![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() als het lesbische frieten zijn en ze hebben borsten en haar dan heb ik er niets op tegen eindelijk dan eens een frietkot waar ze niet de op penissen lijkende freudiaanse frieten verkopen. Wens hun veel succes met hun zaak en bewonder hun omdat ze voor hun geaardheid durven uitkomen. Wees jezelf en respecteer het zijn van de ander. Enkel als je van jezelf houd kun je de ander liefhebben.
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie reclame actie. Als we toevallig eens in de buurt zijn, gaan mijn ega en ik er eens een frietje wegwerken.
Het is een frietkot, geen bordeel of doelgroepgerichte "prive"zaak. Misschien dat de hoeveelheid lesbiënnes als klant daar ondergemiddeld is, omdat de dames bang kunnen zijn herkend te worden... Sex in een fritkot is een zeer slecht idee trouwens. Heet vet en geslachtsdelen gaan niet samen. Georgette, Ik hoop dat je een nep figuur bent, want als je echt zo bestaan hebt, is god echt niet tevreden over je. Want Zij heeft een gevoel voor humor.[edit] [size=1]Edit:[/size]
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 oktober 2005 om 05:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom is dat nodig om gepast en ongepast met uw seksuele voorkeur te koop te lopen...? Kunnen homo's en lessbiennes dan niet op een normale manier promotie voeren voor hun zaak, zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven. Het komt misschien door dit soort van gedrag, dat er mensen zijn die echt een degoe hebben of krijgen. Mensen hebben echt geen nood om te weten wat voor seksuele voorkeur andere hebben, dus provoceer dan ook niet, wedde dat je dan ook minder op weerstand zal stuiten. and for the record, het is niet omdat ik Vlaams Belanger ben, dat ik homo hater ben. Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes. Ik zal u zelfs meer zeggen, het zal misschien schokkend zijn maar ook bij het Vlaams Belang werken er homo's en lesbiennes. Maar die doen niet zo achterlijk, en hebben respect voor iemand anders zijn overtuiging, en principes.[edit] [size=1]Edit:[/size]
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 15 oktober 2005 om 19:31. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werken ze bij het vlaams belang?
De vlag strijken of zo?
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hier moet de burgemeester ingrijpen: mijn inziens is dergelijke opvallende roze kleur een ernstige verstoring van het zicht in de omgeving die afbreuk doet aan de verkoopwaarde van de omliggende huizen. Net zoals een serieuze ondernemer niet een duur winkelpand zal kopen als dat toevallig gelegen is naast een hoerenkast met flikkerende rode neonlampen... Ik denk dat als men de omwonden sensibiliseert men zeker verhaal kan vinden bij de juiste instanties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge verft uw kot of huis toch wel in het kleur dat je zelf wil zeker?
![]() |
![]() |
#27 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat maakt het uit hoe ze promotie maken wat kleur in de zaak draaagt bij tot een kleurrijke buurt. Ik bewonder de mensen die voor hun eigen durven uitkomen en hun geaardheid durven tonen. Het zijn moedige mensen en ik denk niet dat dat ervoor uitkomen iets te maken heeft met de kwaliteit van de frieten die ze leveren. Of zijn hun fritjes en gehakballen en cervelas (freudiaanse penissen) ook roze gekleurd. Waarom hebben mensen toch altijd problemen bij het uiten van mensen hun gevoelens die anders zijn als de hunnen. Kunnen we de mensen niet waarderen in hun geaardheid en de uiting ervan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[SIZE=5][/SIZE] Laatst gewijzigd door armoede : 16 oktober 2005 om 14:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[SIZE=5][/SIZE] Laatst gewijzigd door armoede : 16 oktober 2005 om 14:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zoals Fozzie zei, als bvb. een getrouwd koppel een trouwfoto uithangt weet men ook de seksuele geaardheid van deze mensen. Ik denk dat je jezelf eens beter afvraagt waarom jij zo selectief problemen hebt met uitingen van iemand zijn/haar seksuele voorkeur. Citaat:
Citaat:
Trouwens, het gaat hier verdomme om twéé (2) vrouwen die iets 'opvallend' doen. En dan begin jij direct over 'provocatie van homo's'? Ik snap eigenlijk mensen zoals jij niet, heb je dan geen greintje empathie? Zie je dan niet hoe verwarrend en mogelijk pijnlijk het kan zijn om te ontdekken dat je homo bent en 'uit de kast te komen' in een maatschappij waarin figuren als jij rondlopen? Als ik homo was, had ik je al een pak slaag gegeven als ik je zo bezig hoorde... Citaat:
[quote]Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes.^/quote] Je bent het niet eens met hun homo-zijn en dat ze daarvoor uitkomen. Hoe moet ik je eigenlijk noemen? Citaat:
