Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 oktober 2005, 04:06   #21
armoede
Burgemeester

armoede's schermafbeelding

Standaard

als het lesbische frieten zijn en ze hebben borsten en haar dan heb ik er niets op tegen eindelijk dan eens een frietkot waar ze niet de op penissen lijkende freudiaanse frieten verkopen. Wens hun veel succes met hun zaak en bewonder hun omdat ze voor hun geaardheid durven uitkomen. Wees jezelf en respecteer het zijn van de ander. Enkel als je van jezelf houd kun je de ander liefhebben.
Oud 15 oktober 2005, 05:28   #22
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Goeie reclame actie. Als we toevallig eens in de buurt zijn, gaan mijn ega en ik er eens een frietje wegwerken.
Het is een frietkot, geen bordeel of doelgroepgerichte "prive"zaak.
Misschien dat de hoeveelheid lesbiënnes als klant daar ondergemiddeld is, omdat de dames bang kunnen zijn herkend te worden...

Sex in een fritkot is een zeer slecht idee trouwens. Heet vet en geslachtsdelen gaan niet samen.

Georgette, Ik hoop dat je een nep figuur bent, want als je echt zo bestaan hebt, is god echt niet tevreden over je. Want Zij heeft een gevoel voor humor.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by maddox on 15-10-2005 at 06:30
Reason:
--------------------------------

Goeie reclame actie. Als we toevallig eens in de buurt zijn, gaan mijn ega en ik er eens een frietje wegwerken.
Het is een frietkot, geen bordeel of doelgroepgerichte "prive"zaak.
Misschien dat de hoeveelheid lesbiënnes als klant daar ondergemiddeld is, omdat de dames bang kunnen zijn herkend te worden...

Sex in een fritkot is een zeer slecht idee trouwens. Heet vet en geslachtsdelen gaan niet samen.

Georgette, Ik hoop dat je een nep figuur bent, want als je echt zo bestaan hebt, is god echt niet tevreden over je. Want Zij heeft een gevoel voor humor.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Goeie reclame actie. Als ik toevallig in de buurt ben, gaan mijn ega en ik er eens een frietje wegwerken.

Georgette, Ik hoop dat je een nep figuur bent, want als je echt zo bestaan hebt, is god echt niet tevreden over je. Want Zij heeft een gevoel voor humor.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door maddox : 15 oktober 2005 om 05:30.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 19:30   #23
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Het staat u toch ook helemaal vrij om een frietkot te openen en met grote letters er op zetten "Vlaams Blok-frieten"? Maakt dat van uw frietkot dan een Vlaams Blok-secretariaat? Ik dacht van niet, het blijft een gewoon frietkot (waar ik dan wel geen stap binnen zet, maar dat is een andere kwestie en mijn vrije keuze). Een frietkot van een lesbisch koppel dat gewoon zichzelf is (en zich niet weg steekt zoals het VB zou willen) blijft een gewoon (of in het beste geval een "hip") frietkot, geen sex-frietkot (ik zou trouwens niet weten hoe zo'n sex-frietkot er uit ziet). Als een getrouwd hetero-koppel een frietkot uit baat en ze hangen er hun trouwfoto in, dan weten de klanten toch ook de seksuele geaardheid van de uitbaters.

Ik wens beide dames veel succes toe met hun frietkot!
En dit is met alle respect de grootste nonsens dat ik ooit gelezen heb.
Waarom is dat nodig om gepast en ongepast met uw seksuele voorkeur te koop te lopen...?
Kunnen homo's en lessbiennes dan niet op een normale manier promotie voeren voor hun zaak, zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven.
Het komt misschien door dit soort van gedrag, dat er mensen zijn die echt een degoe hebben of krijgen.
Mensen hebben echt geen nood om te weten wat voor seksuele voorkeur andere hebben, dus provoceer dan ook niet, wedde dat je dan ook minder op weerstand zal stuiten.
and for the record, het is niet omdat ik Vlaams Belanger ben, dat ik homo hater ben.
Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes.
Ik zal u zelfs meer zeggen, het zal misschien schokkend zijn maar ook bij het Vlaams Belang werken er homo's en lesbiennes.
Maar die doen niet zo achterlijk, en hebben respect voor iemand anders zijn overtuiging, en principes.[edit]
[size=1]After edit by phoebe on 15-10-2005 at 20:31
Reason:

