![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Amai, GAIA gaat de populistische toer op �* la Steve Stevaert want ze denken ook te spreken in naam van "de mensen" of "de bevolking".
Wat een hoop gezever zeg, of die dieren nu zo geslacht worden of voordien verdoofd worden maakt toch niets uit, ze blijven even gestresseerd. Maar ja, als je nog nooit die zaken van dichtbij hebt meegemaakt weet je het natuurlijk altijd beter. Als dat schoppen en slaan waar is keur ik dit ook af maar GAIA's reputatie goed kennende valt dat wel met een korreltje zout te nemen. Hopelijk krijgen ze nog een weerslag met die klacht ivm racisme, worden ze eens gepakt door hun eigen soort van regelzieke mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe eens een bevraging onder de mensen en ik denk dat u heel veel mensen zult tegenkomen die niet echt opgetogen zijn met die rituele slachtingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hier niet zozeer ritueel slachten in moslim landen veroordelen. België en Nederland hebben het blijkbaar nodig gevonden om bepaalde slachtvoorschriften uit te vaardigen. Volgens mij moeten die dan door alle inwoners gevolgd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom die maar voor sommigen zou moeten gelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens zie ik mijn stelling bevestigd dat links zoals we dat kennen in de hedendaagse politieke wereld met hun progressieve discours mijlenver verwijderd is van extreem-links dat eigenlijk een behoorlijk conservatief parcours volgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is diene kanarie piet nu een racist
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 januari 2006 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Tja, onze rechtse vrienden hier, die één dag per jaar "dierenvriend" zijn, hebben weinig of geen bezwaren tegen de dierenmishandeling waar ze bijna dagelijks mee geconfronteerd worden; ze hebben daar alleen een probleem mee als er moslims bij betrokken zijn. We hebben daar een woordje voor: HYPOCRIET.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alhoewel ik leef in een landelijke gemeente, heb ik nog geen enkele vorm van dierenmishandeling hier gezien. Stierengevechten zie ik immers niet alle dagen (nog nooit gezien trouwens). Hanengevechten zijn me onbekend, alhoewel ik wel een paar mensen ken die er naartoe gaan kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Ja, 't zal wel...
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() En waarom zou dat niet kunnen? Hebt u enig bewijs of aanwijzing van het tegendeel? In het verleden heb ik nog postings geplaatst over de gruwel op verre veetransporten.
En om het in uw stijl te zeggen: het is 'waar heeft u het IN vredesnaam over?' Laatst gewijzigd door Verhofstadthater : 15 januari 2006 om 22:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat dat was niet tegen moslims !! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Oké. Waar heeft u het IN vredesnaam over?
![]() |
#36 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar uw batterij-kipfiletje en uw batterij-eitje laat u er niet voor liggen?
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Kortom: u heeft het eigenlijk helemaal nèrgens over... 't Is maar dat we het weten hé...
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: