Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Dat de minder-valide zijn uitkering verloor, is 100% terecht
ja 8 26,67%
neen 17 56,67%
neen, vreemdelingen zijn altijd grotere sukkelaars 2 6,67%
geen mening 4 13,33%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2005, 15:23   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Wat houdt u tegen om hetzelfde te doen?
Die vraag heb ik mij regelmatig gesteld, maar ik heb een andere oplossing gevonden, ik betaal niet langer voor jullie door en door corrupte systeem.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 15:27   #22
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Die vraag heb ik mij regelmatig gesteld, maar ik heb een andere oplossing gevonden, ik betaal niet langer voor jullie door en door corrupte systeem.
Wie A zegt, zegt liefst ook B als je serieus wil genomen worden.

Vertel meer !
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 15:30   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik begin stillaan te geloven dat profiteur en vreemdeling voor u hetzelfde is en dat van zodra iemand een blank velleke heeft en Nederlands spreekt hij niet meer verkeerd kan doen per defenitie het slachtoffer is van al die buitenlanders die in ons land binnenkomen. Het voorbeeld die u aanhaalt is overigens volkomen onzin.

Nee,

Blanken die van een trapke sukkelen, en dan voor de rest van hun leven doen of ze 't in hune rug hebben, lust ik ook rauw.

Het voorbeeld dat ik aanhaal, is inderdaad, ietwat gekleurd, maar het is om u het verschil effe duidelijk te maken. Hij zal misschien nie uit de vlieger donderen, maar misschien van een trapke, ofwel in het kader van familie hereniging, bomma met rolstoel en al laten overkomen.

Kan de gewone arbaaaider dan ook weer voor opdraaien. Dat is wat ik zo smerig aan dat systeem vindt. Het is gewoon te makkelijk voor diegene die nooit bijgedragen hebben, of zogezegd niks hebben.

Voor die die het dan eens nodig hebben, en heel hun leven afgedragen hebben, die moeten van alles verzinnen om te bewijzen dat ze wel degelijk invalied zijn, en dat meer dan 1 keer, (en dat heb ik uit de eerste hand van iemand die zo telkens weer met zijn dosierke kan lopen om nog maar simpel een kaart te krijgen om te mogen parkeren op een gehandicapten plaats. ) en die mens heeft het nu echt vandoen, daar moete zelf genen doktoor voor zijn om dat te zien.
Oud 28 september 2005, 15:31   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever

Vertel meer !
Buitenland hé, ... den belgische staat kan mijne rug op.
Oud 28 september 2005, 15:40   #25
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Twee dingen bij elkaar gooien die niets met elkaar te maken hebben is een sterk punt van sommigen. Maar bon omdat ge een BV zijt mag je je alles permiteren in Vlaanderen. Het volstaat om iets te zeggen over vreemdelingen en het is ok. Sociale fraude is ok, want ik ben een BV.
Dat was een impulsieve reactie en zal hij er in al zijn frustratie hebben uitgefloept. Let op mijn woorden, hij zal dit snel relativeren. Herremans zal niet het risico willen lopen om daar en bepaalde partij 'politiek gerecupereerd' te worden.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 15:45   #26
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Hier zie je de url's waar je info kan vinden over tegemeotkomingen aan personen
met een handicap ( - die hoeft niet louter fysisch te zijn, kan ook psychisch
zijn... begrijp je )

Dit systeem is volop gekend bij de vreemdelingen, uit beroepservaring weet ik dat alle autochtonen volop worden afgewezen , worden beledigd op de medische
onderzoeken en de allochtonen het in de schoot krijgen geworpen....
Integratietegemoetkomingen krijg je bovenop de RIZIV-uitkering, het stempelgeld, .... dus reken maar eens uit , er zijn vijf categorieen, naargelang het aantal punten dat je scoort....

het hoofd van de Dienst is : madam Gisèle Mandaila

Waalse politica en vreemdeling - partij : racistisch FDF

http://www.fdf.be/article.php3?id_article=407
website

http://socialsecurity.fgov.be/handicap/index.htm

bedragen en cat. :

http://socialsecurity.fgov.be/handic..._010805_nl.pdf

hoe bekomen met goed doktoor :

http://socialsecurity.fgov.be/handic.../nl/IVT-IT.pdf

Hoe is het zover kunnen komen ?