Citaat:
Het staat u toch ook helemaal vrij om een frietkot te openen en met grote letters er op zetten "Vlaams Blok-frieten"? Maakt dat van uw frietkot dan een Vlaams Blok-secretariaat? Ik dacht van niet, het blijft een gewoon frietkot (waar ik dan wel geen stap binnen zet, maar dat is een andere kwestie en mijn vrije keuze). Een frietkot van een lesbisch koppel dat gewoon zichzelf is (en zich niet weg steekt zoals het VB zou willen) blijft een gewoon (of in het beste geval een "hip") frietkot, geen sex-frietkot (ik zou trouwens niet weten hoe zo'n sex-frietkot er uit ziet). Als een getrouwd hetero-koppel een frietkot uit baat en ze hangen er hun trouwfoto in, dan weten de klanten toch ook de seksuele geaardheid van de uitbaters.

Waarom is dat nodig om gepast en ongepast met uw seksuele voorkeur te koop te lopen...?
Kunnen homo's en lessbiennes dan niet op een normale manier promotie voeren voor hun zaak, zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven.
Het komt misschien door dit soort van gedrag, dat er mensen zijn die echt een degoe hebben of krijgen.
Mensen hebben echt geen nood om te weten wat voor seksuele voorkeur andere hebben, dus provoceer dan ook niet, wedde dat je dan ook minder op weerstand zal stuiten.
and for the record, het is niet omdat ik Vlaams Belanger ben, dat ik homo hater ben.
Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes.
Ik zal u zelfs meer zeggen, het zal misschien schokkend zijn maar ook bij het Vlaams Belang werken er homo's en lesbiennes.
Maar die doen niet zo achterlijk, en hebben respect voor iemand anders zijn overtuiging, en principes.[/size]

Citaat:

Kunnen homo's en lessbiennes dan niet op een normaale manier promotie voeren voor hun zaak, zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven.
Maar die doen niet zo achterlijk, en hebben respect voor iemand anders zijn overtuiging, en principes.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door phoebe : 15 oktober 2005 om 19:31.
phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 19:35   #24
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Werken ze bij het vlaams belang?
De vlag strijken of zo?
Oud 15 oktober 2005, 19:52   #25
Dobbermann
Banneling

Standaard

Hier moet de burgemeester ingrijpen: mijn inziens is dergelijke opvallende roze kleur een ernstige verstoring van het zicht in de omgeving die afbreuk doet aan de verkoopwaarde van de omliggende huizen. Net zoals een serieuze ondernemer niet een duur winkelpand zal kopen als dat toevallig gelegen is naast een hoerenkast met flikkerende rode neonlampen... Ik denk dat als men de omwonden sensibiliseert men zeker verhaal kan vinden bij de juiste instanties...
Dobbermann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2005, 20:06   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dobbermann
Hier moet de burgemeester ingrijpen: mijn inziens is dergelijke opvallende roze kleur een ernstige verstoring van het zicht in de omgeving die afbreuk doet aan de verkoopwaarde van de omliggende huizen. Net zoals een serieuze ondernemer niet een duur winkelpand zal kopen als dat toevallig gelegen is naast een hoerenkast met flikkerende rode neonlampen... Ik denk dat als men de omwonden sensibiliseert men zeker verhaal kan vinden bij de juiste instanties...
Zwanskop, kruip weer in uw ren!
Ge verft uw kot of huis toch wel in het kleur dat je zelf wil zeker?
Oud 16 oktober 2005, 14:44   #27
armoede
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Maar die doen niet zo achterlijk, en hebben respect voor iemand anders zijn overtuiging, en principes.

Wat maakt het uit hoe ze promotie maken wat kleur in de zaak draaagt bij tot een kleurrijke buurt. Ik bewonder de mensen die voor hun eigen durven uitkomen en hun geaardheid durven tonen. Het zijn moedige mensen en ik denk niet dat dat ervoor uitkomen iets te maken heeft met de kwaliteit van de frieten die ze leveren. Of zijn hun fritjes en gehakballen en cervelas (freudiaanse penissen) ook roze gekleurd. Waarom hebben mensen toch altijd problemen bij het uiten van mensen hun gevoelens die anders zijn als de hunnen. Kunnen we de mensen niet waarderen in hun geaardheid en de uiting ervan.[edit]
[size=1]After edit by armoede on 16-10-2005 at 15:45
Reason:

Citaat:
Maar die doen niet zo achterlijk, en hebben respect voor iemand anders zijn overtuiging, en principes.

