![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel mooi aangetoond dat de nazis nog idioter waren dan we al wisten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Inderdaad een goede tekst van Piano deze keer. Piano heeft gelijk te stellen dat iedereen racisme in zich heeft. Of zelfs het dierlijke. Hoe meer we als mens hiervan bewust zijn hoe meer weerstand we tegen deze primaire instincten kunnen leveren.
De strijd tegen het racisme is inderdaad een nobele strijd en vervalt dikwijls in........racisme. Het stigmatiseren van de tegenstander. Het criminaliseren van de tegenstander. Het ontmenselijken van de tegenstander. Piano heeft hier ook nog heel wat werk aan de winkel wil hij zijn leven in dezelfde geest verder zetten als zijn tekst zou kunnen doen vermoeden. Toch wens ik piano veel succes toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het joodse 'ras' bestaat inderdaad niet om de redenen die u daar opgesomd heeft. Desondanks kwam het Hitler goed uit om de Joden nu net wel als een ras te bestempelen . Om die dubieuze theorie kracht bij te zetten werd er dan een karikatuurschets gemaakt van de Jood met kromme neus, bruine ogen, donker haar etc. De gewoontes (en vooroordelen), eigen aan de Joodse gemeenschap en cultuur werden dan bestempeld als kenmerken die typerend zijn voor het 'inferieure' Joodse ras. Het is natuurlijk handig om ze als 'ras' te bestempelen want zo kon men iedere Jood, dus ook diegene die 100% geassimileerd was, arresteren.
![]() |
![]() |
#24 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
- de Semitische of Aramese familie. - de Arische of Indo-Europese familie. - de Egyptische familie. Deze families zijn opgedeeld in volken bijvoorbeeld respectievelijk de Berbers, de Turken en de Egyptenaren. De families hebben zich op ook tot op verschillende graad vermengd. Elk ras onderscheidt zich door lichamelijke en geestelijke kenmerken. Maar dat zal ik later wel eens op wetenschappelijke manier oprakelen. ![]() Joden behoren dus tot hetzelfde ras, maar tot een andere familie. Turken behoren - als zij raszuiver zijn - zelfs tot de zelfde familie. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Allez jong, dominante dude, ge kent niet eens uwen eigen bijbel
![]() Citaat:
Blijkbaar wordt er vlotjes over en weer gesmeten met types en subtypes... Pfff... Get a life.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() En wat heb je nu aan raszuiverheid?
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Onze dominante heer antwoordt niet meer... Hij mag niet meer internetten van zijn mamaa zeker?
![]()
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben niet dominant, mijn ideologie is dat wel. Binnenkort is politics.be een forum voor gelijkgezinden. Bekeren is dus de boodschap. De NiVeAanse staatsnationalisten gaan als eerste voor de bijl. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Allez, kom nu,
Stel dat ik me laat leiden door het gedachtengoed van scheiding der rassen of geloofsgemeenschappen of wat dan ook dat onder "cutuur" valt zou aansluiten. Ik sta voor alles open hoor maar vermits die stellingname vooral uit rechtse hoek hier komt stel ik de vraag eerst aan hen. Eerst en vooral zou ik het wel fijn vinden moest dit een oplossing bieden voor allerlei culturele conflicten. Maar kom ik ga ervan uit dat men dat als oplossing ziet. Op welke basis ga je de geografische gebieden verdelen? Waarmee ga je bij de toewijzing rekening houden? Ga je dit doen op basis van een ras (specifieke uiterlijke kenmerken) of op basis van geloof? Hoever ga je terug in de geshiedenis om dat te bepalen? Kan iemand mij uitleggen waarom de Sioux, de Ceyennes, de Apaches en dergegelijke geen beschikkingsrecht over hun gebied mogen hebben en bv de joden wel. Ik ben zeker geen geschiedkundige maar ik meen wel begrepen te hebben dat veroveringen en migraties iets van alle tijden is en dat niet altijd de beste wint is ook niet nieuw onder de zon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar gaan we dat trouwens schrijven, een topic van thePiano die positief commentaar krijgt van "de vijand". ![]() En zijnen topic over Dyab Abou Jahjah die zich ontmaskert was eigenlijk ook niet slecht... Wat zou die Piano eigenlijk gegeten hebben dat hij zo redelijk begint te worden jongens? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mischien te veel problemen met mevrouw-piano? ![]() Ruzie in 't kot? Of zoekt steun van de polies van A'? |
|
![]() |
![]() |