![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Excuse me hoor!
![]() Maar de boodschap is toch overgekomen, niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar zo was ook de naam Vlaams Blok aanvankelijk enkel de naam van een kartel tussen VNP en VVP. Zes maanden na de parlementsverkiezingen van 1978 veranderde de VNP van Karel Dillen haar naam in Vlaams Blok, ondanks dat het bestuur van de VVP tegen was. De VVP boerde alleen verder tot eind 1979 toen het verder vaporiseerde. Merkwaardig vond ik wel de de stunt van het Vlaams Blok toen het eind vorig jaar opeens haar 25ste verjaardag vierde, wat natuurlijk geschiedsvervalsing was, vermits de partij het Vlaams Blok pas werd opgericht op 18 mei 1979. Maar ja, dan kunnen ze dat volgend jaar in oktober nog eens een keertje overdoen. Vlamingen feesten graag ![]()
![]() |