![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() The Americans are nowhere near Bagdad, he Patriotje?
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt u het feit dat één!!!! flamingant de vlag afpakte van vier!!! bubbers en het enigste verweer was police!! police!!! staan krijsen van uw opperbubbel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar was ik niet bij. En ik weiger mijn mensen hier in Leuven te laten beledigen door Knuppel te laten zeggen dat we de vlag streken - een manifeste leugen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Yann Er is een fout gebeurd bij het updaten (oud bestand gekopieerd naar de server) zodoende dat het betreffende bericht gewist werd. Mijn excuses daarvoor! Oorspronkelijk bericht door Hans1 Waarom zouden we ons tegenspreken? Het persbericht werd vrijdag van de site verwijderd. Ik heb het zelf gecontroleerd. Technisch gezien kan het wel zijn dat om één of andere reden die ik niet ken, een tekst op sommige schermen blijft hangen. Ik geloof dat Yann dat bedoelt. Maar ik ben maar jurist en geen informaticus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zei ik dat jullie je vlag weghaalden, Patriot? Jullie lieten ze wel zakken (strijken) zodra er één man riep geen herhaling te willen van wat op de IJzerwake plaatsgreep. Daarna heeft jullie driekleur onafgebroken op de rug van de stoelenrij vlak voor jullie gelegen. Van dat 'applaus' heb ik ook niet veel gehoord. Het was eerder een wat rumoerig twijfelgeval toen jullie je driekleur even in de hoogte staken en een sneer van Boudewijn Bouckaert kregen dat ze goed was om er jullie tranen mee te drogen. 'Toch met het rood erin' klonk het daarna van ergens in de zaal. Waarom ontkende je trouwens niet de reactie van Bouckaert? Waarom ontkende je het échte applaus niet dat ontstond toen Coveliers de dotaties van de monarchie aanhaalde die de Antwerpenaars wel eens niet meer zouden willen betalen als ze hun zelf verdiende geld ook zelf zouden mogen beheren? Waarom zei je niet dat dit ook leugens waren van Knuppel? Ik zat vanvoor en jullie vanachter. Het debat was al bezig toen B. Bouckaert ons op jullie aanwezigheid opmerkzaam maakte. Je dacht toch niet dat ik toen ging roepen van: 'hé bubbeltjes, hier zit ik en ik ben Knuppel?' Ik zou me doodgeschaamd hebben mocht iemand mij met jullie gelinkt hebben! Mijn nichtje hadden jullie misschien nog kunnen lijmen. Ze had tot gisteren namelijk nog nooit van jullie gehoord en heeft jullie ook nog nooit op dit forum bezig gezien. Overigens heb ik wel een paar keer achterom gekeken om te zien of ik iemand van jullie herkende. Alhoewel ik jouw foto al herhaaldelijk op dit forum zag heb ik je niet kunnen herkennen. Was je haar misschien veel korter geknipt dan dat we van je gewend zijn? Dat jullie achteraf met loftuigingen overladen werden mag je nog 1000 keer zeggen, niemand die het kan controleren. Ikzelf kon niet blijven omdat ik mijn bus en trein moest halen om nog dezelfde dag terug thuis te geraken. Jammer dat B. Bouckaert ruim een half uur telaat was want nu heb ik blijkbaar één en ander gemist.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 oktober 2005 om 15:01. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat u Patriot niet herkend hebt kan misschien aan het feit gelegen hebben dat hij zijn befaamd communistisch t-shirtje niet aan had.
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 4 oktober 2005 om 15:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heeft Menner FDW all een timetable en een masterplan? Maar de rest is echt oude brol. Citaat:
Hey what are the conclusions of this "debat" beste Knuppel?[edit] [size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 4 oktober 2005 om 15:08. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik zei droegen ze hun bekende, blauwe hemdjes.
Even dacht ik dat de derde van de drie Patriot had kunnen zijn, maar zeker was ik niet. Misschien omdat ik hem nooit te zien kreeg met zo'n kort haar. Hoe dan ook, ik voel geen enkele behoefte om mijn anonimiteit prijs te geven aan het Clubje Vaderlandslievende Kontekruipers van Hans en zijn franskiljonse vriendjes. 'Panzer' weet echter wél dat Knuppel daar was.
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je scherst en je lacht, maar ondertussen gaat het slechter en slechter met dit land, en je hebt geen flauw idee van hoe het verder zou moeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
IK moet ook geen conclusions geven "om 35 % Vlamingen ervan te overtuigen om weer vertrouwen in Belgie te hebben?"? Het is mij worstwezel (or however you say) in wie de "Vlamingen" vertrouwen hebben. Dus stop eens met jou blabla en word eens concreet, wat is new under de "Onafhankelijke Vlaanderen" sun. Concreet. Hoe en waneer? [quote=Kaal Je scherst en je lacht, maar ondertussen gaat het slechter en slechter met dit land, en je hebt geen flauw idee van hoe het verder zou moeten.[/QUOTE] Ik heb geen flouw idee van hoe het verder zou moeten? Yup. So what?
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
"So, excuse me Mr., but I'm a mister too. And you're givin' Mr. a bad name, Mr. like you. And, I'm taking the Mr. from out in front of your name, 'cause it's a Mr. like you that puts the rest of us to shame. It's a Mr. like you that puts the rest of us to shame." Laatst gewijzigd door restons courtois : 4 oktober 2005 om 15:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwak.... Niettemin komt ook dat op een scheiding van tafel en bed neer. Terloops. Hendrik Bogaert is de man die de transfers vanuit Vlaanderen nog wilde vergroten met als doel Wallonië uit zijn zelf gegraven put te sleuren. (Of was het om 'l etat PS nog wat meer in slaap te wiegen?) Ook terloops: Nooit eerder is het voorgekomen dat een regio die op economisch vlak 20% boven het gemiddelde scoorde tot 20% onder het gemiddelde kon zakken. En dit ondanks torenhoge transfers die decennialang uit Vlaanderen werden weggezogen.
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |