![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had alvast geen last van hen. Vaak leuk.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Enid ook al...
Foxtrot Uniform Charlie Kilo zou ik zo zeggen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Heel vreemd.
Een ijskoude rilling spietste zich zojuist doorheen mijn ruggemerg, het lijkt wel of de vlees geworden verdorvenheid hier in de buurt is ! Enid als gedecapiteerd slachtschaapje ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Hoe dan ook, ik vind het erg laag dat iemand die gebanned is of iemand die het met een banning van een andere poster niet eens is, herreist of zich als poster vermomt onder de nick "dood aan jeroen".
Ik denk niet dat ik als moderator/admin. dit zou laten gebeuren. Er zijn grenzen inzake fatsoenlijkheid en respect ! Zeveren is leuk, maar zielig kankeren doe je best waar je er anderen niet mee stoort. Erg laag hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de administrators iemand bannen, is het het minimum dat er bij "Suggesties & Meningen" wat uitleg wordt gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vind toch niet dat hij moet geband worden (alhoewel dergelijke praktijken zouden moeten vermeden worden)... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() It doesn't take a rocket scientist to figure out that this forum isn't "100% onafhankelijk".
Dus een vraagje aan de "enkele tientallen medewerkers die dagelijks instaan voor de inhoudelijke, technische en interactieve uitbouw van de site.": waroom word Enid geband? Met enkele tientallen medewerkers op deze site is toch zeker 1 kerel om een antwoord te geven?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forummers,
Wij als moderators hebben er geen enkel belang bij om mensen te bannen van het forum. Integendeel, hoe meer posters hoe liever. Wanneer dit toch gebeurt, dan hebben wij daar onze redenen voor. Waarom wordt iemand geband? Meestal om redenen van wettelijke aard. Ook iemand die voor overlast zorgt, en waarover veel klachten i.v.m. schelden en andere overtredingen van het forumreglement binnenlopen, wordt na verwittiging geband voor meerdere dagen, en nadien soms voorgoed. Het spreekt vanzelf dat ook het hacken en misbruiken van mod-accounts een goeie reden is om iemand voorgoed van het forum te verwijderen, onafgezien van zijn postings als gewoon forumdeelnemer. Wanneer iemand na ban opnieuw onder een nieuwe dubbelnick komt posten, dan wordt bij ontdekking (via IP) ook die nick geband. Zo een ban kan vreemd lijken wanneer jullie enkel postings evalueren, maar jullie mogen erop betrouwen: banning gebeurt enkel om serieuze redenen. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() En wat met publieke computers (in cyberkaffees bijvoorbeeld)? Dan heb je toch écht verschillende personen die dezelfde IP gebruiken?
Heer, laat het Prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande; Maak dat uit d’oude bron nieuw leven nogmaals vloeit, schenk ons de taaie kracht om fier, vol vroom vertrouwen, Met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen, tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Bovendien geven niet alle Internetproviders in Belgie een vaste IP. Telenet(waar ik bij zit) bv. niet.
Ik weet niet hoe groot de kans is, maar het volgens mij is er wel een kleine, maar reële kans iemand per toeval het IP, via telenet, van een geband lid toegewezen krijgt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 2 oktober 2005 om 07:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook al is je IP dynamisch, toch krijg je zeer regelmatig dezelfde toegewezen. De moderators zullen niet over 1 nacht ijs gegaan zijn, daarom ook waarschijnlijk dat Enid hier gelange tijd heeft mogen posten zonder ban. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Op basis hiervan kan men volgens mij al heus wel afleiden wie er uit de ban-graf is teruggekomen. Of een kwaadwillig gebruiker moest al echt bijhouden met welk ip hij wat gepost heeft, gaan gebruik maken van bibliotheken, publieke internetservices, proxy-servers, endergerlijke, maar heuh.... als je daar je tijd in gaat steken om te kunnen posten op een forum als dit, you're a freak
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Lijkt me quasi onmogelijk, maar hoe goed ken je je buurjongen éh ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Enid Geregistreerd IP adres per gemaakte post 192.168.215.032 168.133.15.15 //een uitschieter, bij nachecken een public proxy 192.168.215.128 194.12.120.95 192.168.215.122 192.168.215.122 194.12.120.108 192.168.215.130 192.168.215.122 192.168.215.168 Raven Geregistreerde IP adres per gemaakte post 162.155.252.125 162.155.175.100 162.155.175.100 162.155.175.100 Musketo Geregistreerde IP adres per gemaakte post 192.168.215.015 192.168.215.122 194.12.120.103 194.12.120.103 192.168.215.70 168.133.15.15 //zelfde uitschieter als bij enid, hebben dezelfde public proxy gebruikt t'is niet moeilijk de dubbelnick eruit te halen
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, op die manier volg ik je redenering. Maar sinds wanneer worden private space IP's gerouteerd?
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Gouverneur
|
![]() Uh Raven, Enid was La_Principessa hoor. Musketo mocht af en toe een keer La_principessa's account gebruiken.
Maar hoe kom jij überhaupt aan die IP's?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Smurfje : 3 oktober 2005 om 20:13. |
||
![]() |
![]() |