![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarenboven geeft het een heel slechts signaal aan de burger: als de overheid wel mag foefelen en haar eigen regels met voeten treden, waarom zou de burger zich dan geremd moeten voelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben daar niet zeker van. Ik zeg niet dat het niet waar is, maar ik heb geen aanwijzingen, laat staan een bewijs dat dit wel waar is.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval blijft frauderen dus een nationale hobby, en terecht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hobby, hobby, hoog tijd dat we professioneel worden.
![]() |
#27 |
|
![]() mja, ik heb het eens gelezen in een cursus. en diene mens leek wel te weten waar hij het over had, dus heb ik het voor waar aangenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't Zal wel aan mij liggen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klinkt nu even niet zo (insert een leuk CP icoon dat je op je plaats zou zetten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Anyway... nog veel geluk met je examens. Ik ben blij dat ik geen internet op kot had in dien tijd (nou ja... toen bestond dat dus ook amper) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() daarom zijn de parlemetaire stoeltjes zo duur zeker ![]() roept bub daarom altijd..." vive le roi " ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was één van die maatregelen om de begroting op te smukken ! Ongeveer 800.000 ambtenaren in openbare diensten kregen destijds op 1 juli geen wedde uitbetaald, maar werden slechts op het einde van de maand betaald ! Daarenboven kwam ook nog eens de begrotingstruuk om de wedde van 31 december uit te betalen pas vanaf 2 of 3 januari uit te betalen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Ancapa, Ik heb in mijn eerste titel,zoals in deze, gezegd dat het 25 jaar bezig is. Vraag het anders eens aan Miet Smet, het gewezen vriendinnetje van Wilfried. Zij spreekt er nu en dan nog eens over, dat zij dat bedrog moest toepassen. Het overige van je tekst is bijna hetzelfde als ik gezegd heb. ![]() Groetjes, Gerard Golsteyn. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Johannes 3:20 "Want hij die verachtelijke dingen beoefent, haat het licht en komt niet tot het licht, opdat zijn werken niet worden terecht gewezen." (Uit het hoofdstuk "De drie grote lichten"?) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Beste Freya van de begrotingsfraude,
Als je op deze thread al de aandacht werd getrokken door je kabinet, en je nog niet overtuigd bent dat ze je werkelijk op het potje gezet hebben, de loeders van de purperpaars-zwarte regering, kijk dan nog eens met aandacht in dezelfde rubriek naar de thread "Begroting van Freya Van den Bossche niet zo netjes" naar de post over de algemene begroting ,van MORDUK, POST#48 van 13-01-2006, p.3. voor je eerste les over begroting, die niet van Jochan Vandelanotte komt, en je in enkele regels duidelijk maakt hoe begoting onvervalst gemaakt wordt. Hopelijk laat je dan iets weten en stap je uit deze regeringsslangenkuil, er zouden er veel je proficiat wensen voor de moed! Groetjes, Gerard Golsteyn. BLESS GOT YOU!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u meent dat gefoefel in een boekhouding een goede zaak is, dan beseft u echt niet welk totaal verkeerd signaal men naar de burger stuurt. Indien de overheid met haar boekhouding mag foefelen en daarbij allerlei twijfelachtige truukjes mag uitproberen, dan is dat een teken dat ook de burger vrijstaat zoiets te doen. Alleen krijgt de private ondernemer controle en werd hij genadeloos erop afgerekend... |
|
![]() |
![]() |