Wel nu, ik wens dat jij je nazi-ideeën voor jezelf houdt, ik walg er namelijk van. Heb toch wat respect voor mijn overtuiging en principes. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() [SIZE=1][quote=phoebe]En dit is met alle respect de grootste nonsens dat ik ooit gelezen heb.[/SIZE]
[SIZE=1]Waarom is dat nodig om gepast en ongepast met uw seksuele voorkeur te koop te lopen...?[/SIZE] [SIZE=1]Kunnen homo's en lessbiennes dan niet op een normale manier promotie voeren voor hun zaak, zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven.[/SIZE] [SIZE=1]Het komt misschien door dit soort van gedrag, dat er mensen zijn die echt een degoe hebben of krijgen.[/SIZE] [SIZE=1]Mensen hebben echt geen nood om te weten wat voor seksuele voorkeur andere hebben, dus provoceer dan ook niet, wedde dat je dan ook minder op weerstand zal stuiten.[/SIZE] [SIZE=1][/SIZE] [SIZE=1]Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes.[/SIZE] [SIZE=1]Ik zal u zelfs meer zeggen, het zal misschien schokkend zijn maar ook bij het Vlaams Belang werken er homo's en lesbiennes.[/SIZE] Rare vraag, hoe weet je dat er holebi's bij het Vlaams Blok werken, je kan toch niet weten dat ze holebi zijn zonder "ongepast met hun seksuele voorkeur te koop lopen" of "zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven". Als iemand na jaren van psychische problemen omdat ze zichzelf niet kunnen aanvaarden door een homofobe omgeving, dan toch eindelijk zichzelf durven zijn en zich niet meer verstoppen, dan is dat direct "provocatie"... Sommigen kunnen toch niets verdragen. By the way, het Vlaams Belang wil de rechten van holebi's terug af schaffen (o.a. het recht om te huwen). Wat doet het VB dan met die holebi's die lid zijn en toch gehuwd zijn? Kan dit wel volgens de partijstandpunten?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ewwel ik heb ferm goesting om daar elke vrijdag frieten te gaan boeffen.
Zolang ze hun frieten niet rose schilderen, doen meiden! ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 18 oktober 2005 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||||||||||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want het intresseert immers niemand geen bal wat je bent, homo, lesbo,hetro... Het is blijkbaar alleen belangrijk in het homo milieu om dat te weten... Citaat:
Vind jij het dan belangrijk om dat te weten? moet er misschien een wetsvoorstel komen dat elke handelaar zijn seksuele voorkeur openbaar moet maken voor hij een handelsregister krijgt???? Get Real. Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind dergelijke optochten als gay parade aanstootgevend ja. Met dergelijke iniatieven doet men meer kwaad dan goed. Citaat:
Citaat:
Ik moet niet weten dat men hetro of homo of ik weet niet wat is... Maar het is altijd dezelfde groep die ermee te koop loopt.. Citaat:
Citaat:
Ik vindt het verkeerd dat men homo/lesbo zijn, bestempeld als een ziekte, en dat er zelfs ouders zijn die hun kinderen "verstoten" omdat ze homo/lesbienne zijn. Maar heeft de buurvrouw er nu echt baat bij om te weten dat je een homo/lesbienne bent??ik denk het niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nogmaals het kan me worst wezen of men nu homo/lesbo/hetro is. Citaat:
Citaat:
Is dit het eerste wat er bij jouw tersprake komt dan? [quote]Dus de Joden hadden bv. al hun Joodse tradities moeten wegsmijten en hun identiteit vernietigen uit respect voor Hitler zijn overtuiging?[quote] Allé we zijn weeral vertrokken...nu hebben de joden en Hitler het weer gedaan.... Ik wist niet dat het als homo/lesbienne/hetro geboren zijn een traditie is...maar kom. Citaat:
Citaat:
En als u van de heel triestige en weinig diepgaande mening bent dat ik nazistische ideeën zou hebben, staat het u nogaltijd vrij om deze niet te lezen. Immers ik geloof in de vrije meningsuiting, maar ik moet het niet eens zijn met een geuite mening. Het nazi trekje schuilt in uw kamp als u van mening bent dat ik het eens met u moet zijn.
![]() |
![]() |
#36 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb er niets op tegen dat men zijn geaardheid toont als dit op een deftige manier gebeurt. handje vasthouden, kusje... dat is wat ik versta onder deftig...in uwe halve bloote op een of andere kar gaan staan...noem ik echter smaakloos. Citaat:
dus wat is nu eigelijk het nut, om te weten dat de frit gebakken wordt door een lesbo/homo/hetro koppel?? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
[SIZE=1] [/SIZE]
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou eerder zeggen dat deze intelligenter zijn dan de meeste andere, immers zij weten waarover ze het hebben, u lult maar raak. U discrimineert graag...
![]() |
![]() |
#38 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Ik steun u georgette!Die walgelijke kutliksters hebben om u te pesten zelfs al 3 frietzakken over de kop getrokken van de mensen op uw avatar!
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Anders zal uw intelligentie blijkbaar niet zo ver reiken... ![]()
![]() |