![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Tom De Moor wrote:
> Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. Dumaguete! TKJ |
![]() |
#22 |
|
![]() "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... >> Tom -bezig met 1000 en 1 dingen - De Moor > > Met sprookjes dus... > En met bedreigingen. > Bij wijze van uitzondering: auntie of uncle krijgt binnenkort nieuws. We > komen naar haar/ hem toe. > Mijn antwoord aan deze klunz: Time and place - we'll be there. a. |
![]() |
#23 |
|
![]() In article <[email protected]. com>,
[email protected] says... > Tom De Moor wrote: > > > Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. > > Dumaguete! > > TKJ > > Jamais entendu de ce bled mais accepté avec 100% des voix. TDM |
![]() |
#24 |
|
![]() "auntie" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > >> Tom -bezig met 1000 en 1 dingen - De Moor > > > > Met sprookjes dus... > > > > En met bedreigingen. > > Bij wijze van uitzondering: auntie of uncle krijgt binnenkort nieuws. We > > komen naar haar/ hem toe. > > > > Mijn antwoord aan deze klunz: Time and place - we'll be there. > a. Ai! Dan heb ik slecht nieuws voor jou! Tom Domoor op 21/6/05 :"Ik ben niet zo: voor ik aanval, ga ik de vijand wegen. Eens gewikt en gewogen val ik aan, zonder retenu, onverwacht en op zijn zwakste plek of waar hij het meest en hardst gaat afzien, de vuilste truccen eerst en indien beschikbaar met minstens twee keer meer geweld als nodig. Tot heden zelden gevochten maar die keren dat het gebeurde, mocht ik mij later bij de politie-commissaris gaan verantwoorden. One wonders why." Dus opgepast nonkel! En als je hem ziet, vraag dan wat meer uitleg over die 'truccen'. Ik denk dat het een soort kauwgom is, maar zeker ben ik niet. |
![]() |
#25 |
|
![]() Tante's kroonjuwelen wrote:
> Tom De Moor wrote: > > >>Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. > > > Dumaguete! Gij hebt uw kans gehad, gij! -- Karel "de Jazz" Jansens "Those of us who fail history, are doomed to repeat it in summer school." (Buffy Summers) |
![]() |
#26 |
|
![]() "De Vermetele" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Ai! Dan heb ik slecht nieuws voor jou! > Tom Domoor op 21/6/05 :"Ik ben niet zo: voor ik aanval, ga ik de vijand > wegen. Eens gewikt en gewogen val ik aan, zonder retenu, onverwacht en op > zijn zwakste plek of waar hij het meest en hardst gaat afzien, de vuilste > truccen eerst en indien beschikbaar met minstens twee keer meer geweld als > nodig. Tot heden zelden gevochten maar die keren dat het gebeurde, mocht > ik > mij later bij de politie-commissaris gaan verantwoorden. One wonders why." > Dus opgepast nonkel! En als je hem ziet, vraag dan wat meer uitleg over > die > 'truccen'. Ik denk dat het een soort kauwgom is, maar zeker ben ik niet. > Ik denk niet dat Tommy nog in staat zal zijn om zijn 'truccen' uit te leggen. Nadat mijn Mechelaar met deze zichzelf ietwat (understatement) overschattende jongen afgerekend heeft. a. |
![]() |
#27 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message
> > De wereld is om zeep, > er gebeuren rare dingen rondom mij > helemaal om zeep, > het Einde kan niet ver meer zijn. > Je muzikale referenties zijn minabel. Jij een Dire Straits-fan? Mark Knopfler heeft niks te maken hebben met Urbain Servranckx-klunzen. a. |
![]() |
#28 |
|
![]() auntie wrote:
> "Tom De Moor" <[email protected]> wrote in message > >>De wereld is om zeep, >>er gebeuren rare dingen rondom mij >>helemaal om zeep, >>het Einde kan niet ver meer zijn. >> > > > Je muzikale referenties zijn minabel. > Jij een Dire Straits-fan? > Mark Knopfler heeft niks te maken hebben met Urbain Servranckx-klunzen. "Mols Bloes" zal u wel niks zeggen, zekers? -- Karel "de Jazz" Jansens "Those of us who fail history, are doomed to repeat it in summer school." (Buffy Summers) |
![]() |
#29 |
|
![]() In article <[email protected]>, "Karel \"de Jazz\" Jansens"
<[email protected]> says... > > > Als we dat nu eens organiseren in het buitenland: Ankh-Morpork bv lijkt OK. > > Ja jong, ge /weet/ toch dat dat maar verhaalkes zijn van Terry, Ja? :) > > > "That rumour spread through the city like wildfire (which had quite often spread through Ankh-Morpork since its citizens had learned the words `fire insurance'). " Van dat verhaaltjes: daar is discussie over: Politie die enkel dieven aanhoudt die het lidgeld aan hun Gilde niet betaalden enzo. Soms wordt de Wacht betaald. Daily reality for me. Just 175 Ankh-Morpork Dollars moeten dokken wegens de Wacht voorbij te rijden met mijn ossenwagen aan 40 knopen in de plek van aan de voorgeschreven 25 :( Geen discussie : gewoon dokken. Torba of een deugddoende matrak op uw wezen. Tom - Terry is King! - De Moor |