![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Van welke partij is uw burgemeester lid | |||
VLD |
![]() ![]() ![]() |
12 | 21,82% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
16 | 29,09% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,64% |
een plaatselijke gemeente partij |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Sp.a |
![]() ![]() ![]() |
15 | 27,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ze zitten in coalitie met spirit en de tjeeven. VLD, Groen en VB in oppositie. Vandecasteele verstaat zijn job. En de Oostendenaars weten dat. Hij zal ongetwijfeld burgemeester blijven.
Het Vlaams Blok is veroordeeld voor racisme op basis van de wet van 30 juli 1981: artikel 3 bepaalt dat het systematisch aanzetten tot discriminatie, rassenscheiding, haat of geweld ten aanzien van delen van de bevolking op grond van hun zogenaamd ras, strafbaar is. Met dit arrest wordt op geen enkele manier het recht op vrije meningsuiting, het recht op debat over de pro’s en de contra’s van de zogenaamde multiculturele samenleving, te kort gedaan. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Helaas, iemand die een beleid voert ten gunste zichzelf en van 1 % van de inwoners. De rest moet gepest worden. De doctrine indachtig van zijn ideologie.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangezien het bij ons een absolute CD&V-meerderheid is, is het dus een CD&V'er.
Wordt afwachten volgend jaar. |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() bij ons is het een aparte lijst gemeentebelangen ,die 67 procent haalt, maar de bindingspersoon met name Lippens de Graaf geeft al meermaals aangegeven de brui aan te geven . Deze monstercoalitie bestaat uit enkele onafhankelijken , CD enV , en de VLD.
We zullen zien wie er de burgemeestersjerp binnenhaalt. Ik ben heel benieuwd. Zou Verwilghen zich plots bezighouden met de plaatselijke politiek? Ik hoop eerlijk gezegd van niet. Ik denk dat de CD en V een puik resultaat zal leveren zoals in de meeste West-Vlaamse gemeenten, maar de VLD zal niet veel moeten onder doen bij de vele zelfstandigen. De Spa daarentegen beleeft hier nachtmerries met een 7 procent. Daar is er best nog veel werk nodig . Zou VDL misschien met zijn peperdure cursussen van 14O euro naar Knokke verhuizen ? wie weet? hihi. |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel, in deerlijk (mijn buurgemeente) hebben de sossen ook niet te veel zetels, twee denk ik. Dat is evenveel als n-va. Het is daar al een jaar of dertig veertig een absolute meerderheid van de cd&v |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Zonhoven :absolute VLD meerderheid...
Al twaalf jaar... Tijd voor verandering zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() Ik hoop dat men eens in onze gemeente hun gezond verstand gaat gebruiken. Want het gemeentelijk beleid van nu trekt op niets.
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() De Burger bij ons (scherpenheuvel-zichem) is de CD&V 'er, Manu Claes en dus niet F.Vdb zoals velen denken
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Nu bij ons nog een plaatselijke partij, maar hoop dat wij dit kunnen ombuigen.
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Bij ons is het nu een N-VA ster. Is jaren CVP (CD&V) geweest. De Kans is vrij groot dat het na volgend jaar een VLD'er wordt.
|
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij mij is het CD&V, maar ik hoop dat iemand anders opkomt voor de gemeenteraadsverkiezingen als burgemeester.
#38 |
Gouverneur
|
![]() In Overpelt is moeilijk te zeggen van welke partij de burgemeester is.
Gestemd worden via de CD&V, en ondertussen overlopen naar de VLD Een circus van jewelste is het daar! Hopelijk kan het Vlaams Belang daar straks met Linda Vissers en Jef Van Bree orde op zaken stellen!