Wat maakt het uit hoe ze promotie maken wat kleur in de zaak draaagt bij tot een kleurrijke buurt. Ik bewonder de mensen die voor hun eigen durven uitkomen en hun geaardheid durven tonen. Het zijn moedige mensen en ik denk niet dat dat ervoor uitkomen iets te maken heeft met de kwaliteit van de frieten die ze leveren. Of zijn hun fritjes en gehakballen en cervelas (freudiaanse penissen) ook roze gekleurd. Waarom hebben mensen toch altijd problemen bij het uiten van mensen hun gevoelens die anders zijn als de hunnen. Kunnen we de mensen niet waarderen in hun geaardheid en de uiting ervan.[/size]

Citaat:

Wat maakt het uit hoe ze promotie maken wat kleur in de zaak draaagt bij tot een kleurrijke buurt. Ik bewonder de mensen die voor hun eigen durven uitkomen en hun geaardheid durven totnen. Het zijn moedige mensen en ik denk niet dat dat ervoor uitkomen iets te maken heeft met de kwaliteit van de frieten die ze leveren. Of zijn hun fritjes en gehakballen en cervelas (freudiaanse penissen) ook roze gekelurd. Waarom hebben mensen toch altijsd problemen bij het uiten van mensen hun gevoelens die anders zijn als de hunnen. Kunnen we de mensen niet waarderen in hun geaardheid en de uiting ervan.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door armoede : 16 oktober 2005 om 14:45.
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2005, 14:50   #28
armoede
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Wat een fucking schit laat die mensen toch hun geaardheid tonen en immers een kleurtje in de straat brengt leven en geeft de buurt een fris en fleurig tintje. En wat heeft kleur met kwailiteit te maken laat de buurtbewoners zelf kiezen als ze er gaan eten of niet men is in die keuze toch vrij. niemand verplicht iemand om daar te eten of er een voet binnen te zetten.[edit]
[size=1]After edit by armoede on 16-10-2005 at 15:50
Reason:

Citaat:
Wat een fucking schit laat die mensen toch hun geaardheid tonen en immers een kleurtje in de straat brengt leven en geeft de buurt een fris en fleurig tintje. En wat heeft kleur met kwailiteit te maken laat de buurtbewoners zelf kiezen als ze er gaan eten of niet men is in die keuze toch vrij. niemand verplicht iemand om daar te eten of er een voet binnen te zetten.[/size]

Citaat:
Wat een fucking schit laat die mensen toch hun geaardheid tonen en immers een kleurtje in de straat brengt leven en geeft de buurt een frids en gkleur tintje. En wat heeft kleur met kwailiteit te maken laat de buurtbewoners zelf kiezen als ze er gaan eten of niet men is in die keuze toch vrij. niemand verplicht iemand om daar te eten of er een voet binnen te zetten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door armoede : 16 oktober 2005 om 14:50.
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2005, 15:00   #29
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als zij dat nodig vinden doen ze dat toch gewoon, zeker?

Zoals Fozzie zei, als bvb. een getrouwd koppel een trouwfoto uithangt weet men ook de seksuele geaardheid van deze mensen.

Ik denk dat je jezelf eens beter afvraagt waarom jij zo selectief problemen hebt met uitingen van iemand zijn/haar seksuele voorkeur.

Citaat:
Tuurlijk, want in winkelstraten zie je tientallen winkels met borden waarop staat 'wij zijn homo'. Alsjeblief zeg.

Citaat:
Provoceren?? Als het aan jou lag zat homoseksualiteit nog in de taboesfeer zeker, en zouden homo's gestenigd worden als ze iets lieten merken?

Trouwens, het gaat hier verdomme om twéé (2) vrouwen die iets 'opvallend' doen. En dan begin jij direct over 'provocatie van homo's'? Ik snap eigenlijk mensen zoals jij niet, heb je dan geen greintje empathie? Zie je dan niet hoe verwarrend en mogelijk pijnlijk het kan zijn om te ontdekken dat je homo bent en 'uit de kast te komen' in een maatschappij waarin figuren als jij rondlopen? Als ik homo was, had ik je al een pak slaag gegeven als ik je zo bezig hoorde...

Citaat:
Nee. Het laatste is eerder een van de oorzaken van het eerste.

[quote]Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes.^/quote]

Je bent het niet eens met hun homo-zijn en dat ze daarvoor uitkomen. Hoe moet ik je eigenlijk noemen?