België Barst !

Vlaanderen zijn eigen bevoegdheden !
Is ze Waals dan is ze dus Belg en dus geen vreemdeling. Is ze vreemdeling, dan is ze dus niet Waals. Of heb je het gewoon op haar huidskleur waaruit blijkt dat ze van vreemde origine is ?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jampie on 28-09-2005 at 16:45
Reason:
--------------------------------

Citaat:
zijn... begrijp je )

Dit systeem is volop gekend bij de vreemdelingen, uit beroepservaring weet ik dat alle autochtonen volop worden afgewezen , worden beledigd op de medische
Integratietegemoetkomingen krijg je bovenop de RIZIV-uitkering, het stempelgeld, .... dus reken maar eens uit , er zijn vijf categorieen, naargelang het aantal punten dat je scoort....

website

bedragen en cat. :

België Barst !

Is ze Waals dan is ze dus Belg en dus geen vreemdeling. Is ze vreemdeling, dan is ze dus niet Waals. Of heb je het gewoon op haar huidskleur waaruit blijkt dat ze van vreemde origine is ?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
zijn... begrijp je )

website

bedragen en cat. :

België Barst !

Is ze Waals dan is ze dus Belg en dus geen vreemdeling. Is ze vreemdeling, dan is ze dus niet Waals. Of heb je het gewoon op haar huidskleur waaruit blijkt dat ze van vreemde origine is ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jampie : 28 september 2005 om 15:45.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 15:51   #27
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat was een impulsieve reactie en zal hij er in al zijn frustratie hebben uitgefloept. Let op mijn woorden, hij zal dit snel relativeren. Herremans zal niet het risico willen lopen om daar en bepaalde partij 'politiek gerecupereerd' te worden.

u bedoelt dat hij zelf op een lijst van de VLD is gaan staan... bwah t'is maar hoe je het bekijkt zeker. eigenlijk is herreamns dan best ook wel hypocriet. liberaal als het hem uitkomt... eigen volk eerst als men hem aanpakt. maar ja zo zijn de meesten niet waar verwilghen en co. Al wou de cdenv gewoon een wederdienst achter de schermen. Nieuwe politieke cultuur...
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 15:55   #28
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Er is niks nieuws onder de zon... In een mooie term noemt dat "positieve discriminatie". Ik heb er echter nog steeds geen woorden voor...
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 16:13   #29
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar? Duitsland? Of toch liever Thailand, daar zitten ook veel Duitse sekstoeristen....
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 17:13   #30
Big_daddy
Gouverneur

Big_daddy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[size=5]"Als gehandicapte mag je eigenlijk niets doen" [/size]wo 28/09/05
- Marc Herremans zit in nauwe schoentjes. Volgens het Riziv krijgt de rolstoeltriatleet onterecht een maandelijkse uitkering van 600 euro. Die is Herremans nu kwijt en bovendien moet hij bijna 15.000 euro aan uitkeringsgeld tergubetalen. "Ik ben hier kapot van."

Het Riziv (Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering) begon in april een onderzoek naar de inkomsten van Herremans. Hij werd in augustus op het matje geroepen en krijgt nu de rekening gepresenteerd.(foto Belga)Het Riziv vindt dat Herremans toelating had moeten vragen voor bepaalde activiteiten. Zo geeft hij soms voordrachten. Herremans zelf is verontwaardigd.

"Kan dit toeval zijn ? Ze willen me treffen vlak voor de Ironman in Hawaï", zegt hij in Gazet van Antwerpen. "Volgens de regels van het Riziv mag je als gehandicapte eigenlijk niks anders doen dan in je zetel zitten."

