![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Chipie is een schertsfiguur die niet in staat is een ernstige discussie te onderhouden, hij is alleen in staat tot klisjeedenken. Nu, de vakbonden hebben ook nog niet begrepen dat het wegwerken van de werkloosheidsval een véél grotere prioriteit is dan het veilig stellen van de brugpensioenen (waar ze toch niet gaan in slagen). En de regering van haar kant gaat gewoon door met het onder de armoedegrens duwen van de minstverdieners via overmatige belastingsaanslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
2. De vakbonden hebben niets begrepen. Hun prioriteit is nog steeds "fabrieken uitpersen tot ze het land uitvluchten", "onschuldige arbeiders achter een vlag laten lopen zonder dat ze enig besef hebben van wat er gaande is", "steeds meer geld eisen, al is dat er niet" en "lonen zo doen stijgen dat er een enorme werkloosheid ontstaat". 3. Uw laatste zin is een complete klucht, de regering heeft zolang ik mij kan herinneren nog nooit de belasting op lage lonen sterker laten stijgen dan dat van de hogere inkomens. Hoofdzakelijk werden deze lonen verhoogt. Als een arbeider nu minder geld op zijn bankrekening ziet staan, is dat omdat de bank reeds huur, gsm-kosten, TV- en internetkosten heeft afgetrokken. Een arbeider houdt steeds meer over, maar klaagt ook steeds meer. Een arbeider mag zeker wat verdienen, maar moet niet meer klagen dan nodig. 2.
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Heel die SZ afschaffen , vreemdelingen gaan hier nogal vluchten eens geen geld meer iedere maand. Vroger bestond al die linkse zever niet, niet werken , was geen brood op de plan en die tijd moeten terug komen.
Al die luizakken moeten de waarde van geld leren kennen , beseffen dat niets gratis is. Overal van die linkse SP.A , LSP'ers , groenen , luizakken die hele dagen op straat rondhangen op onze kosten. Opladen en afvoeren en desnoods dwangarbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Friedman
Citaat:
Mijn spaargeld is op en ik kan geen onderbetaalde en overbelaste job meer zelf financieren. Het is trouwens stom, Friedman, om het bestaan van de werkloosheidsval te ontkennen. Iedereen weet dat die bestaat. Vakbonden en politiekers raken er echter niet uit, of raken het niet eens, om van de patroons nog maar niet te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Godzilla: in je kot! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat moet er nu volgens jou veranderen?
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" Laatst gewijzigd door Friedman : 20 oktober 2005 om 17:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef je toe dat ze momenteel de verkeerde richting uitmarcheren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jan, Piet, Pol, hun weddes en het belastingssysteem. En het voorbeeld. En het geheel moet veranderen in de richting van een waardige baan met een leefbaar loon voor iedereen. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 oktober 2005 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Milton Friedman: "There's no such thing as a free lunch." Vladimir Lenin: "The Capitalists will sell us the rope with which we will hang them." "Iedere ongelijkheid is een symptoom van discriminatie en discriminatie is racisme. Aangezien racisme strafbaar is, is dus ook iedere ongelijkheid strafbaar, en ook iedere mening die afwijkt van het gelijkheidsdenken." "When will be the moment they start shooting people for not being eco-friendly?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in de richting van een waardige baan met een leefbaar loon voor iedereen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is geen afwijkende mening. Het opdoeken van de nanny-staat is een programma-punt bij rechts. En alles wordt als nanny aangestipt wat ruikt naar regulering en SZ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer en meer begin ik te denken dat U echt knettergek bent, want wss niet uw fout is... Bekijk nu de postings van vandaag eens en zie dan eens wie wie spamt... ![]() Maar wees gerust... ik kan daar tegen... Ik ken dat 'volkske' (ik heb er vroeger ook onbezoldigd veel tijd ingestoken; ik ben dus in feite een ervaringsdeskundige :cool: )... En maar spammen en uw pamper maar proberen op te blazen, niet eens begrijpend dat dit niet gaat (probeer het toch eens met uw zak)... ![]() En dan begint dat nog tegen andere mensen te klagen en te zagen... ![]() Allez, verman U en ga U morgen aanmelden om tomaten te plukken, zodat U tenminste iets nuttigs doet... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 20 oktober 2005 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ach ja,ik weet het soms ook niet meer. ![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |