![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politie, rechtbanken, politiek enz. hebben we juist nodig om misbruiken te voorkomen. Ik zie niet in waarom jij de renovatie van mijn huis moet betalen dat ik vervolgens aan een hogere huurprijs terug aan u verhuur. Laatst gewijzigd door Bobke : 19 oktober 2005 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De nodige informatie is waar ze moet zijn.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Heeft een werkende en belastingbetalende dan geen recht op een gezonde woning?
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() En het klopt inderdaad dat het uitdelen van subsidies een beslissing is die gebeurt door de uitvoerende macht, nadat ze hierdoor gemachtigd is door de wetgevende macht in een wet. De toetsing aan het gelijkheidsbeginsel van dergelijke beslissing gebeurt echter door Sommige die hier gegeven zijn politiek. Als hij/zij dergelijke antwoorden geeft op een examen recht zal ze behoorlijk gebuisd zijn.[/SIZE] Om te toetsen aan het gelijkheidsbeginsel, moet men nagaan of de verschillende behandeling een geoorloofd doel heeft en of het criterium waarop de verschillende behandeling gebaseerd pertinent/relevant is voor dat doel.
"De visionairen van vandaag zijn de realisten van morgen." H. Kohl Laatst gewijzigd door Judge : 19 oktober 2005 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() En zou het kunnen dat student_khlim een opleiding reechtspraktijk volgt aan de katholieke hogeschool limburg.
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
erop gewezen dat multinationals en banken vooral profiteren van veel subsidies, en dat de arme luis die van toeten nog blazen weet in de kou blijft staan. Een automatische administratie kan alvast zo'n misbruiken uitsluiten, niet ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Voor de rest ga gerust verder met de discussie ![]() X |
|
![]() |
![]() |