Citaat:
Dus uit respect voor een ander zijn overtuiging zou ik mezelf dus niet meer mogen zijn??? Dus de Joden hadden bv. al hun Joodse tradities moeten wegsmijten en hun identiteit vernietigen uit respect voor Hitler zijn overtuiging? En homoseksualiteit is dan nog niet eens een godsdienst waar je voor kunt kiezen, maar je wordt zo geboren!

Wel nu, ik wens dat jij je nazi-ideeën voor jezelf houdt, ik walg er namelijk van. Heb toch wat respect voor mijn overtuiging en principes.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 06:58   #30
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dat waar is, bewijst dat alleen maar dat er ook een kleine minderheid van minder intelligente holebi's bestaat.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 09:10   #31
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgette
Kan dit nu ?
Mossel - en frietkotten met homo's en lesbiennes in de straat...
Stelt u dat voor , uwe kleine komt van school en wilt een sossietje en stapt daar binnen en éénmaal gekend als dergelijk etablisshement, krioelt het daar...
Dan maar te zwijgen over de hygiene !
Ik pleit dan ook voor een aparte stad waar ze allemaal kunnen samnewonen, Voeren bijvoorbeeld....[edit]
Dag sofietje, nog altijd niet genezen, meid?
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 20:33   #32
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=1][quote=phoebe]En dit is met alle respect de grootste nonsens dat ik ooit gelezen heb.[/SIZE]
[SIZE=1]Waarom is dat nodig om gepast en ongepast met uw seksuele voorkeur te koop te lopen...?[/SIZE]
[SIZE=1]Kunnen homo's en lessbiennes dan niet op een normale manier promotie voeren voor hun zaak, zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven.[/SIZE]
[SIZE=1]Het komt misschien door dit soort van gedrag, dat er mensen zijn die echt een degoe hebben of krijgen.[/SIZE]
[SIZE=1]Mensen hebben echt geen nood om te weten wat voor seksuele voorkeur andere hebben, dus provoceer dan ook niet, wedde dat je dan ook minder op weerstand zal stuiten.[/SIZE]
[SIZE=1][/SIZE]
[SIZE=1]Blijkt steeds terug te komen bij homo's en lessbiennes, je bent het niet met hen eens dus haat je hen ook, zever in pakskes.[/SIZE]
[SIZE=1]Ik zal u zelfs meer zeggen, het zal misschien schokkend zijn maar ook bij het Vlaams Belang werken er homo's en lesbiennes.[/SIZE]

Rare vraag, hoe weet je dat er holebi's bij het Vlaams Blok werken, je kan toch niet weten dat ze holebi zijn zonder "ongepast met hun seksuele voorkeur te koop lopen" of "zonder hun seksuele voorkeur prijs te geven". Als iemand na jaren van psychische problemen omdat ze zichzelf niet kunnen aanvaarden door een homofobe omgeving, dan toch eindelijk zichzelf durven zijn en zich niet meer verstoppen, dan is dat direct "provocatie"... Sommigen kunnen toch niets verdragen.

By the way, het Vlaams Belang wil de rechten van holebi's terug af schaffen (o.a. het recht om te huwen). Wat doet het VB dan met die holebi's die lid zijn en toch gehuwd zijn? Kan dit wel volgens de partijstandpunten?
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2005, 21:50   #33
giserke
Banneling

Standaard

ewwel ik heb ferm goesting om daar elke vrijdag frieten te gaan boeffen.
Zolang ze hun frieten niet rose schilderen, doen meiden!

Laatst gewijzigd door giserke : 18 oktober 2005 om 21:51.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2005, 00:22   #34
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
ewwel ik heb ferm goesting om daar elke vrijdag frieten te gaan boeffen.
Zolang ze hun frieten niet rose schilderen, doen meiden!
Bij mijn weten worden de frieten niet rose geschilderd, maar waarschijnlijk is de cocktailsaus wel gratis
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2005, 20:21   #35
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Als zij dat nodig vinden doen ze dat toch gewoon, zeker?
Tuurlijk, net als ik het nodig vindt, dat niemand hoeft te weten wat uw seksuele voorkeur is.

Citaat:
Zoals Fozzie zei, als bvb. een getrouwd koppel een trouwfoto uithangt weet men ook de seksuele geaardheid van deze mensen.
Ik heb nog geen enkel hetro koppel geweten die het nodig achte om reclame te maken voor hun zaak, door vrolijk uit te roepen dat ze hetro zijn...
Want het intresseert immers niemand geen bal wat je bent, homo, lesbo,hetro...
Het is blijkbaar alleen belangrijk in het homo milieu om dat te weten...

