![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Als ik nu een topic ZOU openen met de topic.... De ramadan komt eraan ze worden weer helemaal gek..... dan zouden de blauwe kaartjes weeral eens rond de oren vliegen. Dit legt het anti Vlaams racisme bloot van Piano.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de honderdduizendste keer: 11 juli is geen herdenking maar een feestdag! Die feestdag is gebaseerd op de [size=7]symbolische[/size] datum 11 juli 1302. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Ik wacht weer op al uw leugen piano, maar niet kwaad zijn als ge u weer belachelijk maakt hé, dan moet ge weer gaan bleiten bij de moderators.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Piano, waar is de tijd dat je fier was dat het 11 JULI was ?????? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() He he
![]() Ik ben nog niet eens begonnen en het zit er al volop tegen. Nog even geduld jongens meiskes, de pret komt er weldra aan ![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgen, Vlamingen! Viert feest op 11 juli!
Viert feest voor onze Natie, en het Nederlandstalige deel ervan! Leve de Vlaamse Gemeenschap! Leve België! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
WEG MET DIE PATSTAAT DE BELGISCHE STAAT VLAANDEREN IS ALLES WAT ER BESTAAT |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() "Ze worden allemaal gek!"...
Zo een vaart zal het wel niet lopen. Volgens de Heer ex-mini-ster Albert Anciaux ligt maar 3 (drie) % van de Vlamingen daarvan wakker!
![]() |
#33 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is opmerkelijk, zelfs ziekelijk Piano, hoe jij tekeer gaat tegen alles wat met Vlaanderen te maken heeft.
Ik begrijp echt niet meer hoe een zelfverklaarde intellectueel als jij enerzijds storm loopt voor Georgïe, er zelfs een volledige website aan wijdt, en anderzijds onophoudelijk je eigen volk,cultuur en alle raakvlakken ridiculiseert en verdacht maakt. De westerse couscous-eter die biefstuk-friet en gentse waterzooi veracht omdat dit strookt met de multicul. Mag Vlaanderen geen feestdag hebben en de rest van de wereld wel omdat het VB vlaamse klemtonen legt? Jij bent zo het type dat voor criminaliteit pleit omdat je tegenstander er tegen is, analoog aan het gedrag van kleuters die door hun ouders een verbod worden opgelegd. Is het een vorm van onvolwassen, neurotisch éénzijdig gedrag na een mentale reversie? (Cfr. de apostel Paulus) Is het dwangdenken, uitgaande van een wereldbeeld dat enkel uit 'wit' en 'zwart' bestaat? Des te erger voor jou is je hautaine, betweterige houding die goed te illustreren is adh van het feit dat je jezelf graag citeert, anderen van intellectuele armoede te beschuldigen en steeds weer elk onderwerp op de 'vijand',........ het Vlaams Blok te projecteren. Trekjes die bij elke dictator te vinden zijn. Of bij Baas Gansendonck, een product van die verfoeilijke vlaamse literatuur. Als er iemand is de Vlamingen in een slecht daglicht stelt ben jij het wel, niet door wat je zegt over je eigen medemensen en hun leefwereld maar door jouw ziekelijk gedrag en je verwaande houding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() mag ik een vraag stellen aan ThePiano: wat is de nationale feestdag van de Georgiers ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |