Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2003, 16:54   #21
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
IK stel voor dat de katholieken, die hier 1000 jaar geleden immigreerden en ons hier dwongen om ook katholiek te worden terug sturen naar waar ze vandaan komen. Zij zijn verantwoordelijk voor alle grote problemen die we hier hebben: kijk maar eens in de gevangenissen: het merendeel van de gevangenispopulatie zijn katholieken of nakomelingen van katholieken. Ze zijn te lui om te werken: het merendeel van de steuntrekkers zijn katholiek geïnsprireerd. Ze leven dus op de kap van de belastingbetaler. Ze veroorzaken overlast met hun verschrikkelijk luide klokken die ze per sé op zondag (een rustdag!) moeten luiden. Katholieken hebben gemiddeld meer kinderen, zodat ze kunnen profiteren van ons kindergeld. De katholieken zijn geinfiltreerd in alle geledingen van de maatschappij. Kinderen worden al van jongs af aan geindoctrineerd door de katholieken. Kinderen worden via sociale druk nagenoeg verplicht hun eerste en plechtige communie te doen, en zich dus aan te sluiten. Gaan wij dit langer pikken? Willen wij dat onze cultuur vervuild wordt door deze godsdienst die vreemd is aan onze eigenheid?

Het katholicisme is een achterlijke, barbaarse en wrede godsdienst. In alle oorlogen die in Europa werden uitgevochten was er minstens 1 partij katholiek. De grootste vervolgers en uitroeiers van de moderne wetenschappen waren de katholieken. Als de katholiekers hun zin hadden gekregen, zaten wij nu nog in de middeleeuwen. De katholieke kerk heeft in de loop der jaren met hun Inquisitie miljoenen doden geëist.
Wij pikken dit niet langer! Het is gedaan met deze intimidatie door een vreemde godsdient, die duizenden kilometers ver is ontstaan. Voortaan willen wij enkel Vlaamse godsdiensten in Vlaanderen.

Dus:

Alle Katholieken Buiten, Eigen Godsdienst Eerst!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2003, 17:08   #22
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
IK stel voor dat de katholieken, die hier 1000 jaar geleden immigreerden en ons hier dwongen om ook katholiek te worden terug sturen naar waar ze vandaan komen. Zij zijn verantwoordelijk voor alle grote problemen die we hier hebben: kijk maar eens in de gevangenissen: het merendeel van de gevangenispopulatie zijn katholieken of nakomelingen van katholieken. Ze zijn te lui om te werken: het merendeel van de steuntrekkers zijn katholiek geïnsprireerd. Ze leven dus op de kap van de belastingbetaler. Ze veroorzaken overlast met hun verschrikkelijk luide klokken die ze per sé op zondag (een rustdag!) moeten luiden. Katholieken hebben gemiddeld meer kinderen, zodat ze kunnen profiteren van ons kindergeld. De katholieken zijn geinfiltreerd in alle geledingen van de maatschappij. Kinderen worden al van jongs af aan geindoctrineerd door de katholieken. Kinderen worden via sociale druk nagenoeg verplicht hun eerste en plechtige communie te doen, en zich dus aan te sluiten. Gaan wij dit langer pikken? Willen wij dat onze cultuur vervuild wordt door deze godsdienst die vreemd is aan onze eigenheid?

Het katholicisme is een achterlijke, barbaarse en wrede godsdienst. In alle oorlogen die in Europa werden uitgevochten was er minstens 1 partij katholiek. De grootste vervolgers en uitroeiers van de moderne wetenschappen waren de katholieken. Als de katholiekers hun zin hadden gekregen, zaten wij nu nog in de middeleeuwen. De katholieke kerk heeft in de loop der jaren met hun Inquisitie miljoenen doden geëist.
Wij pikken dit niet langer! Het is gedaan met deze intimidatie door een vreemde godsdient, die duizenden kilometers ver is ontstaan. Voortaan willen wij enkel Vlaamse godsdiensten in Vlaanderen.

Dus:

Alle Katholieken Buiten, Eigen Godsdienst Eerst!
Wat is daar zo ogenrollend aan? Het is een mooie metafoor die duidelijk aantoont dat het niet de godsdienst zelf is die voor het fundamentalisme zorgt. Bewegingen zoals faithfreedom vertrekken vanuit een verkeerd basisprincipe door de Islam naar de letter te gaan interpreteren, terwijl het overduidelijk is dat Islam ook anders, gematigder, beleefd wordt.
Oud 30 juni 2003, 22:21   #23
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambetanterik
Ik hoef van jou geen les te hebben, jij verkoopt toch alleen toch maar onzin!!

En dat van iemand 'van de kant van' mensen die denken dat binnen x-aantal jaren ons land door moslims geleid zal worden die de sharia gaan invoeren...
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2003, 05:21   #24
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Nu het meer en meer duidelijk is dat binnen hier en pakweg 10 a 15 jaar AL onze grootsteden in vreemde handen zullen zijn de volgende vraag;

Het is uitgesloten dat we hier via de verkiezingen iets aan kunnen doen.
Ook geweld lijkt me uitgesloten omdat de huidige Vlaming en Europeaan veel te tam is !
Ben ik te pessimistisch? Ziet iemand een andere oplossing?
Je mag het nog draaien zoals je wilt de mens is nog altijd een beest met een klein laagje beschaving erop. Moest puntje ooit tot paaltje moeten komen dan zou je nog verschieten van die tamme Vlaming. Pakweg 20 jaar geleden zou niemand gedacht hebben dat zo'n beschaafd land als Yougouslavie (of zoiets) tot zo'n wreedheden in staat was. Wat ginder kan kan hier ook maar laat ons hopen dat het nooit zover komt.
(Komaan piano schiet eens uit uw sloefen )
Inderdaad, wie van de mensen die daar in de tijd van Tito nog naar op reis ging zou gedacht hebben dat dat daar ooit nog zo snel zou kunnen gebeuren?
Misschien hebben jullie wel gelijk. al kan ik me hier moeilijk zo'n toestanden voorstellen.
Nu ja, hoop doet leven...
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2003, 23:41   #25
ferro
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferro
Citaat:
Het is uitgesloten dat we hier via de verkiezingen iets aan kunnen doen.
Ook geweld lijkt me uitgesloten omdat de huidige Vlaming en Europeaan veel te tam is !

Misschien is de oplossing het oprichten van "nationaal bevrijde zones" hiermee bedoel ik een soort van Vlaamse of Europeese thuislanden.
Dit kunnen vb. gebieden zijn op het platteland zijn waar nu nog weinig indringers wonen, en waar we er dan voor zorgen dat er daar tenminste geen indringers bijkomen.

Ben ik te pessimistisch? Ziet iemand een andere oplossing?
Ik heb er eentje voor je: rot op met je racistische troep!

Kijk dit doet pijn;zomaar voor racist worden uitgescholden!

IK STRIJD AL JAREN TEGEN HET (anti blank) RACISME !!!!!!!!!!

En dan nog worden beschuldigt van racisme, ik voel me bijzonder diep gekwetst.
Verontschuldigingen van the Piano zouden hier op hun plaats zijn![/quote]

Ik wacht nog steeds op verontschuldigingen van The piano !

Kent dat ouw peeke soms geen manieren???? 8)
ferro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be