![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nu het meer en meer duidelijk is dat binnen hier en pakweg 10 a 15 jaar AL onze grootsteden in vreemde handen zullen zijn de volgende vraag;
Wat moeten we doen om te vermijden dat onze kinderen en kleinkinderen zullen moeten opgroeien in een echte jungle tussen m******,n***** en j**** ? Als minderheid in het land van onze voorvaderen! Het is uitgesloten dat we hier via de verkiezingen iets aan kunnen doen. Ook geweld lijkt me uitgesloten omdat de huidige Vlaming en Europeaan veel te tam is ! Misschien is de oplossing het oprichten van "nationaal bevrijde zones" hiermee bedoel ik een soort van Vlaamse of Europeese thuislanden. Dit kunnen vb. gebieden zijn op het platteland zijn waar nu nog weinig indringers wonen, en waar we er dan voor zorgen dat er daar tenminste geen indringers bijkomen. Ben ik te pessimistisch? Ziet iemand een andere oplossing? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"een echte jungle tussen m******,n***** en j**** ? " Bedoelde je toevallig soms: "een echte jungle tussen makakken, negers en joden ?" ![]() Heb je ze nog allemaal op een rijtje? Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
"een echte jungle tussen m******,n***** en j**** ? " Bedoelde je toevallig soms: "een echte jungle tussen makakken, negers en joden ?" ![]() __________________________________________________ __________ Piano, waar haal jij al die woorden??? Heb je ze nog allemaal op een rijtje? Citaat:
Jij hebt makkelijk spreken, jij hebt je 'thuisland' Georgie!!! Ik heb er eentje voor je: rot op |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg Pibo en Ambetanterik, leer eerst eens hoe je de verschillende berichten moet [size=7]quoten[/size], want hier kan niemand meer volgen.
![]()
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik hoef van jou geen les te hebben, jij verkoopt toch alleen toch maar onzin!! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(Komaan piano schiet eens uit uw sloefen ![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het heeft geen zin op op elkaar te schelden, zelfs ThePiano zal moeten toegeven dat het toekomstbeeld wat ferro naar voor brengt wel eens werkelijkheid zal of kan worden.
30 jaar geleden had niemand kunnen voorspellen dat er een vloedgolf van niet Europese mensen in Brussel zou wonen, ook dat is intussen werkelijkheid geworden. Ik persoonlijk ben tegen een multicul en met gegronde redenen; ik noem er één: wij hebben in Europa en in Vlaanderen een beschaving die eeuwen oud is, wij leefden en leven nog volgens een bepaald patroon en ritme, je zou kunnen zeggen "wij hebben onze eigen zaak opgebouwd", zie maar naar ons cultureel patrimonium. Wie dat allemaal met één pennetrek wil doen verdwijnen is niet goed in zijn hoofd. Multicul is alleen mogelijk als slechts een zeer beperkt aantal vreemdelingen zich hier vestigen en dan nog in harmonie leven met de oorspronkelijke bevolking (Vlamingen). Diegene die onze cultuur op dergelijke manier wil doen verdwijnen, dus de voorstanders van multicul, zullen wij binnenkort als onze vijand moeten nemen. Als wij 100 jaar teruggaan waren hier geen Marokanen of Turken in Vlaanderen, waarom ? omdat ook hier armoede was, ook in de Zuiderse landen was het toen niet prettig om te leven en te wonen en toch was er van een emigratie naar Europa geen sprake. Nu wij hier bij ons een degelijk bestaan hebben opgebouw proberen zij ook wat graantjes mee te pikken zonder zelf maar de minste bijdrage te hebben geleverd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Amaai, dit is dus het Vlaams-nationalisme van vandaag !