[size=4]"Jarenlang heb ik als goede burger bijdragen betaald. Nu ik het nodig heb, pakken ze mij dat af. Anderzijds komen mensen ons land binnen die nog nooit een cent betaalden, maar wel zomaar steun krijgen."[/size]

Herremans blijft niet bij de pakken zitten, want hij gaat in beroep. Hij wil zijn maandelijkse uitkering terug en de 14.597 euro niet ophoesten. "Ik hoop dat ik niet hoef te betalen, maar ik heb gelukkig wat gespaard."

Inspanningen worden beloond , nietwaar

Zeg eens Sale Flamand ( SF ) wat heeft jouw "bijdrage" met allochtonen te maken ... ?

De grootste profiteurs zijn nog steeds les Flamands, met het oprakelen van versleten koeien uit de sloot ( cfr. Irma Laplasse ).

De grootste profiteurs zijn altijd les Flamands geweest ; uit angst voor het communisme pompten de amerikanen Marchalhulp in het achterlijke Vlaanderenland. Bovendien vestigden zich hier teveel multinationals. En bovenal ....Kongo werd leeg geplunderd. [size=7]Dief [/size]!
Vl'ààààànderenvan slagveld tot reservaat . Watte?? Vloms nomdedom!I don't love it, I won't leave it. I hate it, and I shit on it. "Is dat cultureel genoeg voor u ...?"Vlaanderen ; 0 jaar ......http://www.verzet.org http://www.ffrf.org/quiz/
Big_daddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 18:07   #31
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Quote pelgrimforever Wat een hilarische topic.

Als een gehandicapte een uitkering krijgt omdat em werkonbekwaam is,
en toch gaat werken, mja ....

Als ik als werkzoekende een uitkering krijg en in het zwart ga werken ...

Iedereen is gelijk voor de wet, niet ?

Wat die vreemdelingen hier worden bijgesleurd is echt wel een van de
onnozelste redeneringen van de afgelopen maanden.

Citaat:

Vertel meer !
sorry hoor omdat we een mening hebben???
Wie heeft van u God gemaakt???
Een handicap is er of is er niet en daarmee uit!
Ik ken zelfs een mevrouw die blind is en haar handicaptoelage voor een groot deel moest afgeven omdat ze ging trouwen!is men dan ineens niet meer gehandicapt??
En er gaat +/-560 miljoen naar steun voor illegalen en vreemdelingen per jaar,is een gehandicapte daar dan de dupe van??
Gebruik u verstand eens jongen,het is niet omdat men u een paar keer opgehemeld heeft op het forum dat u mag denken dat je alles weet!
Je bent me trouwens kwaad aan het maken,ik heb nl.zelf een invalide zoon die daar ook niet om gevraagt heeft "hufter".[edit]
[size=1]After edit by BitterSweet on 28-09-2005 at 19:15
Reason:

Quote pelgrimforever Wat een hilarische topic.

Citaat:

Vertel meer !
Ik ken zelfs een mevrouw die blind is en haar handicaptoelage voor een groot deel moest afgeven omdat ze ging trouwen!is men dan ineens niet meer gehandicapt??
En er gaat +/-560 miljoen naar steun voor illegalen en vreemdelingen per jaar,is een gehandicapte daar dan de dupe van??
Gebruik u verstand eens jongen,het is niet omdat men u een paar keer opgehemeld heeft op het forum dat u mag denken dat je alles weet!
Je bent me trouwens kwaad aan het maken,ik heb nl.zelf een invalide zoon die daar ook niet om gevraagt heeft "hufter".[/size]

[size=1]After edit by BitterSweet on 28-09-2005 at 19:15
Reason:

Quote pelgrim Wat een hilarische topic.

Citaat:

Vertel meer !
Je bent me trouwens kwaad aan het maken,ik heb nl.zelf een invalide zoon die daar ook niet om gevraagt heeft "hufter".[/size]

[size=1]After edit by BitterSweet on 28-09-2005 at 19:12
Reason:

Wat een hilarische topic.

Citaat:

Vertel meer !