Citaat:
Ik denk dat je jezelf eens beter afvraagt waarom jij zo selectief problemen hebt met uitingen van iemand zijn/haar seksuele voorkeur.
je moet eens bij jezelf nagaan wat in hemelsnaam het algemeen belang is om te weten dat je frituitbater een lesbienne is, je kranteverkoper een hetro, de melkboer een swinger, de overbuur een voyeur, de slager een mormoon....
Vind jij het dan belangrijk om dat te weten?
moet er misschien een wetsvoorstel komen dat elke handelaar zijn seksuele voorkeur openbaar moet maken voor hij een handelsregister krijgt????
Get Real.

Citaat:
Tuurlijk, want in winkelstraten zie je tientallen winkels met borden waarop staat 'wij zijn homo'. Alsjeblief zeg.
Neen, dus waarom heeft het roos frietkot het dan wel nodig, om zijn sexsuele voorkeur bekend te maken...

Citaat:
Provoceren?? Als het aan jou lag zat homoseksualiteit nog in de taboesfeer zeker, en zouden homo's gestenigd worden als ze iets lieten merken?
geloof je dit nu ook zelf..
Ik vind dergelijke optochten als gay parade aanstootgevend ja.
Met dergelijke iniatieven doet men meer kwaad dan goed.

Citaat:
Trouwens, het gaat hier verdomme om twéé (2) vrouwen die iets 'opvallend' doen.
Bij gebrek aan beter dus, diende men te koop te lopen met zijn sexsuele voorkeur...

Citaat:
En dan begin jij direct over 'provocatie van homo's'?
Men moet ook altijd met zijn sexsuele voorkeur te koop lopen, net of het schokkend nieuws is...
Ik moet niet weten dat men hetro of homo of ik weet niet wat is...
Maar het is altijd dezelfde groep die ermee te koop loopt..

Citaat:
Ik snap eigenlijk mensen zoals jij niet, heb je dan geen greintje empathie?
Tuurlijk dat, ik kan enkel niet de relevantie begrijpen waarom het belangrijk is dat iedereen weet wat je voorkeuren zijn.

Citaat:
Zie je dan niet hoe verwarrend en mogelijk pijnlijk het kan zijn om te ontdekken dat je homo bent en 'uit de kast te komen' in een maatschappij waarin figuren als jij rondlopen?
Kijk, ik begrijp best dat het soms moeilijk valt om thuis te gaan zeggen dat je homo/lesbienne bent.
Ik vindt het verkeerd dat men homo/lesbo zijn, bestempeld als een ziekte, en dat er zelfs ouders zijn die hun kinderen "verstoten" omdat ze homo/lesbienne zijn.
Maar heeft de buurvrouw er nu echt baat bij om te weten dat je een homo/lesbienne bent??ik denk het niet.

Citaat:
Als ik homo was, had ik je al een pak slaag gegeven als ik je zo bezig hoorde...
En dan maar zeggen dat ik onverdraagzaam ben,..... en dat alleen omdat ik niet wil weten wat de lokale handelaar in zijn bed doet...

Citaat:
Nee. Het laatste is eerder een van de oorzaken van het eerste.
Tja...U kan dat natuurlijk weten he...is het niet...per slot van rekening kent u mij persoonlijk....

Citaat:
Je bent het niet eens met hun homo-zijn

Nogmaals het kan me worst wezen of men nu homo/lesbo/hetro is.

Citaat:
en dat ze daarvoor uitkomen.
Ik heb dan ook geen enkele behoefte om dat te weten.

Citaat:
Dus uit respect voor een ander zijn overtuiging zou ik mezelf dus niet meer mogen zijn???
Kan jij aleen maar jezelf zijn als iedereen jouw sexsuele voorkeur kent????
Is dit het eerste wat er bij jouw tersprake komt dan?

[quote]Dus de Joden hadden bv. al hun Joodse tradities moeten wegsmijten en hun identiteit vernietigen uit respect voor Hitler zijn overtuiging?[quote]

Allé we zijn weeral vertrokken...nu hebben de joden en Hitler het weer gedaan....
Ik wist niet dat het als homo/lesbienne/hetro geboren zijn een traditie is...maar kom.

Citaat:
En homoseksualiteit is dan nog niet eens een godsdienst waar je voor kunt kiezen, maar je wordt zo geboren!
En toch sleur je er een onmens als Hitler erbij...troost je je bent niet de enige naiveling...er zijn nog forumapen die als het wat te moeilijk wordt, denken dat ze kunnen scoren door iemand van het Vlaams Belang voor Hitler en nazi uit te maken. Dom heeel Dom.

