![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoel is : als je soldaten die de grens bewaken begint aan te vallen dan verdien je een kogel in uw gezicht. Niet meer of niet minder. Zo een gedrag laat al zien wie er binnenkomt.. Of ik alle negers in kampen zou willen sluiten ? lol, wishful thinking en waste of money. Dat zou ik niet willen hoor ![]() Wel zouden vreemdelingen enkel via officiele weg hun weg naar Europa kunnen vinden, zoals mijn ouders ooit gedaan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vindt dus dat alle mensen het recht hebben om zich hier te vestigen en van alle voordelen te profiteren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zij doen is het schenden van de grenzen van een soeverein land. Bovendien hebben ze grenswachten verwond En dat is niet hun onvervreembaar recht, dat ze de procedure volgen zoals iedereen dat moet doen. ik moet ook nie in Siera Leone zonder papieren van de vlieger stappen ne grenswacht in mekaar slaan en dan verwachten dat ik politiek assiel krijg. hoogstwaarschijnlijk ben ik al ergens overhoop geschoten, nog voor ik de grenswacht zelf maar in zijn ogen heb kunnen spugelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Titel: Paard van Troje :Afrikaanse migranten en nooit vertoonde agressiviteit
Realiteit: vorige week hebben 500 Afrikaners zich door de omheining gedrongen, deze week 350. Ze hebben zelfs van zich af gebeten om dit te bewerkstelligen.. So what? Alsof jij nog nooit een vrouw hebt verkracht, die vervolgens van zich afbeet.. ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |||
Banneling
|
![]() Nieuwe bestorming Afrikanen op Spaanse enclave
![]() Meer dan 100 Afrikanen hebben een nieuwe bestorming op de Spaanse enclave Melilla aan de Noord-Afrikaanse kust ondernomen. Volgens de politie lukte het een veertigtal van hen het Spaans grondgebied vanuit Marokko binnen te dringen. Het is nog niet duidelijk of bij de nieuwe bestorming grenswachters gewond raakten. Het incident deed zich voor op een plaats waar de grensafsluiting nog niet van drie naar zes meter werd verhoogd. Spanje had dinsdag aangekondigd, dat naast de verhoging van de bestaande omheining, nog een derde afrastering rond de stad zal opgetrokken worden. In de afgelopen weken probeerden Afrikanen steeds opnieuw Melilla binnen te dringen en het gebied van de Europese Unie te bereiken. het is nog maar het begin , stel u maar voor dat ze de Turken volop toelaten, WO III op weg , afschieten zoals in ze Israël doen[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 5 oktober 2005 om 09:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Probleem met die negers is dat eens ze binnen zijn kunnen ze niet gedeporteerd worden aangezien men niet weet waar ze vandaan komen etc. Daarom moet men ALLES doen om te zorgen dat ze niet binnen geraken[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 5 oktober 2005 om 09:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we de spaanse enclaves terugeven aan marokko. Het is eenvoudiger een zeegrens te bewaken dan een landgrens. Een goed idee maar dan wel op voorwaarde dat Europa het Europese deel van turkije terugkrijgt.... Lijkt mij wel een eerlijke ruil...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 5 oktober 2005 om 09:56. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil West-Europa in ruil voor Thracië, lijkt mij nog eerlijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 5 oktober 2005 om 14:18. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Men word niet racistisch geboren, de meeste mensen worden dat na slechte ervaringen met mensen van een ander ras-soort-volk of hoe ge ze ook noemen wilt.Of anders leren ze het van huisuit, dan zijn die slechte ervaringen door voorvaders opgedaan.Waarom haten Grieken en Serbiërs de Turken volgens jullie? bvb...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Turken krijgen België en de Belgen krijgen Turkije. Op enkele jaren hebben ze er hier een rotzooi van gemaakt en hebben wij het ginder prima heringericht, zodat ze spijt hebben dat ze daar zijn weggetrokken. |
|
![]() |
![]() |