Citaat:

Vertel meer !
[/edit]

Laatst gewijzigd door BitterSweet : 28 september 2005 om 18:15.
BitterSweet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 18:16   #32
Sofietje
Banneling

Sofietje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet
idd. de Prijs Der Liefde noemen ze dat dan, koppels die gaan samenwonen of trouwen wordt gestrafd.
De partner moet boeten voor de handicaps van de partners , volledig opdraaien
voor de kosten, uitzondering zijn weer de vreemdelingen en holebi's , die worden gespaard, kortom vrijgesteld. De wetten zitten hier raar inéén.

Ken vreemdelingen die erkend zijn en via een linkse huisdokter en een corrupte psychiater meer dan 1.000 euro per maand opstrijken van de Dienst Gehandicapten.
Niets van fysieke handicaps, enkel wat niet te bewijzen psychise handicaps
met volgende omschrijving ;

sociale fobie
borderline stoornis
chronische aanpassingsstoornis
schizofrenie
(- meestal met een neuro-psychologisch onderzoek waar je je best zo dwaas
of een kieken toont en een iq score haalt van rond de 55 )
GAD-disorder
schizoaffectieve stoornissen

uit ervaring weet ik gewoon dat het gewoon de werkelijk is en je zou raar opkijken hoe de boel opgelicht wordt en ook met steun van linkse socialistische advocaten die de vakbond of mutualiteit ter beschikking stelt,
maar klop niet aan als je Vlaming bent , je zal gauw vliegen....
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2005, 18:44   #33
PelgrimForever
Europees Commissaris

PelgrimForever's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PelgrimForever
Standaard

Citaat:
Jaja, achterlijk zijn we niet he,
maar WAAR is het dan zoveel beter ?
Thai bedreigt mij fysiek
Vlaams belangers dwepen met Hitler
PelgrimForever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:32   #34
kaatd
Banneling

Standaard

Vreemd dat dezelfde mensen die hier op dit forum altijd fulmineren tegen uitkeringstrekkers die frauderen nu de bescherming opnemen van een gehandicapte die zijn uitkering combineert met andere inkomsten zonder dat aan het riziv bekend te maken. Het lijkt me een typisch voorbeeld van wat jullie altijd 'fraude' noemen en nu het om een BV gaat, nemen jullie zijn verdediging op. Ik noem dat 'twee maten, twee gewichten'. Daar bestaat maar één woord voor: hypocriet.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:35   #35
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lof der Zotheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Waar? Duitsland? Of toch liever Thailand, daar zitten ook veel Duitse sekstoeristen....
Nee, de Kaaiman - eilanden.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:51   #36
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik begin stillaan te geloven dat profiteur en vreemdeling voor u hetzelfde is en dat van zodra iemand een blank velleke heeft en Nederlands spreekt hij niet meer verkeerd kan doen per defenitie het slachtoffer is van al die buitenlanders die in ons land binnenkomen. Het voorbeeld die u aanhaalt is overigens volkomen onzin.
Is uiteraard niet hetzelfde. Maar het overgrote gedeelte van de asielzoekers (of ze nu blank, bruin of zwart zijn, zal er al weinig toe doen) kan men toch moeilijk anders dan profiteurs noemen.
Wel eigenaardig is dat de vreemdelingen die naar hier komen om te werken (Polen, Indiers) in de gesubsidieerde media veel meer negatieve commentaar krijgen dan de "profiteurs".
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 10:52   #37
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaatd
Vreemd dat dezelfde mensen die hier op dit forum altijd fulmineren tegen uitkeringstrekkers die frauderen nu de bescherming opnemen van een gehandicapte die zijn uitkering combineert met andere inkomsten zonder dat aan het riziv bekend te maken. Het lijkt me een typisch voorbeeld van wat jullie altijd 'fraude' noemen en nu het om een BV gaat, nemen jullie zijn verdediging op. Ik noem dat 'twee maten, twee gewichten'. Daar bestaat maar één woord voor: hypocriet.
MIsschien. De vraag is alleen hoe hard men de andere profiteurs aanpakt.
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 11:25   #38
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
[size=5]"Als gehandicapte mag je eigenlijk niets doen" [/size]wo 28/09/05
- Marc Herremans zit in nauwe schoentjes. Volgens het Riziv krijgt de rolstoeltriatleet onterecht een maandelijkse uitkering van 600 euro. Die is Herremans nu kwijt en bovendien moet hij bijna 15.000 euro aan uitkeringsgeld tergubetalen. "Ik ben hier kapot van."

