![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo heb ik er toevallig 2 (uit Italie: 30 EUR het stuk) eentje voor in de auto en eentje voor in mijn aktekoffertje.. Ik heb ze een naam gegeven : 'Hier dat kan je krijgen 1' en 'Hier dat kan je krijgen 2' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je vechten met een baton ? Zoniet -> tijd om les te volgen in escrima, kali. Zo kan je in stijl een hele bende in de vernieling toeken, in stijl zeg ik wel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn leraar zo per ongeluk een gebroken neus gegeven tijdens het sparren met van die trainingsbatons ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van welke regio ben je ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da is een verboden wapen ... Maar nu ik weet dak da hier kan kopen zal ik er wel eens naar uitkijken zo iets hem ik nog nie, en da kan inderdaad handig zijn. alhoewel ne stalen musketon tegen uw smoelwerk ook geen deugd doet natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit van het Pensioen Liberation Front gehoord ? da zijn ook zwaar extremisten zulle ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Pas op hoor Moso... ik zou maar niet te hoog van de toren blazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het wapens zijn, zijn ze zeker en vast illigaal, en zo zullen ze ook hoogstwaarschijnlijk bekeken worden. (zeker die in zijnen auto... ) Strikt genomen kunnen ze u zelf pakken voor verboden wapendracht als er nen bassebal stick in uwe koffer rondslingert... want die zou als wapen kunnen gebruikt worden. Ne goeie stevige steeksleutel of nen engelse sleutel, is minder verdacht, ge kunt nog altijd zeggen dat da dient om aan uwen auto te werken, als ze u daarmee tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ging vroeger trainen in Veerle. Binnenkort eens terug beginnen denk ik ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat wapen, tja ... het is wel telescopisch he, met 1 druk op een knopje heb je een geweldig wapen waarmee je met enkele slagen op niet-vitale delen ( knie; elleboog ) van iemand, een aanvaller in kwestie op andere gedachten kan brengen. In de States wordt het gebruikt door politiediensten. |
|
![]() |
![]() |