Citaat:
Wel nu, ik wens dat jij je nazi-ideeën voor jezelf houdt, ik walg er namelijk van. Heb toch wat respect voor mijn overtuiging en principes.
Ik heb respect voor uw overtuiging en principes men beste, maar u toont aan over niet dezelfde hoffelijkheid te beschikken, als men het niet eens is met uw mening.
En als u van de heel triestige en weinig diepgaande mening bent dat ik nazistische ideeën zou hebben, staat het u nogaltijd vrij om deze niet te lezen.
Immers ik geloof in de vrije meningsuiting, maar ik moet het niet eens zijn met een geuite mening.
Het nazi trekje schuilt in uw kamp als u van mening bent dat ik het eens met u moet zijn.

Oud 24 oktober 2005, 20:43   #36
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
Wat maakt het uit hoe ze promotie maken wat kleur in de zaak draaagt bij tot een kleurrijke buurt.
Ik denk niet dat het in het belang van de buurt is om de sexsuele voorkeur van 2 volwassen mensen te weten.

Citaat:
Ik bewonder de mensen die voor hun eigen durven uitkomen en hun geaardheid durven tonen.
Ik bewonder ook mensen die het niet zo echt nodig vinden om met hun sexsualiteit te pas en te onpas te koop lopen.
Ik heb er niets op tegen dat men zijn geaardheid toont als dit op een deftige manier gebeurt.
handje vasthouden, kusje... dat is wat ik versta onder deftig...in uwe halve bloote op een of andere kar gaan staan...noem ik echter smaakloos.

Citaat:
Het zijn moedige mensen en ik denk niet dat dat ervoor uitkomen iets te maken heeft met de kwaliteit van de frieten die ze leveren.
Ik ben er absoluut van overtuigt dat het homo/hetro/lesbo zijn niks afdoet aan de kwaliteit van de marchandise dat je verkoopt, maar ik ben er evenzeer van overtuigt dat het uitkomen voor je sexsualiteit ook niks toevoegt aan de kwaliteit van de marchandise...
dus wat is nu eigelijk het nut, om te weten dat de frit gebakken wordt door een lesbo/homo/hetro koppel??

Citaat:
Of zijn hun fritjes en gehakballen en cervelas (freudiaanse penissen) ook roze gekleurd.
als dit het geval al zou zijn heeft de voedselinspectie er een vette kluif aan...

Citaat:
Waarom hebben mensen toch altijd problemen bij het uiten van mensen hun gevoelens die anders zijn als de hunnen.
Waarom dient men er altijd mee te koop te lopen?

Citaat:
Kunnen we de mensen niet waarderen in hun geaardheid en de uiting ervan.
Tuurlijk, maar moeten de mensen absoluut weten dat je homo/lesbo/hetro bent?
[SIZE=1]

[/SIZE]

Oud 24 oktober 2005, 20:48   #37
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
Als dat waar is, bewijst dat alleen maar dat er ook een kleine minderheid van minder intelligente holebi's bestaat.
Tot zover uw persoonlijke poging om intelligent te zijn...
Ik zou eerder zeggen dat deze intelligenter zijn dan de meeste andere, immers zij weten waarover ze het hebben, u lult maar raak.
U discrimineert graag...

Oud 25 oktober 2005, 06:48   #38
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot zover uw persoonlijke poging om intelligent te zijn...
Ik zou eerder zeggen dat deze intelligenter zijn dan de meeste andere, immers zij weten waarover ze het hebben, u lult maar raak...
Da's uw mening. Veel plezier ermee.

Citaat:
U discrimineert graag...
Wie discrimineer ik dan? Als je mij ergens van wil beschuldigen, doe het dan wel duidelijk.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2005, 19:23   #39
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Ik steun u georgette!Die walgelijke kutliksters hebben om u te pesten zelfs al 3 frietzakken over de kop getrokken van de mensen op uw avatar!

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2005, 11:34   #40
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
Da's uw mening. Veel plezier ermee.
Het zal er niet aan mankeren.

Citaat:
Wie discrimineer ik dan? Als je mij ergens van wil beschuldigen, doe het dan wel duidelijk.
Man, U hebt toch wel een bijzonder kort geheugen als u dat al niet meer weet.
Anders zal uw intelligentie blijkbaar niet zo ver reiken...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be