Het Riziv (Rijksinstituut voor ziekte- en invaliditeitsverzekering) begon in april een onderzoek naar de inkomsten van Herremans. Hij werd in augustus op het matje geroepen en krijgt nu de rekening gepresenteerd.(foto Belga)Het Riziv vindt dat Herremans toelating had moeten vragen voor bepaalde activiteiten. Zo geeft hij soms voordrachten. Herremans zelf is verontwaardigd.

"Kan dit toeval zijn ? Ze willen me treffen vlak voor de Ironman in Hawaï", zegt hij in Gazet van Antwerpen. "Volgens de regels van het Riziv mag je als gehandicapte eigenlijk niks anders doen dan in je zetel zitten."

[size=4]"Jarenlang heb ik als goede burger bijdragen betaald. Nu ik het nodig heb, pakken ze mij dat af. Anderzijds komen mensen ons land binnen die nog nooit een cent betaalden, maar wel zomaar steun krijgen."[/size]

Herremans blijft niet bij de pakken zitten, want hij gaat in beroep. Hij wil zijn maandelijkse uitkering terug en de 14.597 euro niet ophoesten. "Ik hoop dat ik niet hoef te betalen, maar ik heb gelukkig wat gespaard."

Inspanningen worden beloond , nietwaar
hij is niet de enige die zijn uitkering verliest!!

maar ja omdat het Herremans is staat dat natuurlijk weer in grote letters in de gazet

ik denk dat er nog veel mensen hun uitkeringen verloren zijn door dat ze begonne zijn met werken of zo
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 11:45   #39
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Sofietje, ik vind je best wel grappig!

doe zo verder
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2005, 12:29   #40
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big_daddy
Zeg eens Sale Flamand ( SF ) wat heeft jouw "bijdrage" met allochtonen te maken ... ?

De grootste profiteurs zijn nog steeds les Flamands, met het oprakelen van versleten koeien uit de sloot ( cfr. Irma Laplasse ).

De grootste profiteurs zijn altijd les Flamands geweest ; uit angst voor het communisme pompten de amerikanen Marchalhulp in het achterlijke Vlaanderenland. Bovendien vestigden zich hier teveel multinationals. En bovenal ....Kongo werd leeg geplunderd. [size=7]Dief [/size]!
zeg loser, zonder Vlaams geld was jouw strontregio even achterlijk als Congo;
Wat er in Congo gebeurd is, is vooral te danken aan de Saksen-Coburgs...

En ja, als bijdrage betaler mag Herremans zich gerust vragen stellen bij het profitariaat, wat dankzij linkse volksverraders met horden jaarlijks binnenstroomt, deze hordes hebben nooit iets bijgedragen en zullen dat ook nooit doen!!!

Dat riziv dit maar eens onder handen neemt![edit]
[size=1]After edit by Mosasaurus on 29-09-2005 at 13:30
Reason:

Citaat:

zeg loser, zonder Vlaams geld was jouw strontregio even achterlijk als Congo;

En ja, als bijdrage betaler mag Herremans zich gerust vragen stellen bij het profitariaat, wat dankzij linkse volksverraders met horden jaarlijks binnenstroomt, deze hordes hebben nooit iets bijgedragen en zullen dat ook nooit doen!!!

Dat riziv dit maar eens onder handen neemt![/size]

Citaat:

zeg loser, zonder Vlaams geld was jouw strontregio even achterlijk dan Congo;

Dat riziv dit maar eens onder handen neemt![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mosasaurus : 29 september 2005 om 12:30.
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be