![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Banneling
|
![]() Migranten dringen Melilla binnen: 135 gewonden(Belga) Bij de nieuwe poging om de Spaanse enclave Melilla binnen te dringen, zijn maandagmorgen 135 mensen gewond geraakt. Volgens de lokale autoriteiten gaven de Afrikaanse migranten blijk van een "nog nooit vertoonde agressiviteit".
De prefectuur zegt dat de Afrikanen met stenen gooiden naar gendarmes. Sommige gendarmes zouden zelfs met stenen zijn geslagen. Er raakten zeven leden van de Spaanse veiligheidsdiensten gewond. Een gendarme liep een schedeltrauma op. Op twee plaatsen haalden de migranten over een afstand van 20 meter de metalen omheining neer, ondanks het feit dat de afrastering is verhoogd tot zes meter. De prefectuur geeft niet aan met welke middelen de Spaanse veiligheidsdiensten op de nieuwe bestorming reageerden. Er waren zo'n 650 Afrikanen betrokken bij de nieuwe poging tot infiltratie van de Spaanse enclave. Zo'n 350 slaagden erin binnen te geraken. (LOR) (Belga/AG 13:24) laat ze maar binnen, nu Turkij en en dan de rest.... zal hier een proper boeltje worden, echte apen brengen nog al die miserie niet... stenen gooien , omheiningen van 20 meters lang en zes meters hoog kapot maken, mensen de kop inslaan.... goed , meneer De Gucht[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 3 oktober 2005 om 19:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hallo sofietje alles goed meid?
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat hebben enkele honderden gewelddadige Afrikaanse vluchtelingen te maken met de bevolking van Turkije?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de bewakers moeten die apen gewoon afschieten. shoot to kill.
zal RAP gedaan zijn met indringers |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kom op, kerel, ik ben jullie halfslachtige racisme echt beu. Dus zeg het nu eens wat je echt bedoelt. Kom op, gooi het er maar uit en laat je haat maar eens de vrije loop. Dit is een forum dus als ik jou was zou ik er gebruik van maken. Ik daag je uit, kerel. Zeg eens waar het op staat, of ben je hier te laf voor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 4 oktober 2005 om 06:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nen agent een schedelbasisfraktuur kloppen, ja daar zijn de linksen zelf ook bedreven in, en dat is niet zo erg hé, dat is toch maar eene van de ordetroepen zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar idd, "a wiff of greap shot" (Napoleon schint dat ooit ,in het Frans uiteraard,gezegd te hebben toen hij een revolte neersloeg in een paar uurtjes tijd),zou veel verdere ellende kunnen voorkomen .... Er wordt op gespeculeerd dat Europese grensbewakers vooral Humaan zijn,en gaan "Bewaker".......,vandaar die georganiseerde stormlopen Als dit aan onze grenzen kan,als ordediensten mogen dienen om overheen te lopen,waarom zou dan binnen de EU nog geluisterd worden naar het wettelijk gezag? Wie zal mij,burger van de EU,nog beschermen of tegenhouden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik. Ik zou die imperialistische Spaanse enclaves gewoon opdoeken. Voor de rest: Apen apen apen na, niet zo, Sofietje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
op de bus of tram bepoteld wordt door van die bruinen op billen ,wrijven met hun strontkont of hun bobbel tegen je lijf... maar daar kan jij niet van meespreken , want je bent een vent |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
op drie jaar tijd beroofd , waarbij één keer tegen de straatstenen geklopt, met plaatsing van een schouderprothese en open hoofdwonde en met blijvende invaliditeit als gevolg, daders gevat en zaak geklasseerd, waren dezelfde dag buiten... wie is ziek, ik of jij , een lafaard en verrader integreert bij de vreemden, ik niet... en nooit sucker wat betreft psychiater ; zo een linkie winkie of één die zijn poten niet kan thuis houden en met zijn spel bloot staat met een zakdoekske, linkse hersenspoeling noem ik dat zenne[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Sofietje : 4 oktober 2005 om 11:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vergeten er inderdaad steeds bij te vertellen dat er heel wat racisme bestaat onder de arabieren en zwarten zelf... Ook aziaten bekijken bepaalde volkeren minderwaardig, Maar het is het blank racisme dat telt natuurlijk al de rest is minderwaardig ! Ah eigenlijk zijn die linksen dus zelf rasisten. Mijnheer de wit, ! een nieuw doos ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bracht altijd mijn eigen snoepjes mee, en ging er ook geen schooien bij een ander, de meester roepen deed ik ook nie, ik stampte ze zelf wel tegen de grond als dat nodig was. Ik heb dus mijnheer de wit en zijn verzameling doze hoegenaamd niet nodig, maar t is maar om effe aan te tonen, dat de ergste roepers eigenlijk zelf in fout zijn. Het kapitalistisch indvidualistisch opkomen voor mezelf zit er dus al van kleinsaf ingebakken.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 4 oktober 2005 om 12:33. |
|||||
![]() |
![]() |