![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerlijk gezegd, vind ik het vrijmaken van de pensioenleeftijd zo gek nog niet. Is alleen maar de vraag of de maatschappij hier rijp voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'sommige' zeg je. Hoeveel is 'sommige'?
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Mij intreseert het niet welke partij de staking van vrijdag goed keurt . Het gaat hem om het volk wat die er van denken en in het bedrijf waar ik werk zijn de meeste mensen sinds de staking overgestapt naar het ABVV . En ik denk niet dat dat bij ons alleen was . Zo zei het hoofd van het ACV op TV de meeste leden van het ACV hebben de staking niet gesteunt terwijl er was vertelt dat wij op dat moment was ik nog ACV lid niet mogt mee staken omdat ik anders door mijn baas ontslagen kon worden . Wel heeft hij in feite al eens na gezien hoeveel leden ze verloren zijn nu . Want dan willen ze de staking breken met hun 10 punten plan waar niets van in huis gekomen is . Ik ben mijn vertrouwen in die vakbond kwijt en ben nu dus overgeschakeld . Er werd niet naar de leden hun mening gevraagt. En een vakbond is er voor de leden en bestaat uit de leden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opnieuw toon je je ware fascistische gezicht. 'dat is ook de leeftijd die ons door de E.U. wordt opgelegd.' De EU is heilig voor u? U bent naast belgofascist blijkbaar ook eurofascist...
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() De essentie van de staking is gerechtvaardigt, enkel de timing was verkeerd, net als de manier waarop.
Men had moeten staken NA de bekendmaking van het regeerakkoord. Namelijk dat iedereen moet gaan werken tot z'n 60ste, en dat dit zal opgetrokken worden. Ook had het ABVV de rangen moeten sluiten met het ACV en eventueel nog kleinere organisaties, voor 1 grote staking.
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() "BuB eist dat iedereen blijft werken tot minstens 65 jaar"
![]() |
![]() |
#39 | |||||
|
![]() Citaat:
Moslims, de toekomst van europa volgens sommigen, zijn sowieso niet te vinden voor allerhande super-organen die zomaar effe alles beslissen voor iedereen. T'is een beetje..... blasmefie-achtig[edit] [size=1]Edit:[/size]
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 12 oktober 2005 om 10:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bij ons op het bedrijf wouden alle ACV leden mee doen en ik denk nu niet dat wij het enige bedrijf waren dat zou maar toeval zijn . De secretarissen zowel van het ABVV en het ACV zijn zelfs de dag voor de staking bij onds op het werk komen vergaderen omdat de delegee van het ACV gemeld had dat wij wouden meestaken en het ACV wou niet toegeven . ABVV heeft alles gedaan om het ACV mee te krijgen omdat de leden van het ACV dat wouden . Daarom zijn ze nu ook veel van hun leden verloren . Dan stel ik me ook nog de vraag in de dokken en de treinen mogten de ACV leden mee doen en kregen zelfs stakersgeld en ons werd gezegt staak je mee dan kan je baas je ontslaan . Waarom mogt het bij ons niet en ergens anders wel ofwel hebben ze ons voorgelogen ofwel gediscrimineerd ten opzichte van andere leden . Het is een van de 2 wat mij tot de conclusie bracht van naar het ABVV te gaan . En de uitspraak van de top van het ACV dat ze het onderste van uit de kan gehaald hebben dat is larie . Want het onderste vanuit de kan halen is staken .[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door bie6601 : 12 oktober 2005 om 10:10. |
|||||
![]() |
![]() |