![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() [size=7]Mijn kat is momenteel aan het bevallen!!![/size]
![]() De linkse. Keizer, heet ze. Het gaan er drie of vier worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De bevalling heeft 8 uur geduurd, geteld van de eerste wee tot de laatstgeborene. Om 23:45 was de eerste wee er. Om 3:45 de eerstgeborene en rond 8u ergens de laatstgeborene. We veronderstellen (zijn in slaap gevallen) dat de middelste rond 6u is gekomen. De moeder en de drie kleintjes stellen het goed.
Ze zien er allemaal hetzelfde uit. Hetzelfde als de moeder. Zwart-grijs gestreept met rosse vlekjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé, proficiat aan de trotse ouders!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Katinnen zijn altijd BOM. Maar ik zal het zeker tegen haar zeggen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou me daar toch niet teveel over verheugen ze Paulus, ja weet toch wat die met kabouters en smurfen doen hé. Kijk maar naar Isra...euh sorry Asrael.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Zowel van mij als van mijn rosse kater Tsiko! ![]() [size=4]Tsiko aan de computer van thePiano, wie typt wat[/size]? ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is trouwens algemeen bekend dat intellectuele mensen sneller voor een kat als huisdier kiezen. Midas Dekkers heeft er een prachtig boek over geschreven. Zoals Staaf al aanhaalde, de meesten die voor een hond kiezen kunnen het niet hebben dat een kat zo eigenzinnig is. Indien je wil dat je kat gelukkig is, moet je haar d'r onbeperkte vrijheid geven, en dat is waar juist veel mensen die oprecht van hun huisdier houden, het zo moeilijk mee hebben. Ik heb al heel m'n leven één of meerdere poezen gehad en ik vind het zondermeer het geweldigste huisdier. Diegene die we nu hebben is echt wel een specialleke. Nooit eentje gehad die zò aanhankelijk is als de deze. Uren zou ik kunnen vertellen over wat ze allemaal doet, maar ik ga hier nu niet de melige uithangen. ![]() Als afsluiter nog een weetje wat veel katteneigenaars nog steeds over het hoofd zien. Een poes vindt het zeer onaangenaam als haar drinken op dezelfde plaats staat als haar eten. Velen komen te vertellen dat hun kat bijna niet drinkt. Wanneer je dan vraagt waar het drinken staat, zul je zien dat ze het bij het eten staan hebben. Dus, zet haar drinken op een andere plaats. Je poes zal je er dankbaar voor zijn.
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Miauw! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Volledig akkoord met Staaf en democratsteve.
Dat van dat drinken wist ik nog niet. Als ik af en toe eens kattemelk geef stoort dat blijkbaar niet als dat naast het eten staat. |
![]() |
![]() |