat hier allen over dieren), wat ook niet zo kosher is, en wel eerder streif. Stinkt kamelen -melk dan niet? Coca-cola? Spreek je soms met je eikel? Nu ja, elk zijn gangetje, zolang je het maar de anderen niet te lastig maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het nawassen van de aars is hygiënisch optimaal, linnen-vriendelijk, en bevordert het zit-en wandelcomfort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb je in Istanbul geen gaybars gezien? Heb je niemand zien pinten tijdens de oproep tot gebed? Hoeveel gesluierde vrouwen heb je daar gezien? Weet je hoe groot Istanbul is? Ps, als je een Oost-Europeaan bent, raad ik je af om nog naar Turkije te gaan. De 'Russen' zijn daar niet welkom en zeker niet in Antalya. My 50 dollars. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
![]() Kunde gulle astemblief weer op het oorspronkelijke thema van deze discussie terugkomen, namelijk het al dan niet problemen hebben met de Islam in plaats van uw tijd te verdoen met discussies over gat-vegen-gedrag?[edit]
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 september 2005 om 12:46. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Besnijdenis is het onnodig operatief verwijderen van een deel van een menselijk orgaan. Volgens mijn woordenboek staat dat gelijk aan verminking, gelijkaardig aan het wegknippen van uw oogleden. Het verschil in hygiëne is ook een fabeltje. Gelukkig kan u nog geholpen worden : kijk maar eens hier Een uittreksel : Citaat:
Citaat:
Ik weet hoe groot Istanbul is, dank je. En ik weet dat het merendeel van de inwoners turken zijn, die eenzelfde culturele background hebben. Ik heb daar vrij veel gesluierde vrouwen gezien, zelfs betogingen van -gesluierde- studentes voor het recht op het dragen van de sluier op school/universiteit. Ik weet dat lang niet alle turken even consequent zijn in hun geloof. Dat is net zoals bij de belgen hier. Hoeveel eten er nog geen vlees op vrijdag? En dat de oost-europeanen niet welkom zijn in turkije is een grapje neem ik aan. Ik heb zelden zo een uitgebreide selectie ukraiense en russische hoertjes gezien als in de clubs op Taksim en Turks-cyprus. De volledige russische maffia gaat elk jaar trouwens uitgebreid op verlof naar turkije of cyprus. Hun roebels zijn daar zeer welkom. Maak mij dus maar geen blaasjes wijs.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 28 september 2005 om 13:30. |
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tekst van Kaatd is in elk geval op zich al heel verdienstelijk - discussie of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Parcival:
De volledige russische maffia gaat elk jaar trouwens uitgebreid op verlof naar turkije of cyprus. Hun roebels zijn daar zeer welkom. Maak mij dus maar geen blaasjes wijs. ____________ Overal welkom, de maffia. Voordeel van de globalisering. |
![]() |
![]() |