![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Nou, minister dinges, haar naam kwijt, heeft al een smoke -screen voorgelegd.
Nu nog wachten tot de rook optrekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een klein voorbeeldje, Om een LPG installatie te plaatsen kan men een premie krijgen van 25000 oude franken. De installatie van dergelijke tanken, is meteen 20% duurder geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zonder deze subsidies, zouden al die kmo's failliet gaan. Nu, wat is het verschil tussen een ontwikkelings land en een ontwikkeld land? Een ontwikkeld land kan instaan in zijn eigen voedselvoorziening, en een ontwikkelingsland niet. Als België nu morgen al het voedsel moet gaan invoeren tegen een prijs die onderhevig is aan de vrije markt, dan zal de consument deze meerprijs moeten ophoeste, en niet e Europese Unie, zoals nu het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 20 oktober 2005 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de consument gaat het om een minprijs, niet een meerprijs. De marktprijzen worden bij ons kunstmatig zwaar ondersteund. In de EU gaat de hoofdmoot van de subsidiëring naar producten die de volksgezondheid aantasten zoals tabak en suiker, en verder ook naar industriële gewassen. Het aandeel van de echte voedselgewassen is klein en de dynamische en de bioteelt casi-onbestaande en verwaarloosd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat om een goede marktregeling, niet om een totale deregulering, want, in tegenstelling tot wat velen denken, leidt een vrije markt niet tot evenwicht. Het wilde kapitalisme zorgt altijd voor totale onevenwichten, oa door monopolievorming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
als ze daar weer eens een mislukte oogst hebben door onze meer dan 100 jarige vervuilende westerse industrie.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw boodschap hoeft er echt maar 1 keer te staan.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() De grote slokop van EU -subsidies blijkt volgens het lijstje van Sabine Laruelle, min. Landbouw, de Tiense Suikerfabriek te zijn, met 92 miljoen E.
Altijd goed voor het stimuleren van van diabetes en overgewicht bij de bevolking en voor het vervetten van grote industriële concerns. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 oktober 2005 om 10:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Da's dus de transparantie waar ik regelmatig voor pleit hier op het forum.
Je ziet, het is bekend en met schaamrood op hun kop passen ze het al binnen het jaar aan ...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn de weinige natuurlijke personen die rechtstreeks subsidies ontvangen ?
Het koningshuis en ….?? Ze zijn in elk geval niet in Vlaanderen te vinden als we de woordvoerder van de BB mogen geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het koningshuis beantwoordt volledig aan de criteria: vet en versuikerd. |
|
![]() |
![]() |