Zeno, je hebt rare vriendjes ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Amaai Hansje van de Belgische Uitbuitersbond Bond is ook al wakker!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote="thePiano"]
Citaat:
"een echte jungle tussen m******,n***** en j**** ? " Bedoelde je toevallig soms: "een echte jungle tussen makakken, negers en joden ?" ![]() Heb je ze nog allemaal op een rijtje? Maar pianootje hoe kun je zoiets denken??? Alsof ik ooit die geliefde etnische minderheden zou viseren. m****** staat voor= maffiosi n*****staat voor= nozems j**** staat voor=junks Ik dacht dat iedereen dat zou begrijpen maar ja "God maakt ze in soorten" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kijk dit doet pijn;zomaar voor racist worden uitgescholden! IK STRIJD AL JAREN TEGEN HET (anti blank) RACISME !!!!!!!!!! En dan nog worden beschuldigt van racisme, ik voel me bijzonder diep gekwetst. Verontschuldigingen van the Piano zouden hier op hun plaats zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb ergens wel begrip voor de reactie van de Vlaams Blokkers. Al vele jaren proberen ze de verkiezingen te winnen, en nu lijkt het dat ze aan hun limiet zitten. Jammer genoeg voor hen willen de kiezers niet massaal de allochtonen en de Walloniërs haten en verjagen. De meeste mensen in België en buitenland vinden hen minder dan een hondendrol. Ik vind het wel erg voor jullie, eerlijk gezegd. (
![]() De andere partijen lachen hen uit en niemand wil maar zelfs over een samenwerking spreken. Hun partij heeft zelfs wanhopig geprobeerd met "Leefbaar Vlaanderen", maar ze werden weer gewoon uitgelachen. Ze hadden zich verbonden gevoeld met Pim Fortyn, waarop deze het als een belediging opnam. Ze hadden met een grijns de overwinning van het LPF gadegeslagen en weer kregen ze een klap in het gezicht, want hun lievelingspartij werd de grootste mislukking in de Nederlands geschiedenis. Lang daarvoor hadden ze zich ook als luizen vastgeklamd aan Haider, die hen de realiteit liet zien, namelijk dat de sancties van Europa pijn konden doen en er geen plaats was voor idioten als zij. Het is dan natuurlijk normaal dat ze doorslagen en onzin verkopen op forums. Ze beseffen dat ze nooit aan de macht zullen komen, en hun kinderen in de toekomst vreedzaam zullen leven naast de allochtonen en Walloniërs. Maar er is één troost, namelijk dat de VB-partijleden als koningen leven dankzij de méér dan 100.000.000 BEF aan subsidies. Ze weten zelf ook dat ze niet gaan winnen dus vullen ze ondertussen hun zakken. ![]() Moby |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jouw doemdenken heeft m.i. niet zozeer met de bescherming van één of andere cultuur te maken (wat is trouwens die beruchte "Vlaamse" cultuur?), als wel met puur egoïsme en materialisme. Een verfoeilijke houding vind ik dat. Van mij mag er gerust nog een veelvoud van het huidige aantal migranten bijkomen. Wat mij betreft, zijn ze meer dan welkom.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Deze laatste wilden toen de vuile jobs niet doen, en waren blij dat die "domme" allochtonen het voor hen wilden opknappen. Toen België rijk genoeg werd begonnen de autochtonen hun mouwen op te rollen om alsnog de eer op te strijken voor het werk. En dan kwam het Vlaams Blok die het vetgemeste varken (Vlaanderen) graag voor zichzelf wilde hebben. Ze begonnen de basis van het succes (eerste generatie allochtonen) uit te maken voor parasieten, ondankbare profiteurs en moesten, nu het varken vet genoeg was, maar hun biezen pakken. enzovoort... Moby |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De echte waarheid is dat het monsterverbond van grootkapitaal en vakbonden de lonen laag wilde houden. De enen om meer geld binnen te rijven, de anderen om meer macht over de arbeiders te kunnen blijven uitoefenen. Wie heeft er aan de gewone man gevraagd om vreemdelingen naar hier te halen? Niemand toch. En dan dat belachelijk verhaal dat er geen tram of bus was van Antwerpen naar Hoboken. Ik heb in mijn familie een aantal dokwerkers en die zagen er niet tegen op om met de fiets alle dagen helemaal bovenaan in de haven te gaan werken. Nog drie keer verder dan naar Hoboken. En die 12 uur, moeten we daaruit concluderen dat de Belgische werkgevers een speciaal arbeidsregime voor migranten hadden uitgedokterd misschien? En dat ze voor hetzelfde werk slechter betaald werden dan de Belgen? Wat een nonsens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allemaal mensen die een beter leven zochten. Kunnen we hen dat verwijten??
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() IK stel voor dat de katholieken, die hier 1000 jaar geleden immigreerden en ons hier dwongen om ook katholiek te worden terug sturen naar waar ze vandaan komen. Zij zijn verantwoordelijk voor alle grote problemen die we hier hebben: kijk maar eens in de gevangenissen: het merendeel van de gevangenispopulatie zijn katholieken of nakomelingen van katholieken. Ze zijn te lui om te werken: het merendeel van de steuntrekkers zijn katholiek geïnsprireerd. Ze leven dus op de kap van de belastingbetaler. Ze veroorzaken overlast met hun verschrikkelijk luide klokken die ze per sé op zondag (een rustdag!) moeten luiden. Katholieken hebben gemiddeld meer kinderen, zodat ze kunnen profiteren van ons kindergeld. De katholieken zijn geinfiltreerd in alle geledingen van de maatschappij. Kinderen worden al van jongs af aan geindoctrineerd door de katholieken. Kinderen worden via sociale druk nagenoeg verplicht hun eerste en plechtige communie te doen, en zich dus aan te sluiten. Gaan wij dit langer pikken? Willen wij dat onze cultuur vervuild wordt door deze godsdienst die vreemd is aan onze eigenheid?
Het katholicisme is een achterlijke, barbaarse en wrede godsdienst. In alle oorlogen die in Europa werden uitgevochten was er minstens 1 partij katholiek. De grootste vervolgers en uitroeiers van de moderne wetenschappen waren de katholieken. Als de katholiekers hun zin hadden gekregen, zaten wij nu nog in de middeleeuwen. De katholieke kerk heeft in de loop der jaren met hun Inquisitie miljoenen doden geëist. Wij pikken dit niet langer! Het is gedaan met deze intimidatie door een vreemde godsdient, die duizenden kilometers ver is ontstaan. Voortaan willen wij enkel Vlaamse godsdiensten in Vlaanderen. Dus: Alle Katholieken Buiten, Eigen Godsdienst Eerst! |
![]() |
![]() |