![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() oeps... moderatoren.. per vergissing het verkeerde knopje ingedrukt!
![]() ![]() ![]() kan geen kwaad zeker, het is van m'n eigen post.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote="TomB"]
Citaat:
Citaat:
.. ... hmm.. je kent me niet echt. Ik ben geen Vlaams Blokker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke van de disproportioneel grote, of verschrompelde ego's hier kan tegen een stootje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen dat ego van jou is daartegen bestand.
![]() Die met gezond verstand blijven hopelijk zwijgen. ![]()
![]() |
#26 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik wel ook wel eens een zegje doen 1) Jan Van den Berghe. Wandelende encyclopedie, met goed doorzicht. Soms iets te veel geleid door de ideologie, maar hey, wie hier niet? 2) Superstaaf® Goede kerel zonder veel complexen, maar staat ideologisch op nogal losse schroeven en moet het helaas hebben van emotie en fijne humor. Lijkt me meest aangename om mee een pint te gaan pakken. 3) Knuppel Sympathiek madammeke, die soms nogal eens moeilijk oneerlijkheid kan verwerken. Doet me denken aan mijn grootvader en mijn moeder op dat punt. 4) Paulus de Boskabouter Bezig bijtje, heeft de laatse tijd wel ne pik op mij, maar wat doe je er aan ende who cares? Doet wat ie denkt dat goed is, met een groot hart, al durft ie wel eens oneerlijk zijn, maar dat valt wel mee. 5) Vlaanderen72 Is een karikatuur van zichzelf. Dat kan zowel positief als negatief opgevat worden ![]() 6) TomB Kennis van zaken, al denk ik dat ie een beetje afstand heeft tov de zaken hier in België. Dat kan positief uitwerken, maar helaas ook negatief, en is een van de weinigen waar ik echt schrik van heb om mee in confrontatie te gaan. 7) Alpina Hangt aan de juiste kant van het waskoord, met de nodige dosis gezond verstand gecombineerd, al is ie vrij onopvallend, ook al staat ie op 7. 8) thePiano Fascinerende kerel met neigingen tot exorcisme van zijn verleden, die hij negatief tot uiting brengt. Zijn stukjes over de Georgische cultuur vreet ik gewoon op, heerlijke lectuur gewoon (zie ook http://www.amarcord.be/). Ik heb hem geklasseerd met een etiketje "goed mens". 9) Patriot Vriendelijkste BUB'er, maar toch ook zwaar gefixeerd door een afkeer van alles wat Vlaams is. Valt ernstig mee te klappen als het niet over politiek gaat, en dat is zijn sterkte, want komt dan zeer sympathiek over. 10) Tantist Citaat:
![]() Afin, je doet maar, je maakt er jezelf niet sympathieker door. Over mezelf: Ben soms te serieus, soms niet. Kan moeilijk het evenwicht vinden, en ben nogal inhalig. Als iemand een gewonde flank toont, bijt ik me er in vast en laat niet los voor de prooi dood is. Is eigenlijk ongelofelijk laf...
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeeeeeeee Tantist! Wat leuk van je!
Precies in de roos! Bovendien breng je in de praktijk waar TomB het over had maar waar hij zich zelf niet (helemaal) aan hield. (positief zijn over de 'doelwitten')
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() ...maar nu naar waarheid
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag mij zien als diegene die het 10.000e K&K- berichtje typte.
![]() Om te zien wie ik echt ben surf je naar: http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=149346#149346
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Leve Vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Jan: Spreek ik niet zoveel mee, raar hé?
Superstaaf: Een zalig persoon, die ik al een tijdje ken. Enderzijds een sterke democraat dan ook weer niet. Kraamt onzin uit, maar ook hele zinnige klap. Een echte man dus ![]() Knuppel: Een echte democraat, Die piano terecht van het forum wil of deze toch terecht wilt wijzen op zijn snel oordelen over de blok kiezers/mensen en sympathisanten. Knuppel heeft mij veel bij geleerd en veel doen in zien. Paulus De Boskabouter: Veel zelfkennis ![]() Patriot: Iemand die België bij eenhoudt en voor de rest veel dezelfde mening heeft als mij. piano: Iemand die ooit iets heeft meegemaakt met het blok en dit echt niet kan verwerken. Had er vroeger sympathie voor ( heb er zelf nog pb's van )Maar ben inzien dat hij even erg is als een blokker. Tantist: Even radicaal als Patriat maar iets libertainer in alles. TomB: Een liberaal naar men hart. En wat vinden jullie van de enige echte puber op dit forum ![]() ![]()
![]() |
#40 |
|
![]() Dat je waarschijnlijk niet de enige puber bent hier, wel de enige die ervoor uitkomt, zonder complexen
![]()